Nee, nieuwe afleveringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Jensen herhaling?
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, nieuwe afleveringen.
CDP!
Nee inderdaad nieuwe afleveringen. Ben benieuwd wanneer het is opgenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Jensen herhaling?
Als je maar wel Endiejan zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem iedereen trouwens bij zn foknaam, dat iedereen dat weet :.
Ik vind het juist wel lolligquote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef superhero87 het volgende:
jezus wat is jensen NIET grappig
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als je maar wel Endiejan zegt.![]()
superhero! kijk hier eerst eens![]()
Heey Andiyan, alles goed?quote:Hee SH!
Welkom terug nog hè. Ik zat vlakbij je vrijdag! Was ook in Den Haag!
Jammer van het weer alleen idd.
Verander jij je sig trouwens heel snel! Fout frans is nooit grappig.
Je m'appelle.
Haha, ja Idols past eigenlijk niet zo bij Voetbaljongensquote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
In Voetbal lachen ze me uit dat ik naar een IDO meet gaat.
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
In Voetbal lachen ze me uit dat ik naar een IDO meet gaat.
Daarom post ik daar ook nauwelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.![]()
Oh die lui daar kunnen soms zooo irritant zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.![]()
Echt wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh die lui daar kunnen soms zooo irritant zijn
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lol, ik snap de TT nu pas. Ik had je naam uitgesproken als Tsjènsadres ipv Sjansadres.![]()
You go!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
We watch Idols and we're damn proud of it!![]()
Mijn oren!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef superhero87 het volgende:
Die jongen die michael jackson deed is bij Jensen![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaah waarom nou niet! Dan hoef ik niet zolang meer te wachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zend RTL7 nou niet gewoon op donderdag American Idol uit?
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen dan realiseren hoe slecht sommige kandidaten hier waren.
Onze prins is er ookquote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, al ben ik zo weg om Cafe Torino te kijken.
Mijn moeder is driftig op zoek naar het nummer aan het einde...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, al ben ik zo weg om Cafe Torino te kijken.
jah ik blijf positief.... Ik heb alles al binnenquote:
Wat een verschrikkelijk nummer trouwensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
nee iets met een vrouw is het.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
Ik ook, vakantie hequote:
Ik ook, moet nog wat verslagen inleveren. Anders mag ik geen examen doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef chansadres het volgende:
Moet wel wat huiswerk maken...
Ja, ik ook. Huiswerk, en 7 dagen werken, en mn grote bende stoffige kuchkamer opruimen/cleanen, en nog een gaatje zien te vinden voor nieuwe schoenen & kleding.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef chansadres het volgende:
Ah dat is wel leuk.
Moet wel wat huiswerk maken...
Waar in Turkije??quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef Andiyan het volgende:
Jamaar, ik heb wel vakantie, maar ik moet de hele week werken van 7:00 tot 17:00.
Alleen morgen niet.![]()
Geld binnenslepen voor mn Turkijevakantie hè.![]()
Nee, maar ben vorig jaar naar Kusadasi geweest, dat was echtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Don't know yet. Waarschijnlijk lastminute.![]()
Ga jij daar ook heen dan?![]()
Turkije is echt geweldig. Ben zelf vorig jaar in Alanya geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, maar ben vorig jaar naar Kusadasi geweest, dat was echt![]()
Hoe kwam dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hij kwam van boven naar onderen opengesneden aan..... hoofdhuid van ze hoofd af,
Fixedquote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
He Sven, we kunnen niet reageren op de IDO meet topic
edit: nu weer wel![]()
geen idee expiriment?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik echt slapen
trusten!
SLaap nu echt zachtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik echt slapen
trusten!
Turkije is lekker goedkoop en in de badplaatsen hoef je je geen zorgen te maken om de Turken... Er zijn haast alleen maar touristenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker volk daar in Turkijjeen al die gekke nederlanders blijven daar maar heen gaan.... tjah goedkoop he.... maar wacht maar tot ze hetzelfde meegemaakt hebben als ons. Da piep je wel anders....
ga toch lekker gewoon naar Spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal er morgen even op lettenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee.
Er zit een nummer met een vrouw in..als Mart wegloopt ofzo..
Dat had ik ook niet zo heel lang geleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef chansadres het volgende:
MIjn dag kan niet meer stuk en hij is pas 30 minuten begonnen
Ja, ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet zo heel lang geleden.![]()
Maar jij hoorde het zo ongeveer meteen.quote:
Ow tuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij hoorde het zo ongeveer meteen.![]()
Anyway, gaan we de blueroom nog volposten op dit nachtelijke uur?![]()
Kom je meeroddelen op Msn sjaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef chansadres het volgende:
Sjannie is in zijn darkblueroom aanwezig!
Whehe.. sorry, das wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
Ow dat zij mijn oud lerares altijd: Centraaaal! Centraaal! Stilte Leerlingenkrijg weer horrorbeelden in mn hoofd
Me=voorlopig nog aanwezigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef Andiyan het volgende:
Nog meer mensen wakker?
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We zijn nog met zn drieen, wie zal er het langste volhouden![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:22 schreef superhero87 het volgende:
Wel leuk dat jullie dat denken natuurlijk![]()
mijn oom was op vakantie in 1 van de badplaatsenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Turkije is lekker goedkoop en in de badplaatsen hoef je je geen zorgen te maken om de Turken... Er zijn haast alleen maar touristen![]()
ja, vroeg naar bed toe gegaan (nou ja, vroeg...), en nog mijn stem zo goed als kwijt...quote:
Geen idee... kan je tegenwoordig ook balonnen krijgen.... grappigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
even wat anders he..... bij de liveshows kun je een ballon ophalen van je favoriet... je hebt daar een kraampje en daar staat zo'n tweeling die ballonnen uit te delen. Is dat niet die tweeling uit de tweelingtest???
Misschien bedoelt ze die sterren ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee... kan je tegenwoordig ook balonnen krijgen.... grappig
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze die sterren ofzo![]()
Rustig maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja die bedoel ik ja die sterren, sorry hoor, jullie weten toch wat ik bedoel of niet
Nou ja NU wel![]()
nu wel..... hihihiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja die bedoel ik ja die sterren, sorry hoor, jullie weten toch wat ik bedoel of niet
Nou ja NU wel![]()
als ze er dan nog wel inzitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef chansadres het volgende:
Ik ben geconcentreerd om een Floortje ster te bemachtigen 4 maart
Ik denk niet dat ze zaterdag afvalt. Ik denk eerder aan krukken voor Raffaela en Ellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze er dan nog wel inzit![]()
je weet het niet he! Harm en Serge waren ook populair....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zaterdag afvalt. Ik denk eerder aan krukken voor Raffaela en Ellen
je zag de statitieken toch? een keer achter de schermen, die schoten boven de andere uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Harm was helemaal niet zo populair. En Serge.... (Conspiracy Theory) =D
ik denk nog steeds dat Floortje de finale niet haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef chansadres het volgende:
Ja alles behalve dat Floortje volgende ronde eruit ligt
Als je had gezegd tijdens de halve finale (:'( ) dan had ik gezegd, er is een kleine kans maar nu neh.
Whahahaha geweldig toch? Zo leuke draai aan het programma? Ik vind Floortje harstikke leuk hoor. Maar vind dit geen Idolswinnares…. Geen popidol! Raffa daar en tegen wel! Die heeft gewoon een uitstraling van een ster!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef chansadres het volgende:
Ik zie de schok voor me als Floortje eruit ligt, dan vliegt Henk-Jan in tranen. Idols-leden kijken nog verbaasder als bij Serge. En rellen in het publiek.
dat vond ik echt liefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Svensational het volgende:
Net als met Dewi, Erik in tranen!
Dewi was ook mijn Idol en moest toch even wegslikken. Ze is nog ver gekomen met haar plaatsquote:
nee joh floortje is toch geen idool? In een musical zal ze het goed doen.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Floortje juist wel echt een pop-idool. Raffa is juist te te en niet geloofwaardig als een integere idool. Angelique, sja, misschien beste zangeres van Idols maar weer hier geen Idool om aan je muur te hangen. Maar dat heeft misschien weer met smaak te maken
toen hadden we wel de zelfde favorietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dewi was ook mijn Idol en moest toch even wegslikken. Ze is nog ver gekomen met haar plaats
Klinkt hoopvol.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemiddag
Volgende week op sollicitatiegesprek!yeeey
ok leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miran:
Evert wil ook wel meerijden.
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Waar heb je gesolliciteerd?
Dat mag ik 1 maart gaan bewijzenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Oeh, dat klinkt geschreven voor jou
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
Lynx! Waarom van die sportborsten in die banner?
SPannendquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
Lynx! Waarom van die sportborsten in die banner?
Klinkt vaag idd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kan
Dat zal hier zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klinkt vaag idd!
We horen het wel! 4 maartEn anders hier uiteraard!
jammer dat het zo rustig isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, ik ben vrij en voor de rest lijkt het gewoon uitgestorven!
zat ik maar weer op schoolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef chansadres het volgende:
Zucht school. Hebben we het daar maar even niet over
Mag ik het daarmee eens zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik maar weer op school![]()
Beter dan werken tegenwoordig.... zo weinig lesuur.... wow... ruilen
Ja, de tijd dat alles nog voor je gedaan werd. De tijd dat de wereld nog je speeltuin was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Dat is wel waar ja...
Ik verlang weer terug naar de kleuterklas
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Andiyan het volgende:
Nou, ik wilde dat ik al aan het werk was. Ik heb een hekel aan school.
Totdat je werkt, dan denk je heel anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Andiyan het volgende:
Nou, ik wilde dat ik al aan het werk was. Ik heb een hekel aan school.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Precies.![]()
Nu ben ik een arm studentje met een triestig bijbaantje.![]()
Dat denk ik waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat je werkt, dan denk je heel anders.![]()
Hoi Hoi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
bredaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kan
Lol, omdat jij uit groningen komt? Ik ga waarschijnlijk sochtends al richting het zuiden.. Je mag wel mee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoi.Ik moet van Andiyan met jou in de trein op 4 maart.
![]()
Waarom dan al?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lol, omdat jij uit groningen komt? Ik ga waarschijnlijk sochtends al richting het zuiden.. Je mag wel mee hoor![]()
![]()
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Ook leuk! Maar ik denk niet dat ik 's ochtends al vertrek, dus dat wordt in m'n eentje treinen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kga ergens winkelen, weet nog niet waar (waarschijnlijk Amsterdam)
Das jammer... Wij zijn ook de enige Noordelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ook leuk! Maar ik denk niet dat ik 's ochtends al vertrek, dus dat wordt in m'n eentje treinen.![]()
niet best neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?![]()
Sven en Natalie ook, maar Sven is 's middags al in Utrecht. Ik weet eigenlijk niet of Natalie ook met de trein gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das jammer... Wij zijn ook de enige Noordelingen![]()
Jazeker. Bord op schoot, jammer van Simon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?![]()
Ik begin een beetje een hekel te hebben aan Shaniquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jazeker. Bord op schoot, jammer van Simon.
Maar wel erg knap.
Wil ze echt niet zonder Steenz?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet eens of Natalie wel gaat.
Die kop van Chad na afloop was wel briljant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een hekel te hebben aan Shani![]()
Ze komt nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tooske zit bij De Wereld Draait Door.
Weet niet of ze al is geweest maar t gaat over DSDS
quote:De leden van de meidengroep Raffish, die voortkwam uit het RTL 4-programma Popstars - the rivals, hebben besloten na ruim een jaar van samenwerking ieder hun eigen weg te gaan. Een paar weken terug kondigde ook de Popstars-jongensgroep Men2B aan te stoppen.
De vier jonge leden van Raffish, Esri, Lianne, Sharon en Nora (Eva heeft de groep al in november verlaten), kijken volgens artiestenbureau Jan Vis terug op "een mooie en bijzondere tijd en zijn dankbaar voor de kans die zij gekregen hebben", aldus een woordvoerder.
"Nu vinden ze het tijd om verder vooruit te kijken en zullen ze zich volledig storten op hun solocarrières." Nora gaat onder leiding van een internationaal productieteam een rockplaat opnemen. Esri is blij dat ze zich kan gaan richten op het maken van muziek die dichter bij haar hart staat. Esri: "Ik wil muziek gaan maken met als inhoud een spirituele boodschap." Lianne heeft inmiddels een overeenkomst getekend bij CTM voor de release van een tweetal singles die in eerste instantie in België uitgebracht zullen gaan worden. Sharon werkt momenteel in een studio aan een R&B plaat. "Ik wil vooral veel blijven optreden en een krachtige show neer te zetten", aldus Sharon.
Ik vond Sharon altijd het leukstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
dat is toch al lang bekend? dat raffish uit elkaar ging? die muziek van esri, weet niet of ik daar nou op zitt e wachten. Vond het altijd zon leuke meid
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
dat is toch al lang bekend? dat raffish uit elkaar ging? die muziek van esri, weet niet of ik daar nou op zitt e wachten. Vond het altijd zon leuke meid
muziek van esri? Wat gaat ze voor muziek maken danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
Hee, die vorige afbeelding was leukerquote:
zo beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, die vorige afbeelding was leuker!
quote:
Noraquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alleen Esri had kans gemaakt in Idols 3 denk ik
Waar marescha soms nog redelijk controle had over haar stem, is Nora die allang kwijt.quote:
ik was toen voor sharonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:23 schreef superhero87 het volgende:
Sharon optreden bij de Workshops was echtvooral de uithaal
http://www.rtl.nl/system/(...)on.avi.xml/wm364.wvx
Holy jesus. Zó grappig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
Whehe.
Whehe, die blijft leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Whehe.
alweer een nieuwequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Whehe.
POPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Andiyan het volgende:
POP! was trouwens tof idd, ik pleit voor meer gemengde bandjes.![]()
Me neitherquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
POPdie ken ik helemaal niet joh
Nou ja, het zag er niet echt uit alsof het van hun website kwam. En ik heb het bij meerderen nagevraagd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef chansadres het volgende:
Sven, dat mag wel volgensmij. Dat waren promotieopnamen volgensmij.
Is gewoon grappig dat sommige mensen snel het plakkertje Warez plakken op muziekopnamen en videoclips op het web. Vaak doen bands zelf al dat spul al op hun website
Sorry, ik lag op bedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef superhero87 het volgende:
Wat is het toch rustig op het forum![]()
Dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, het zag er niet echt uit alsof het van hun website kwam. En ik heb het bij meerderen nagevraagd...
De migraine is weer aan het weggaan dus nu niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en nu niet meer?
Oh heb je al iets gehoord van je sollicitaties?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De migraine is weer aan het weggaan dus nu niet meer
Nou vanochtend werd ik gebeld, en ik mag op gesprek komen.. Had ik al eerder in de blueroom gemeld dacht ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |