Geen idee... kan je tegenwoordig ook balonnen krijgen.... grappigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
even wat anders he..... bij de liveshows kun je een ballon ophalen van je favoriet... je hebt daar een kraampje en daar staat zo'n tweeling die ballonnen uit te delen. Is dat niet die tweeling uit de tweelingtest???
Misschien bedoelt ze die sterren ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee... kan je tegenwoordig ook balonnen krijgen.... grappig
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze die sterren ofzo![]()
Rustig maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja die bedoel ik ja die sterren, sorry hoor, jullie weten toch wat ik bedoel of niet
Nou ja NU wel![]()
nu wel..... hihihiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja die bedoel ik ja die sterren, sorry hoor, jullie weten toch wat ik bedoel of niet
Nou ja NU wel![]()
als ze er dan nog wel inzitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef chansadres het volgende:
Ik ben geconcentreerd om een Floortje ster te bemachtigen 4 maart
Ik denk niet dat ze zaterdag afvalt. Ik denk eerder aan krukken voor Raffaela en Ellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze er dan nog wel inzit![]()
je weet het niet he! Harm en Serge waren ook populair....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zaterdag afvalt. Ik denk eerder aan krukken voor Raffaela en Ellen
je zag de statitieken toch? een keer achter de schermen, die schoten boven de andere uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Harm was helemaal niet zo populair. En Serge.... (Conspiracy Theory) =D
ik denk nog steeds dat Floortje de finale niet haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef chansadres het volgende:
Ja alles behalve dat Floortje volgende ronde eruit ligt
Als je had gezegd tijdens de halve finale (:'( ) dan had ik gezegd, er is een kleine kans maar nu neh.
Whahahaha geweldig toch? Zo leuke draai aan het programma? Ik vind Floortje harstikke leuk hoor. Maar vind dit geen Idolswinnares…. Geen popidol! Raffa daar en tegen wel! Die heeft gewoon een uitstraling van een ster!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef chansadres het volgende:
Ik zie de schok voor me als Floortje eruit ligt, dan vliegt Henk-Jan in tranen. Idols-leden kijken nog verbaasder als bij Serge. En rellen in het publiek.
dat vond ik echt liefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Svensational het volgende:
Net als met Dewi, Erik in tranen!
Dewi was ook mijn Idol en moest toch even wegslikken. Ze is nog ver gekomen met haar plaatsquote:
nee joh floortje is toch geen idool? In een musical zal ze het goed doen.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Floortje juist wel echt een pop-idool. Raffa is juist te te en niet geloofwaardig als een integere idool. Angelique, sja, misschien beste zangeres van Idols maar weer hier geen Idool om aan je muur te hangen. Maar dat heeft misschien weer met smaak te maken
toen hadden we wel de zelfde favorietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dewi was ook mijn Idol en moest toch even wegslikken. Ze is nog ver gekomen met haar plaats
Klinkt hoopvol.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemiddag
Volgende week op sollicitatiegesprek!yeeey
ok leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miran:
Evert wil ook wel meerijden.
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Waar heb je gesolliciteerd?
Dat mag ik 1 maart gaan bewijzenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Oeh, dat klinkt geschreven voor jou
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
Lynx! Waarom van die sportborsten in die banner?
SPannendquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
Lynx! Waarom van die sportborsten in die banner?
Klinkt vaag idd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kan
Dat zal hier zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klinkt vaag idd!
We horen het wel! 4 maartEn anders hier uiteraard!
jammer dat het zo rustig isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, ik ben vrij en voor de rest lijkt het gewoon uitgestorven!
zat ik maar weer op schoolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef chansadres het volgende:
Zucht school. Hebben we het daar maar even niet over
Mag ik het daarmee eens zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik maar weer op school![]()
Beter dan werken tegenwoordig.... zo weinig lesuur.... wow... ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |