Ja, de tijd dat alles nog voor je gedaan werd. De tijd dat de wereld nog je speeltuin was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Dat is wel waar ja...
Ik verlang weer terug naar de kleuterklas
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Andiyan het volgende:
Nou, ik wilde dat ik al aan het werk was. Ik heb een hekel aan school.
Totdat je werkt, dan denk je heel anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Andiyan het volgende:
Nou, ik wilde dat ik al aan het werk was. Ik heb een hekel aan school.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Precies.![]()
Nu ben ik een arm studentje met een triestig bijbaantje.![]()
Dat denk ik waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat je werkt, dan denk je heel anders.![]()
Hoi Hoi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
bredaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was wel een vage vacature. Ze zochten een "slimmerik" bij een softwarebedrijfje in Breda. Iemand die gek is met computers en internet, overal een oplossing voor weet, en iemand die tegen een geintje kan
Lol, omdat jij uit groningen komt? Ik ga waarschijnlijk sochtends al richting het zuiden.. Je mag wel mee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoi.Ik moet van Andiyan met jou in de trein op 4 maart.
![]()
Waarom dan al?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lol, omdat jij uit groningen komt? Ik ga waarschijnlijk sochtends al richting het zuiden.. Je mag wel mee hoor![]()
![]()
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Ook leuk! Maar ik denk niet dat ik 's ochtends al vertrek, dus dat wordt in m'n eentje treinen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kga ergens winkelen, weet nog niet waar (waarschijnlijk Amsterdam)
Das jammer... Wij zijn ook de enige Noordelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ook leuk! Maar ik denk niet dat ik 's ochtends al vertrek, dus dat wordt in m'n eentje treinen.![]()
niet best neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?![]()
Sven en Natalie ook, maar Sven is 's middags al in Utrecht. Ik weet eigenlijk niet of Natalie ook met de trein gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das jammer... Wij zijn ook de enige Noordelingen![]()
Jazeker. Bord op schoot, jammer van Simon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ook goedenavond! Schaatsen gezien?![]()
Ik begin een beetje een hekel te hebben aan Shaniquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jazeker. Bord op schoot, jammer van Simon.
Maar wel erg knap.
Wil ze echt niet zonder Steenz?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet eens of Natalie wel gaat.
Die kop van Chad na afloop was wel briljant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een hekel te hebben aan Shani![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |