jah ik blijf positief.... Ik heb alles al binnenquote:
Wat een verschrikkelijk nummer trouwensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
nee iets met een vrouw is het.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
Ik ook, vakantie hequote:
Ik ook, moet nog wat verslagen inleveren. Anders mag ik geen examen doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef chansadres het volgende:
Moet wel wat huiswerk maken...
Ja, ik ook. Huiswerk, en 7 dagen werken, en mn grote bende stoffige kuchkamer opruimen/cleanen, en nog een gaatje zien te vinden voor nieuwe schoenen & kleding.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef chansadres het volgende:
Ah dat is wel leuk.
Moet wel wat huiswerk maken...
Waar in Turkije??quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef Andiyan het volgende:
Jamaar, ik heb wel vakantie, maar ik moet de hele week werken van 7:00 tot 17:00.
Alleen morgen niet.![]()
Geld binnenslepen voor mn Turkijevakantie hè.![]()
Nee, maar ben vorig jaar naar Kusadasi geweest, dat was echtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Don't know yet. Waarschijnlijk lastminute.![]()
Ga jij daar ook heen dan?![]()
Turkije is echt geweldig. Ben zelf vorig jaar in Alanya geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, maar ben vorig jaar naar Kusadasi geweest, dat was echt![]()
Hoe kwam dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hij kwam van boven naar onderen opengesneden aan..... hoofdhuid van ze hoofd af,
Fixedquote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
He Sven, we kunnen niet reageren op de IDO meet topic
edit: nu weer wel![]()
geen idee expiriment?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik echt slapen
trusten!
SLaap nu echt zachtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik echt slapen
trusten!
Turkije is lekker goedkoop en in de badplaatsen hoef je je geen zorgen te maken om de Turken... Er zijn haast alleen maar touristenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker volk daar in Turkijjeen al die gekke nederlanders blijven daar maar heen gaan.... tjah goedkoop he.... maar wacht maar tot ze hetzelfde meegemaakt hebben als ons. Da piep je wel anders....
ga toch lekker gewoon naar Spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal er morgen even op lettenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee.
Er zit een nummer met een vrouw in..als Mart wegloopt ofzo..
Dat had ik ook niet zo heel lang geleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef chansadres het volgende:
MIjn dag kan niet meer stuk en hij is pas 30 minuten begonnen
Ja, ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet zo heel lang geleden.![]()
Maar jij hoorde het zo ongeveer meteen.quote:
Ow tuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij hoorde het zo ongeveer meteen.![]()
Anyway, gaan we de blueroom nog volposten op dit nachtelijke uur?![]()
Kom je meeroddelen op Msn sjaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef chansadres het volgende:
Sjannie is in zijn darkblueroom aanwezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |