Met Jerney moet je niet FOK!ken!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
'Jerney, lach eens'quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
OMG, die is goedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Jerney moet je niet FOK!ken!
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
Dizer had in een ander topic al gemeld dat hij ze binnen had geloof ik...
Ik had het al eerder gezegd (maar dan in de blue roomquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
Ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover je het hebt.![]()
Het ging over dit, -Vaduz-quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreeg net de gedachte:
Mark kan ons zwaar te pakken nemen door Martijn eens met wat uitspraken over kandidaten/jury/presentatie van users die er zitten te gaan strooien
Nah, je kan toch eerst wat uurtjes 'chillen' in dat café met ze en daarna naar onsquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2)
Die laat ik zitten voor jullie
Ik ga ook eerst nog naar een forumcrewmeet hoor, en die begint pas om 16.00 uur.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb jij me mail niet gehad?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe zit het met de trein meet?
Evert en ik zijn vrienden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij me mail niet gehad?
Sam en ik wilde je ophalen bij schiphol.... en dan ergens eten.... bij mac ofzo
Maar als je dat niet wilt omdat je dan nog even met Evert alleen in de trein kan zitten, gezellig knus saampjes
Amsterdam Dungeon!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh dat zou kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, dan ga je dus ook treinmeeten in Adam CS?![]()
jahquote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Evert en ik zijn vrienden.
Ik zal eens aan m vragen wat hij wil..kon ie ook mee dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahik kom alleen met sam en jullie passen dus samen achterin
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar daar mailen we zeker weten volgende week nog even over ok
Heerlijk, iedereen voorbijzwaaien..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel lekker..we hoeven niet echt i/d rij te gaan staan...![]()
Ik weet nog niet. Hangt even van mn gezelschap af.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Andiyan het volgende:
Dus geen treinmeet voor jou meer CDP? Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd![]()
De Mac is zo lekker handigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef sbientje het volgende:
lynx en ik gaan naar de mac, vind ikik hou van de mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |