quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn eruit:
Jullie zien het de 4e
Ok het is niet achterin..... je kan alles goed zien, en je zit redelijk dichtbij leuke mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel verrassend als we het pas de vierde weten.
Tot nu toe gok ik, bij wijze van grap, op plaatsen ergens achterin, niet voor het optredensgedeelte.
Op het podium bij Chantal en Martijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok het is niet achterin..... je kan alles goed zien, en je zit redelijk dichtbij leuke mensen![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
en we zitten niet in het bakvisgedeelte.... kleine kans dat als Marescha er is Svennie haar met een vinger kan aanraken
Ok genoeg hinds gegeven
Whehehquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
en we zitten niet in het bakvisgedeelte.... kleine kans dat als Marescha er is Svennie haar met een vinger kan aanraken
Ok genoeg hinds gegeven
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat zijn jullie goed! Jullie zijn super! Ik hou van jullie, dat jullie dit regelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ok genoeg hinds gegeven
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat zijn jullie goed! Jullie zijn super! Ik hou van jullie, dat jullie dit regelen!!
Ja natuurlijk, maar jij zegt het zo leuk en komt zo oprecht overquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef PeRi het volgende:
Nou, jullie niet dan? Zonder hen was dit echt niet mogelijk. Ik meen het.
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gedraag me niet anders op het forum dan ik irl ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar jij zegt het zo leuk en komt zo oprecht over.
Tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gedraag me niet anders op het forum dan ik irl ben..
Ik hou van Tom. Tom is lief. En sexy. En luistert toffe muziek. Als mijn vriendje mij dumpt, is Tom in het echt ook van mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof!
Dus ook zoals je op 't forum doet bij Tom?
Ik had het goed geradenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey miran..moest je nou al verklappen dat we op de achterste rij gingen zitten?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey miran..moest je nou al verklappen dat we op de achterste rij gingen zitten?
superhero87 zit op een camping, hij is maandag pas terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
Je raakt dingen makkelijk kwijt, of zijn ze een gewild object bij jou thuis?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de kaartjes meteen veilig ergens opgeborgen, omdat ik van mezelf weet dat als ik ze gewoon ergens neerleg ze verdwijnen..
Beide, en misschien ligt er ook wel een verband tussen die dingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je raakt dingen makkelijk kwijt, of zijn ze een gewild object bij jou thuis?
Ik ga het je nu ff mailenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Mag ik wel weten waar jullie willen zitten? Wel zo handig lijkt me
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, plekken komen ook goed. Veel plezier vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd![]()
Klinkt tof!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Dat klinkt ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd![]()
![]()
Mark zegt van wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt heel erg tof als we die plaatsen ook echt krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |