De mijne ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef PeRi het volgende:
Hela, mn knopje doet het nog niet.
Nee Don, we gaan naar de halve finale met zn allenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef donnahvh het volgende:
hey wat leuk , gaan jullie naar karaokebar?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee Don, we gaan naar de halve finale met zn allen.
Oeh jammer Natalie. Zijn alle kaartjes uitverkocht? Of kijk Sven of Andiyan of WithMe even lief aan?.
En als we Sven nu eens de bank aanbieden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh jammer Natalie. Zijn alle kaartjes uitverkocht? Of kijk Sven of Andiyan of WithMe even lief aan?.
Ja supertof hè! Allemaal aan CDP en zijn connecties te danken! Je gaat toch wel voor de tv zitten en ons spotten?quote:
Ik zoek nog wel een bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
En als we Sven nu eens de bank aanbieden?
tuurlijk, wanneer is dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja supertof hè! Allemaal aan CDP en zijn connecties te danken! Je gaat toch wel voor de tv zitten en ons spotten?.
4 maart. Schaam je en ga weg uit dit forum tot je het een keer gezien hebt. Gij heiligschenner.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer is dat?
![]()
zal trouwens gelijk de 1e x zijn dat ik idols zie dit seizoen![]()
leuk joh, ja dr is er 1 zwanger toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
4 maart. Schaam je en ga weg uit dit forum tot je het een keer gezien hebt. Gij heiligschenner..
Da's best heel schadelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer is dat?
![]()
zal trouwens gelijk de 1e x zijn dat ik idols zie dit seizoen![]()
Weet je ook nog hoe ze heet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
leuk joh, ja dr is er 1 zwanger toch?
zie je ik weet er wel iets van en heb ook gezien dat ze helemaal afgebrand werd terwijl ze t toch goed deed![]()
dat was tijdens zappen en op rtl boulevard dus weet nog wel wat ervan hoor![]()
Ik wil best mijn kaartje aan Natalie geven, maar ik heb er maar 1, dus dan kan Steenz nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil best mijn kaartje aan Natalie geven, maar ik heb er maar 1, dus dan kan Steenz niet.
Ik heb twee kaartjes, dus heb er 1 over, lieve schatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Jij gaat mooi zelf
In dát gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes, dus heb er 1 over, lieve schat.
Ja, maar dan kan Steenz dus nietquote:
Oh, dan ik ook waarschijnlijkquote:
Jeej, de postbode was al langsgeweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik gelijk ook even m'n brievenbus checken![]()
En heb je ze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jeej, de postbode was al langsgeweest![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn het wel vrijkaarten?
Ja, maar ik wil dat die nu komtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb geduld joh, die komt wel
Nu nog hopen dat het ergens vooraan isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de kaarten net gekregen!![]()
Speciaal plaatsen voor FOK!![]()
CDP en c_a.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
En wij hebben inzeg in de plaats van onze plaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Tevens zijn er tribuneplaatsen gereserveerd op naam van FOK!
Mijnes kosten 17.50quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef PeRi het volgende:
Joepie! Hier zijn ze ook binnen! En het zijn vrijkaarten ja..
Maakt je zusje jouw post openquote:
Onze beide namen zullen er wel op hebben gestaan Glennsational.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maakt je zusje jouw post open??
Ik gok op sarcasmequote:
Oh ja, bij mij ookquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef sbientje het volgende:
bij mij ook![]()
ik heb ze binnen.. lynx666![]()
Dus ik hoef ook niet te zeggen dat ik 4 maart een begrafenis hebquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Piemol, je moet geen semi-grappige grapjes maken..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga overleggen met CDP/GJ en dan hoor je het nog!
Plaatje is mijn taakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
PeRi, edit de OP eens, want in het vorige topic zei ik al dat ik een vriend zou meenemen.![]()
Ik heb ze ook binnen overigens.![]()
BVO.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Woelli het volgende:
Wie waren nu eigenlijk allemaal gevraagd en konden niet mee?
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef Andiyan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook hetzelfde als ik:
Dat degene die je meeneemt een totaal andere mening heeft dan jijzelf?![]()
Beetje jammer![]()
![]()
Maar er zijn de laatste tijd steeds minder Raf-fans.![]()
Alleen de mensen van het eerste uur zijn er nog steeds om Raffa een steuntje in de rug te geven.
![]()
jah ik ben nu online, maar jij nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I've got an idea maar overleg ff met c_a
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn eruit:
Jullie zien het de 4e
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn eruit:
Jullie zien het de 4e
Ok het is niet achterin..... je kan alles goed zien, en je zit redelijk dichtbij leuke mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel verrassend als we het pas de vierde weten.
Tot nu toe gok ik, bij wijze van grap, op plaatsen ergens achterin, niet voor het optredensgedeelte.
Op het podium bij Chantal en Martijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok het is niet achterin..... je kan alles goed zien, en je zit redelijk dichtbij leuke mensen![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
en we zitten niet in het bakvisgedeelte.... kleine kans dat als Marescha er is Svennie haar met een vinger kan aanraken
Ok genoeg hinds gegeven
Whehehquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
en we zitten niet in het bakvisgedeelte.... kleine kans dat als Marescha er is Svennie haar met een vinger kan aanraken
Ok genoeg hinds gegeven
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat zijn jullie goed! Jullie zijn super! Ik hou van jullie, dat jullie dit regelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ok genoeg hinds gegeven
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat zijn jullie goed! Jullie zijn super! Ik hou van jullie, dat jullie dit regelen!!
Ja natuurlijk, maar jij zegt het zo leuk en komt zo oprecht overquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef PeRi het volgende:
Nou, jullie niet dan? Zonder hen was dit echt niet mogelijk. Ik meen het.
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gedraag me niet anders op het forum dan ik irl ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar jij zegt het zo leuk en komt zo oprecht over.
Tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gedraag me niet anders op het forum dan ik irl ben..
Ik hou van Tom. Tom is lief. En sexy. En luistert toffe muziek. Als mijn vriendje mij dumpt, is Tom in het echt ook van mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof!
Dus ook zoals je op 't forum doet bij Tom?
Ik had het goed geradenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey miran..moest je nou al verklappen dat we op de achterste rij gingen zitten?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey miran..moest je nou al verklappen dat we op de achterste rij gingen zitten?
superhero87 zit op een camping, hij is maandag pas terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
Je raakt dingen makkelijk kwijt, of zijn ze een gewild object bij jou thuis?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de kaartjes meteen veilig ergens opgeborgen, omdat ik van mezelf weet dat als ik ze gewoon ergens neerleg ze verdwijnen..
Beide, en misschien ligt er ook wel een verband tussen die dingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je raakt dingen makkelijk kwijt, of zijn ze een gewild object bij jou thuis?
Ik ga het je nu ff mailenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Mag ik wel weten waar jullie willen zitten? Wel zo handig lijkt me
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, plekken komen ook goed. Veel plezier vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd![]()
Klinkt tof!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Dat klinkt ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste dat had k gevraagd![]()
![]()
Mark zegt van wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt heel erg tof als we die plaatsen ook echt krijgen
.
Verrek ja zeg.quote:
BEEV WIJ ZITTEN HIERquote:
Dat wil ik nietquote:
Lekker naiefquote:
Zonder camera, ok. Maar zo in beeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Ik weet nog niet hoe ik dat aan mn vriendin moet vertellen. Die maakt me af, als ik zeg dat we op tv komen. Ik wil ook niet.quote:
Goed, ik ga dus wel ergens midden in de rij zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Mijn god. Hou op, je maakt me bang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder onsquote:
Jij zit op de hoekquote:
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je gaat naar Idols maar houd er niet rekening mee dat je misschien op TV komt?
Párdon?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder ons
Nee wij gaan strategisch zitten vanaf de workshops alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...
Ja, wat er voor de rest gebeurd, maakt me vrij weinig uit (hoewel Angelique ook erg goed is) Zolang Raf er is, ben ik blij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben blij dat ik 04/03 niet naar Harms optreden hoef te kijken. Een hele last valt van me af nu we girl power hebben. Alle vier de dames hebben kwaliteit en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ik heb nog één wens nu, dat Raf er ook volgende week nog in blijft.
Ik denk dat het zal spannen tussen Ellen en Raffaela, maar dan zet ik ook m'n geld op 4 maart Raffaelaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben blij dat ik 04/03 niet naar Harms optreden hoef te kijken. Een hele last valt van me af nu we girl power hebben. Alle vier de dames hebben kwaliteit en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ik heb nog één wens nu, dat Raf er ook volgende week nog in blijft.
Ik hou van je Lynxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zal spannen tussen Ellen en Raffaela, maar dan zet ik ook m'n geld op 4 maart Raffaela.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
late reactie, ik weet het..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vertel!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreeg net een visioen..maar die onthoud k jullie maar even
begin er dan niet over! Potdimme zeg,nu ben ik weer nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij mag aan de buitenkant gaan zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
late reactie, ik weet het..
maar laat ze maar komen, mij lijkt het juist wel leuk...al ben ik denk ik in de minderheid...
mij bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij mag aan de buitenkant gaan zitten
kom op hey, vertelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whehe, dat zou wel tof zijn. Maar dan wel zonder namen hoor, anders wordt Floortje boos.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreeg net de gedachte:
Mark kan ons zwaar te pakken nemen door Martijn eens met wat uitspraken over kandidaten/jury/presentatie van users die er zitten te gaan strooien
Haha, zo ver gaan ze vast nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark kan ons zwaar te pakken nemen door Martijn eens met wat uitspraken over kandidaten/jury/presentatie van users die er zitten te gaan strooien
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, dat zou wel tof zijn. Maar dan wel zonder namen hoor, anders wordt Floortje boos.![]()
Dan bij deze: Floortje, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, ze lezen mee, dus nu pakken ze dat idee op zeker op. Whehe
Joh, ze gaan het tijdens het programma toch niet over die FOK!kers hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan de ene kant wil ik dat niet, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel tofquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kdenk t ook niet hoor ..maar kzag t zo voor me!
Tis wel leuk als je medeFOKgenoot even te grazen wordt genomen, dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik dat niet, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel tof.
Ja, en ik heb ook wel een uitgesproken mening op het forumquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis wel leuk als je medeFOKgenoot even te grazen wordt genomen, dat ben ik met je eens
Totdat je het zelf bent
Ik zie alles voor mogelijk. Wie had gedacht dat er kaarten werden geregeld voor 30 man, plaatsen zelf mochten uitkiezen enzo... Ik houd alle opties open.quote:
Ja, midden tussen de exkandidatenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef WithMe het volgende:
Die plaatsen die ons worden toegewezen zijn volgens mij echt geweldig!
Ik ben dan niet in staat om op een normale wijze het programma te volgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, midden tussen de exkandidatenBen benieuwd hoe alle Mareschalovers op haar eventuele aanwezigheid zullen reageren
![]()
Dit forum en onze mening staat er tegenover geloof ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Lynx666 het volgende:
Het stapelt zich wel op15x2 kaartjes geregeld, voor niets
Onze stoelen worden afgeplakt zodat we iig bij elkaar zitten
Mogen we ook nog kiezen waar precies
Dr moet toch íets tegenover staan![]()
.
Dudequote:
Maar als die mening publiekelijk wordt gemaakt, dan komen sommigen van ons in een vreemde positiequote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit forum en onze mening staat er tegenover geloof ik!
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude. Ik lach jou ook niet uit om je naam.
Whehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.
Glenn is ook tof.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.Is dat een hint? Sven is tof? en Glenn niet?
![]()
Is dat dan minder erg dan je echte naam?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef WithMe het volgende:
Noem mij maar gewoon wismie.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dan minder erg dan je echte naam?![]()
Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig.quote:
Kijk maar in het vorige deel.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig..
Zeker wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynxen zijn wel verdomd mooie beesten.
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.
quote:
Oh ja, dat is wel ter sprake gekomen inderdaadquote:
Jij je zin. Ik ga je op 4 maart gewoon Glenn noemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heet!
Ik heb geen idee waarover je het hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeggge..Vadooooes..jij hebt dit en dit over **** gezegd...
Of gewoon "ey, Kutmod" natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Noem mij maar Major Tom.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
Ga nou maar weer ontopic.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
En bedankt, hè!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
Ja, maar waarschijnlijk kom ik ook gewoon in ONZ om een goed oordeel tevellen.quote:
Ze zijn kut. Vreselijk kut. (Kut whehehe Tom *wink wink*quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof, volgens mij hebben we nu van iedereen bevestiging?
Met Jerney moet je niet FOK!ken!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
'Jerney, lach eens'quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
OMG, die is goedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Jerney moet je niet FOK!ken!
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
Dizer had in een ander topic al gemeld dat hij ze binnen had geloof ik...
Ik had het al eerder gezegd (maar dan in de blue roomquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
Ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover je het hebt.![]()
Het ging over dit, -Vaduz-quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nah, je kan toch eerst wat uurtjes 'chillen' in dat café met ze en daarna naar onsquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2)
Die laat ik zitten voor jullie
Ik ga ook eerst nog naar een forumcrewmeet hoor, en die begint pas om 16.00 uur.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb jij me mail niet gehad?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe zit het met de trein meet?
Evert en ik zijn vrienden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij me mail niet gehad?
Sam en ik wilde je ophalen bij schiphol.... en dan ergens eten.... bij mac ofzo
Maar als je dat niet wilt omdat je dan nog even met Evert alleen in de trein kan zitten, gezellig knus saampjes
Amsterdam Dungeon!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh dat zou kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, dan ga je dus ook treinmeeten in Adam CS?![]()
jahquote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Evert en ik zijn vrienden.
Ik zal eens aan m vragen wat hij wil..kon ie ook mee dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahik kom alleen met sam en jullie passen dus samen achterin
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar daar mailen we zeker weten volgende week nog even over ok
Heerlijk, iedereen voorbijzwaaien..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel lekker..we hoeven niet echt i/d rij te gaan staan...![]()
Ik weet nog niet. Hangt even van mn gezelschap af.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Andiyan het volgende:
Dus geen treinmeet voor jou meer CDP? Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd![]()
De Mac is zo lekker handigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef sbientje het volgende:
lynx en ik gaan naar de mac, vind ikik hou van de mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |