BEEV WIJ ZITTEN HIERquote:
Dat wil ik nietquote:
Lekker naiefquote:
Zonder camera, ok. Maar zo in beeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Ik weet nog niet hoe ik dat aan mn vriendin moet vertellen. Die maakt me af, als ik zeg dat we op tv komen. Ik wil ook niet.quote:
Goed, ik ga dus wel ergens midden in de rij zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Mijn god. Hou op, je maakt me bang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder onsquote:
Jij zit op de hoekquote:
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je gaat naar Idols maar houd er niet rekening mee dat je misschien op TV komt?
Párdon?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder ons
Nee wij gaan strategisch zitten vanaf de workshops alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...
Ja, wat er voor de rest gebeurd, maakt me vrij weinig uit (hoewel Angelique ook erg goed is) Zolang Raf er is, ben ik blij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben blij dat ik 04/03 niet naar Harms optreden hoef te kijken. Een hele last valt van me af nu we girl power hebben. Alle vier de dames hebben kwaliteit en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ik heb nog één wens nu, dat Raf er ook volgende week nog in blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |