BEEV WIJ ZITTEN HIERquote:
Dat wil ik nietquote:
Lekker naiefquote:
Zonder camera, ok. Maar zo in beeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Ik weet nog niet hoe ik dat aan mn vriendin moet vertellen. Die maakt me af, als ik zeg dat we op tv komen. Ik wil ook niet.quote:
Goed, ik ga dus wel ergens midden in de rij zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we i/d Backstage niet Chantal/Martijn naar ons toekrijgen (Mark kennende..)
Mijn god. Hou op, je maakt me bang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder onsquote:
Jij zit op de hoekquote:
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je gaat naar Idols maar houd er niet rekening mee dat je misschien op TV komt?
Párdon?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en Raf staat ook niet op t podium maar zit onder ons
Nee wij gaan strategisch zitten vanaf de workshops alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb jou of c_a anders nog nooit gezien, afgezien van de backstageshow...
Ja, wat er voor de rest gebeurd, maakt me vrij weinig uit (hoewel Angelique ook erg goed is) Zolang Raf er is, ben ik blij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben blij dat ik 04/03 niet naar Harms optreden hoef te kijken. Een hele last valt van me af nu we girl power hebben. Alle vier de dames hebben kwaliteit en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ik heb nog één wens nu, dat Raf er ook volgende week nog in blijft.
Ik denk dat het zal spannen tussen Ellen en Raffaela, maar dan zet ik ook m'n geld op 4 maart Raffaelaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben blij dat ik 04/03 niet naar Harms optreden hoef te kijken. Een hele last valt van me af nu we girl power hebben. Alle vier de dames hebben kwaliteit en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ik heb nog één wens nu, dat Raf er ook volgende week nog in blijft.
Ik hou van je Lynxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zal spannen tussen Ellen en Raffaela, maar dan zet ik ook m'n geld op 4 maart Raffaela.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
late reactie, ik weet het..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vertel!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreeg net een visioen..maar die onthoud k jullie maar even
begin er dan niet over! Potdimme zeg,nu ben ik weer nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij mag aan de buitenkant gaan zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
late reactie, ik weet het..
maar laat ze maar komen, mij lijkt het juist wel leuk...al ben ik denk ik in de minderheid...
mij bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij mag aan de buitenkant gaan zitten
kom op hey, vertelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whehe, dat zou wel tof zijn. Maar dan wel zonder namen hoor, anders wordt Floortje boos.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreeg net de gedachte:
Mark kan ons zwaar te pakken nemen door Martijn eens met wat uitspraken over kandidaten/jury/presentatie van users die er zitten te gaan strooien
Haha, zo ver gaan ze vast nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark kan ons zwaar te pakken nemen door Martijn eens met wat uitspraken over kandidaten/jury/presentatie van users die er zitten te gaan strooien
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, dat zou wel tof zijn. Maar dan wel zonder namen hoor, anders wordt Floortje boos.![]()
Dan bij deze: Floortje, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, ze lezen mee, dus nu pakken ze dat idee op zeker op. Whehe
Joh, ze gaan het tijdens het programma toch niet over die FOK!kers hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan de ene kant wil ik dat niet, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel tofquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kdenk t ook niet hoor ..maar kzag t zo voor me!
Tis wel leuk als je medeFOKgenoot even te grazen wordt genomen, dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik dat niet, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |