De mijne ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef PeRi het volgende:
Hela, mn knopje doet het nog niet.
Nee Don, we gaan naar de halve finale met zn allenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef donnahvh het volgende:
hey wat leuk , gaan jullie naar karaokebar?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee Don, we gaan naar de halve finale met zn allen.
Oeh jammer Natalie. Zijn alle kaartjes uitverkocht? Of kijk Sven of Andiyan of WithMe even lief aan?.
En als we Sven nu eens de bank aanbieden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh jammer Natalie. Zijn alle kaartjes uitverkocht? Of kijk Sven of Andiyan of WithMe even lief aan?.
Ja supertof hè! Allemaal aan CDP en zijn connecties te danken! Je gaat toch wel voor de tv zitten en ons spotten?quote:
Ik zoek nog wel een bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
En als we Sven nu eens de bank aanbieden?
tuurlijk, wanneer is dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja supertof hè! Allemaal aan CDP en zijn connecties te danken! Je gaat toch wel voor de tv zitten en ons spotten?.
4 maart. Schaam je en ga weg uit dit forum tot je het een keer gezien hebt. Gij heiligschenner.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer is dat?
![]()
zal trouwens gelijk de 1e x zijn dat ik idols zie dit seizoen![]()
leuk joh, ja dr is er 1 zwanger toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
4 maart. Schaam je en ga weg uit dit forum tot je het een keer gezien hebt. Gij heiligschenner..
Da's best heel schadelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer is dat?
![]()
zal trouwens gelijk de 1e x zijn dat ik idols zie dit seizoen![]()
Weet je ook nog hoe ze heet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
leuk joh, ja dr is er 1 zwanger toch?
zie je ik weet er wel iets van en heb ook gezien dat ze helemaal afgebrand werd terwijl ze t toch goed deed![]()
dat was tijdens zappen en op rtl boulevard dus weet nog wel wat ervan hoor![]()
Ik wil best mijn kaartje aan Natalie geven, maar ik heb er maar 1, dus dan kan Steenz nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil best mijn kaartje aan Natalie geven, maar ik heb er maar 1, dus dan kan Steenz niet.
Ik heb twee kaartjes, dus heb er 1 over, lieve schatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Jij gaat mooi zelf
In dát gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes, dus heb er 1 over, lieve schat.
Ja, maar dan kan Steenz dus nietquote:
Oh, dan ik ook waarschijnlijkquote:
Jeej, de postbode was al langsgeweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik gelijk ook even m'n brievenbus checken![]()
En heb je ze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jeej, de postbode was al langsgeweest![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn het wel vrijkaarten?
Ja, maar ik wil dat die nu komtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb geduld joh, die komt wel
Nu nog hopen dat het ergens vooraan isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de kaarten net gekregen!![]()
Speciaal plaatsen voor FOK!![]()
CDP en c_a.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
En wij hebben inzeg in de plaats van onze plaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Tevens zijn er tribuneplaatsen gereserveerd op naam van FOK!
Mijnes kosten 17.50quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef PeRi het volgende:
Joepie! Hier zijn ze ook binnen! En het zijn vrijkaarten ja..
Maakt je zusje jouw post openquote:
Onze beide namen zullen er wel op hebben gestaan Glennsational.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maakt je zusje jouw post open??
Ik gok op sarcasmequote:
Oh ja, bij mij ookquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef sbientje het volgende:
bij mij ook![]()
ik heb ze binnen.. lynx666![]()
Dus ik hoef ook niet te zeggen dat ik 4 maart een begrafenis hebquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Piemol, je moet geen semi-grappige grapjes maken..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga overleggen met CDP/GJ en dan hoor je het nog!
Plaatje is mijn taakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
PeRi, edit de OP eens, want in het vorige topic zei ik al dat ik een vriend zou meenemen.![]()
Ik heb ze ook binnen overigens.![]()
BVO.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Woelli het volgende:
Wie waren nu eigenlijk allemaal gevraagd en konden niet mee?
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef Andiyan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook hetzelfde als ik:
Dat degene die je meeneemt een totaal andere mening heeft dan jijzelf?![]()
Beetje jammer![]()
![]()
Maar er zijn de laatste tijd steeds minder Raf-fans.![]()
Alleen de mensen van het eerste uur zijn er nog steeds om Raffa een steuntje in de rug te geven.
![]()
jah ik ben nu online, maar jij nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I've got an idea maar overleg ff met c_a
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn eruit:
Jullie zien het de 4e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |