CDP en c_a.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
En wij hebben inzeg in de plaats van onze plaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Tevens zijn er tribuneplaatsen gereserveerd op naam van FOK!
Mijnes kosten 17.50quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef PeRi het volgende:
Joepie! Hier zijn ze ook binnen! En het zijn vrijkaarten ja..
Maakt je zusje jouw post openquote:
Onze beide namen zullen er wel op hebben gestaan Glennsational.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maakt je zusje jouw post open??
Ik gok op sarcasmequote:
Oh ja, bij mij ookquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef sbientje het volgende:
bij mij ook![]()
ik heb ze binnen.. lynx666![]()
Dus ik hoef ook niet te zeggen dat ik 4 maart een begrafenis hebquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Piemol, je moet geen semi-grappige grapjes maken..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zeker. Volgens mij zijn er genoeg experts onder de FOK!-ers die weten waar je het beste zou kunnen zitten. Gaan we die plekken voor jullie afplakken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga overleggen met CDP/GJ en dan hoor je het nog!
Plaatje is mijn taakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
PeRi, edit de OP eens, want in het vorige topic zei ik al dat ik een vriend zou meenemen.![]()
Ik heb ze ook binnen overigens.![]()
BVO.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Woelli het volgende:
Wie waren nu eigenlijk allemaal gevraagd en konden niet mee?
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef Andiyan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook hetzelfde als ik:
Dat degene die je meeneemt een totaal andere mening heeft dan jijzelf?![]()
Beetje jammer![]()
![]()
Maar er zijn de laatste tijd steeds minder Raf-fans.![]()
Alleen de mensen van het eerste uur zijn er nog steeds om Raffa een steuntje in de rug te geven.
![]()
jah ik ben nu online, maar jij nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I've got an idea maar overleg ff met c_a
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn eruit:
Jullie zien het de 4e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |