Morgen Andy, morgenavond... nog heel even geduldquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en kom nu maar op met het programma
Ik vind dat ik nu wel genoeg geduld heb gehad...kom op met dat programma!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Morgen Andy, morgenavond... nog heel even geduld.
Het is één lange rechte weg en dan effe rechts en links, muts... je kan toch wel IEHIETS!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
O god, kaartlezen, Nou dat wordt dus bellen "waar is die kloteschutter nou?!"
Zullen we samen lopen? Want volgens mij ga ik ook verdwalen. Amsterdam is elke keer weer: "O ja, hier is het Spui!" 10 minuten later: "Waar is die stomme Spui nou weer gebleven"quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
O god, kaartlezen, Nou dat wordt dus bellen "waar is die kloteschutter nou?!"
pfffquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef XMN8R het volgende:
... en er zijn nog vele users waar we nog helemaal niks van gehoord hebben!!
Zullen we jullie dan maar een noodenveloppe meegeven?!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
Zullen we samen lopen? Want volgens mij ga ik ook verdwalen. Amsterdam is elke keer weer: "O ja, hier is het Spui!" 10 minuten later: "Waar is die stomme Spui nou weer gebleven"
Ik zou het zo doen. een homomeet is altijd leuk, maar ik heb zo'n teringhekel aan vliegenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kom je niet eens even over uit Curacao?
Geeft niks, ik kom wel naar jou toequote:
nuecken met een gebakje?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kom wel naar jou toe.
een gebakje? een taart!quote:
nee, je zult bij XMN8R in de handbagage moetenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Triest
Je komt toch wel even over voor "Dé meet"
oeh!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zullen we jullie dan maar een noodenveloppe meegeven?!
Met een telefoonnummer, een strippenkaart en wat geld...
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef Vlarp het volgende:
Let er trouwens wel even op dat het Rokin helemaal open ligt ivm de aanleg van de Noord-Zuidlijn. Als je met de auto komt moet je dus misschien omrijden en wellicht zijn niet alle parkeergarages open.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................
Ohw.. ja, dinges.. Mark natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................
Wie?quote:
Nee niet dat ik weetquote:
yup, maar dan moet je wel komen natuurlijk, jij twijfelkontje jij!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef LuQas het volgende:
Ah, mijn tip bleek een nuttige te zijn?
Als ik kom, voeg ik me bij het gezelschap in de Reguliers.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yup, maar dan moet je wel komen natuurlijk, jij twijfelkontje jij!
Krijg ik dan niet haske straf en zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef LuQas het volgende:
En als je thee drinkt moet je even je theezakje tegen het plafond aan gooien. Enzo.
Dat zagen we al ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
Als ik kom, voeg ik me bij het gezelschap in de Reguliers.
En tip voor degenen die de avondmaaltijd in de Schutter gebruiken: de Gamba's zijn heerlijk. En kijk ook even op de spiegels, daar hebben ze lekkere dagschotels. En als je thee drinkt moet je even je theezakje tegen het plafond aan gooien. Enzo.
Overal hingen theezakjes aan het plafondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet haske straf en zo?
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overal hingen theezakjes aan het plafond
Neuh.. niks op m'n kop gehad..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?
Heb wel eens gezien dat iemand een theezakje op haar bord kreeg ja. Dat risico neem je.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?
Als ik er 1 op me kop krijg neem ik 'm mee en dan krijg je'm in je nek 's avondsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heb wel eens gezien dat iemand een theezakje op haar bord kreeg ja. Dat risico neem je.
Ja, heb je al gespaard?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Ow, hai, nog 1,5 week toch?
Ik denk dat dat ook in zo'n pauper garage moet.. weet eigenlijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:22 schreef Cazman het volgende:
Hoe zit het met het parkeren van motoren in die baggerstad?
kewl..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
wwet je wat, ik denk dat ik toch kom.
In tilburg hoef ik dan maar 1 euro te betalen voor de hele dag. Als ze in Amsterdam nou ook zoiets hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook in zo'n pauper garage moet.. weet eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |