Gelukkig maar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
Ga nou maar weer ontopic.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
En bedankt, hè!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
Ja, maar waarschijnlijk kom ik ook gewoon in ONZ om een goed oordeel tevellen.quote:
Ze zijn kut. Vreselijk kut. (Kut whehehe Tom *wink wink*quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof, volgens mij hebben we nu van iedereen bevestiging?
Met Jerney moet je niet FOK!ken!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
'Jerney, lach eens'quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok, ik ga dus een spandoek maken voor Jerney... weet nog niet wat er op moet komen...![]()
OMG, die is goedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Jerney moet je niet FOK!ken!
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
Dizer had in een ander topic al gemeld dat hij ze binnen had geloof ik...
Ik had het al eerder gezegd (maar dan in de blue roomquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |