Dit forum en onze mening staat er tegenover geloof ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Lynx666 het volgende:
Het stapelt zich wel op15x2 kaartjes geregeld, voor niets
Onze stoelen worden afgeplakt zodat we iig bij elkaar zitten
Mogen we ook nog kiezen waar precies
Dr moet toch íets tegenover staan![]()
.
Dudequote:
Maar als die mening publiekelijk wordt gemaakt, dan komen sommigen van ons in een vreemde positiequote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit forum en onze mening staat er tegenover geloof ik!
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude. Ik lach jou ook niet uit om je naam.
Whehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.
Glenn is ook tof.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.Is dat een hint? Sven is tof? en Glenn niet?
![]()
Is dat dan minder erg dan je echte naam?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef WithMe het volgende:
Noem mij maar gewoon wismie.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dan minder erg dan je echte naam?![]()
Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig.quote:
Kijk maar in het vorige deel.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig..
Zeker wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynxen zijn wel verdomd mooie beesten.
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.
quote:
Oh ja, dat is wel ter sprake gekomen inderdaadquote:
Jij je zin. Ik ga je op 4 maart gewoon Glenn noemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heet!
Ik heb geen idee waarover je het hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeggge..Vadooooes..jij hebt dit en dit over **** gezegd...
Of gewoon "ey, Kutmod" natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Noem mij maar Major Tom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |