Nee, nieuwe afleveringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Jensen herhaling?
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, nieuwe afleveringen.
CDP!
Nee inderdaad nieuwe afleveringen. Ben benieuwd wanneer het is opgenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Jensen herhaling?
Als je maar wel Endiejan zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem iedereen trouwens bij zn foknaam, dat iedereen dat weet :.
Ik vind het juist wel lolligquote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef superhero87 het volgende:
jezus wat is jensen NIET grappig
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als je maar wel Endiejan zegt.![]()
superhero! kijk hier eerst eens![]()
Heey Andiyan, alles goed?quote:Hee SH!
Welkom terug nog hè. Ik zat vlakbij je vrijdag! Was ook in Den Haag!
Jammer van het weer alleen idd.
Verander jij je sig trouwens heel snel! Fout frans is nooit grappig.
Je m'appelle.
Haha, ja Idols past eigenlijk niet zo bij Voetbaljongensquote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
In Voetbal lachen ze me uit dat ik naar een IDO meet gaat.
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
In Voetbal lachen ze me uit dat ik naar een IDO meet gaat.
Daarom post ik daar ook nauwelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.![]()
Oh die lui daar kunnen soms zooo irritant zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze lachen me ook altijd heel snel uit over mijn avatar etc. als ik in een ander subfora post, vooral ONZ en GC hebben daar last van.![]()
Echt wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh die lui daar kunnen soms zooo irritant zijn
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lol, ik snap de TT nu pas. Ik had je naam uitgesproken als Tsjènsadres ipv Sjansadres.![]()
You go!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
We watch Idols and we're damn proud of it!![]()
Mijn oren!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef superhero87 het volgende:
Die jongen die michael jackson deed is bij Jensen![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaah waarom nou niet! Dan hoef ik niet zolang meer te wachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zend RTL7 nou niet gewoon op donderdag American Idol uit?
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen dan realiseren hoe slecht sommige kandidaten hier waren.
Onze prins is er ookquote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, al ben ik zo weg om Cafe Torino te kijken.
Mijn moeder is driftig op zoek naar het nummer aan het einde...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, al ben ik zo weg om Cafe Torino te kijken.
jah ik blijf positief.... Ik heb alles al binnenquote:
Wat een verschrikkelijk nummer trouwensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
nee iets met een vrouw is het.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Because we believe van Marco Borsato en Andrea Bocelli CDP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |