Altijd goed voor mensen die Rechten studerenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pas ook.Ik heb wat slaap nodig volgens mij.
![]()
Geen tv hier. Vertel!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
NU RTL BOULEVARD!
3 damesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
NU RTL BOULEVARD!
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.quote:
Hij gaat voortaan z'n eigen tekst schrijven, dan kan hij 't ook niet meer vergetenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Over Harrum, zoals Chantal het zou zeggen.
Is dat alles?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.
Grappen en grollen over Harm.
Bigband volgende week? (zoiets ving ik op)
Ok, niks nieuws dusquote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.
Grappen en grollen over Harm.
Bigband volgende week? (zoiets ving ik op)
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij gaat voortaan z'n eigen tekst schrijven, dan kan hij 't ook niet meer vergeten.
Volgens mijn vader is Marianne mijn achter-achternichtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef superhero87 het volgende:
Marianne Timmer wordt zo gehuldigd![]()
je achter-achter nicht hequote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is Marianne mijn achter-achternicht
Serge verbannen naar Afghanistan????quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef chansadres het volgende:
We hadden een gastdocent die ging lullen over hoe Maastricht verbeterd kon worden.
Ja ze is een achternicht van mn vader, dus volgens mij maakt haar dat dan de achter-achternicht van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
je achter-achter nicht heIk ben jaloers
![]()
Marianne![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha net met dr huis in Shownieuws
jah day was leuk! Mooi inrichting ookquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha net met dr huis in Shownieuws
Hee SH!quote:
Hoe ging het?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef chansadres het volgende:
Ik ga sporten. Al zal ik in spanning in het veld staan
Dattie iemand meeneemt?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef chansadres het volgende:
Bah trainer kwam niet dus met de Dames 1 mee moeten trainen maar moest de hele tijd denken als WithMe al heeft gepost.
Klopt, ik help het je hopen, zou tof zijn als jij nog meemag, je hoort er wel helemaal bij vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, ik weet het, ben er laat bij maar hoop toch dat iemand zich over zijn hart kan strijken en mij mee kan nemen
En van WithMe weet ik niet als hij al iemand heeft (in het Meet-topic staat nog niets)
Naamkeuring?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet eerst even door de naamkeuring.![]()
Oh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef chansadres het volgende:
Die mogen jullie zo hebben hoor.Ik heet Pieter in het dagelijksleven maar verschillende noemen me Chan en reageer op beiden. Het verhaal daarachter vertel ik wel als ik jullie zie
chansadres is dus een verbastering van Chan's adres oftewel mijn plekje
Oooh, alsjeblieft geen alwaysthebest zeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem iedereen trouwens bij zn foknaam, dat iedereen dat weet :.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |