Dat nooit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is Harm zeker opeens je favoriet omdat ie zo'n anti-Idol is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef WithMe het volgende:
Boos?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrrr
Kijk, daar begint het allemaal mee, van onderaf sluipen ze binnen. Echte rebellen dan he.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat nooit!En dat weet jij ook
Een tweede plek misschien
Dat maakt mij helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben anderen dat ook dat ze geen topics van Harm of Serge op hun naam willen hebben?
Ok, dan ben ik daar vast ookal de enige in.quote:
Boeit mij ook weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben anderen dat ook dat ze geen topics van Harm of Serge op hun naam willen hebben?
Verzin maar een leuke, ik ben nooit zo goed met TTsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik wil een vrolijkere titel.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
Harm #3: De wereld is gek, en hij doet mee hij staat er hoor
Iets te vierenquote:
De remixen zijn beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Het enige liedje van Jessica Simpson die ik nog best leuk vind, is 'These boots are made for walkin'. Het origineel is nog veel beter, niemand kan daar aan tippen. Maar haar versie is best grappig. In de film speelt ze ook echt zichzelf, een lekkere dom wijf.
Dat is echt het meest verschrikkelijke lied dat ik maar bedenken kanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Het enige liedje van Jessica Simpson die ik nog best leuk vind, is 'These boots are made for walkin'.
De Franse?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is echt het meest verschrikkelijke lied dat ik maar bedenken kan. De Franse versie is veel leuker
!
Die cover vind ik dus echt drie keer niks, terwijl ik het origineel wel echt leuk vindquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Het enige liedje van Jessica Simpson die ik nog best leuk vind, is 'These boots are made for walkin'. Het origineel is nog veel beter, niemand kan daar aan tippen. Maar haar versie is best grappig. In de film speelt ze ook echt zichzelf, een lekkere dom wijf.
De Franse!quote:
Weet ik nietquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier niet
Dit is 'm: http://www.bide-et-musique.com/song/4979.html
quote:
En als het een slechte ontknoping is (lees: als Harm er niet uit gaat), dan is mijn hele avond vergald en wil ik een Post *hier* je frustraties topic...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er nog een pilsje tegenaan, op een goede ontknopings straks!
Erben bronsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie avond was het! Eerst Erben brons en daarna een hoog zangniveau.
Ik gooi er nog een pilsje tegenaan, op een goede ontknopings straks!
Ja oké. Dat klonk eigenlijk wel triest hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Na, zover gaat het nou ook weer niet. Al zou het wel jammer zijn.
Wat volg je de sport goed Sven! OWS is toch wel groot nieuws altijd, zeker als het om nederlandse medailles gaat. Anyway: 1000 meter dus. met op 1 Shani Davis en 2 Joey Cheek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erben brons!
! Op welke afstand?
Die stond derdequote:8e Stefan Groothuis
Ja, tof voor hem. Alleen had Jan Bos ook wel een medaille gegund. Die was zó goed bezig in de weken voor de spelen. Maar goed, dit was al boven verwachting, want ik had geen nederlandse medaille verwacht op de 1000 m. Eerder een Amerika 1,2,3. En dat kwam nog bijna uit ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een hulp ben je Andiyan. Erben was er erg blij mee in ieder geval.
Verassend dat Hedrick zo laag is geëindigd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Voordat de toppers aan de start verschenen.
Midden in de nacht?quote:
Met Nederlandstalig als thema, is dat wel op z'n plaats.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben zolang bezig gekregen om het blond te krijgen, rond 18:30 uur was het nog oranje
whahaha dat is waar.... maar ik moet maandag ook weer werken, dus ben wel blij dat het gewoon weer blond isquote:Op zondag 19 februari 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Nederlandstalig als thema, is dat wel op z'n plaats.![]()
Luck! En trusten.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Andiyan het volgende:
Ik kan rustig gaan slapen. Fijne afloop van de dag zo. Morgen een wedstrijd om 11:00 tegen de koploper. Lastig, maar wish me luck!
Trusten!![]()
Geen van allenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef sbientje het volgende:
voetbal? korfbal? handbal? ijshockey?
Tijden veranderen dus ook de sportquote:Op zondag 19 februari 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, maar dat gaat toch om drie gewonnen sets?
hoe kan je dan met 4-0 winnen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat waar je het gister over had?
Te waar eigenlijkquote:
ja maar ja maar ja maar!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heey hallo, niet te diep in de put gaan zitten. Enjoy the good moments of live!
Daar heb ik gelukkig geen last van in het oostenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef chansadres het volgende:
Bleh, carnaval komt er weer aan. Krijg ik weer een week lang gevraag of ik toch niet gewoon 5 dagen wil vieren. 1 dag vind ik al erg genoeg. grrr
Je bent niet de enigequote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef jessjuh het volgende:
Ik heb vankantieeeeeeeeeeeee!
lekker uitslapen en zo
![]()
![]()
![]()
ach, ik zit ook nog steeds midden in een verbouwing..quote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Ik ben alleen mn kamer aan t verbouwen dus ik heb nog niet optimale rust. Die komt nog.
Ik wil ook zomer![]()
zoiezo lijkt het me moeilijk om tijdens het werk tv te kijken, en zolang alles nog op internet staat, kun je ze altijd kijken. je mist alleen de spanning van de uitslagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef jessjuh het volgende:
jups... dat mis je idd... maar wel terecht dat harm eruit is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef sbientje het volgende:
handbal?
heb je geen vakantie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef chansadres het volgende:
Goede smorgens. Weer een dagje vervelend op school. gaaap
Waar zit dat ding dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
Geldt ook voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat deze lange vervelende dag snel voorbij is!
jij ziet hem op je opleiding rondhuppelen? Damn, ik heb medelijden met je...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:16 schreef chansadres het volgende:
Sja, herkende je niet mijn zachte g
Ik ben benieuwd als we dit jaar nog Serge zien rondlopen op de opleiding of als hij non-stop doorgaat met muziek...
Suuksès!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga weer ff op banenjachtTot laterr
succes!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor de rest ben ik vrolijk hoor.
En ook van mij succesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Een matras van de Aldi, 65 euro. Een bed komt later wel een keer. Nu eerst nog een koelkast regelen.quote:
Hoe weet je dat!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we hebben goede plaatsen 4 maart!
IDO Meet #4.quote:
Ik heb ook eigenlijk geen levenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat gebeurt soms, erg saai op die momenten.
Volgende week pasquote:
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederlandquote:
Brabantquote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederland![]()
Heb je even pauze?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff nog 2,5 uur werken!
Ik werk deze week tot 17:00 uur... ivm voorbereiden van de presentatie, die ik gedeeltelijk thuis moet doen![]()
Gedeeltelijk thuis, en gedeeltelijk FOK!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff nog 2,5 uur werken!
Ik werk deze week tot 17:00 uur... ivm voorbereiden van de presentatie, die ik gedeeltelijk thuis moet doen![]()
Gelukkig niet, het zou er veel te druk worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederland![]()
Ik vind druk wel leuk eigenlijk... Jammer dat het hier zo rustig is...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Gelukkig niet, het zou er veel te druk worden.
Het noorden heeft ook zijn gezellige drukke plekjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind druk wel leuk eigenlijk... Jammer dat het hier zo rustig is...![]()
Groningenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het noorden heeft ook zijn gezellige drukke plekjes.![]()
Geen baanquote:
Welke functies?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen baan
Wel vacatures die bij me passen
Zo even sollicitatiebrieven schrijven
En wegsturen
En dan hopen
Ik ook, en desnoods lente. 's Ochtends naar school fietsen, dat het eigenlijk nog wat fris is voor een dunnere jasquote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Zucht wat heb ik toch zin in de zomer![]()
Lekker naar het strand... lekker korte mouwen hmmm heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en desnoods lente. 's Ochtends naar school fietsen, dat het eigenlijk nog wat fris is voor een dunnere jas, maar 's middags dan lekker warm
. Lente
Zomer
.
vandaar die mooie avatarkunstenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Webdesigner (m/v)
en (aspirant) databasebeheerder (m/v)
quote:
Dat eerste komt van mijn 4 jaar ervaring bij een reclamefotografenbedrijf :p Meer photoshop dan imageready, maar tochquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
vandaar die mooie avatarkunsten![]()
![]()
hopelijk krijg je een van die 2
Kijkduinpark in Den Haag? Dat is hier vlakbijquote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef superhero87 het volgende:
Hoooi, ben terug uit Kijkduinparkwas superleuk
![]()
En Harm eruit![]()
Jaaa, was echt heeeeeel leuk! Gezellig op het park, helaas was het weer niet zo geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kijkduinpark in Den Haag? Dat is hier vlakbij![]()
Jij zelf? Zo van, je was erbij betrokken? Of voor je neus?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, was echt heeeeeel leuk! Gezellig op het park, helaas was het weer niet zo geweldig![]()
Gister ook een autoongeluk meegemaakt![]()
Mijn vader reed per ongeluk door rood ( hadden wij helemaal niet door) wij sloegen af naar links en opeens botste een auto tegen ons aanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij zelf? Zo van, je was erbij betrokken? Of voor je neus?
Nee, gelukkig viel het mee. Ze reden ons aan via de zijkant... tegen mij aan.. Voel nog wel een beetje aan mn zij..quote:
Weet ik! Mijn broertje (van 11) moest helemaal huilen, hij was helemaal bang dat ze ons iets zouden aandoen.. Nou ja je moest ze ook zien reageren!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Brr, ik wil niet discrimineren, maar boze marokkanen zijn toch wel eng af en toe.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Weet ik! Mijn broertje (van 11) moest helemaal huilen, hij was helemaal bang dat ze ons iets zouden aandoen.. Nou ja je moest ze ook zien reageren!Ze belden meteen al hun gangster vrienden op! en opeens kreeg de politie verdacht veel telefoontjes van 'getuigen' die ons door rood hebben zien rijden!
![]()
![]()
jah zeker eng..... sommige danquote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Brr, ik wil niet discrimineren, maar boze marokkanen zijn toch wel eng af en toe.
Met mensen die door rood hebben gereden?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nare ervaringen, laten we het daar ophouden
nee marokkaantjesquote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Met mensen die door rood hebben gereden?![]()
![]()
dat is niet bestquote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef superhero87 het volgende:
Jep..... zucht
2 boetes nog niet betaald...
Ja, tell it 2 my dadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet bestvoortaan op tijd betalen he
OMG , wees blijquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
En dan toch "Life Sucks" in je sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
Ja, hij wil een trauma meemakenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Misschien daarom. Life sucks zonder geestelijke littekens?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Als het goede quotes zijn, kan ik het best begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Alleen al daarom, heb ik niet zo'n sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Das snap ik ook wel, maar mijn kleine broertje nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat geldt niet voor alle marokkaantjes hoor
Je sig is nu anders ook niet origineel, gedeeltelijk dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik heb hem weggehaald want ineens had iedereen een quote erin, en ik wil lekker rebels zijn (anders). Ja, volgens mijn ouders is de pubertijd iets te laat bij mij ingestart![]()
Doe je best maar, ben erg benieuwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef chansadres het volgende:
Ik ga je onder sociale druk zetten dat jij je sig gaat veranderen.
Jij Vlerk![]()
Ik vind het wel komisch, ik en rebelsquote:
Ik?quote:
Ik ga (waarschijnlijk) bij een deurwaarderskantoor stage lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef superhero87 het volgende:
great deurwaarder aan de deur...
Ja bij ons hebben ze van die lijsten die je moet afvinken en als je er niet opstaat kom je er eigenlijk niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef PeRi het volgende:
Oh, ik kan bij alle colleges kruipen waar ik wil, dr zit er toch nooit een echt vol. Wij zijn met weinig. Maar ik doe soms mee aan de avondcolleges als ze aansluiten, dan ben ik de volgende dag vrij ofzo, zo'n luilak ben ik wel..
Happens to me all the timequote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bijna in slaap gevallen tijdens college.
Meen je nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) bij een deurwaarderskantoor stage lopen.![]()
Ja sorry, het kwam ineens bij me op. Ik nam een hap en bedacht me weer dat ik niet hou van chocoladevla.:').quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Vermoei me niet met die moeilijke vragen PeRi.![]()
Cool Sbien!
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Zeker ook een rebel
bedoelde ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde.![]()
Altijd goed voor mensen die Rechten studerenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pas ook.Ik heb wat slaap nodig volgens mij.
![]()
Geen tv hier. Vertel!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
NU RTL BOULEVARD!
3 damesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
NU RTL BOULEVARD!
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.quote:
Hij gaat voortaan z'n eigen tekst schrijven, dan kan hij 't ook niet meer vergetenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Over Harrum, zoals Chantal het zou zeggen.
Is dat alles?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.
Grappen en grollen over Harm.
Bigband volgende week? (zoiets ving ik op)
Ok, niks nieuws dusquote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechte foto Ellen --> net hawaïmeisje.
Grappen en grollen over Harm.
Bigband volgende week? (zoiets ving ik op)
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij gaat voortaan z'n eigen tekst schrijven, dan kan hij 't ook niet meer vergeten.
Volgens mijn vader is Marianne mijn achter-achternichtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef superhero87 het volgende:
Marianne Timmer wordt zo gehuldigd![]()
je achter-achter nicht hequote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is Marianne mijn achter-achternicht
Serge verbannen naar Afghanistan????quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef chansadres het volgende:
We hadden een gastdocent die ging lullen over hoe Maastricht verbeterd kon worden.
Ja ze is een achternicht van mn vader, dus volgens mij maakt haar dat dan de achter-achternicht van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
je achter-achter nicht heIk ben jaloers
![]()
Marianne![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha net met dr huis in Shownieuws
jah day was leuk! Mooi inrichting ookquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha net met dr huis in Shownieuws
Hee SH!quote:
Hoe ging het?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef chansadres het volgende:
Ik ga sporten. Al zal ik in spanning in het veld staan
Dattie iemand meeneemt?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef chansadres het volgende:
Bah trainer kwam niet dus met de Dames 1 mee moeten trainen maar moest de hele tijd denken als WithMe al heeft gepost.
Klopt, ik help het je hopen, zou tof zijn als jij nog meemag, je hoort er wel helemaal bij vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, ik weet het, ben er laat bij maar hoop toch dat iemand zich over zijn hart kan strijken en mij mee kan nemen
En van WithMe weet ik niet als hij al iemand heeft (in het Meet-topic staat nog niets)
Naamkeuring?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet eerst even door de naamkeuring.![]()
Oh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef chansadres het volgende:
Die mogen jullie zo hebben hoor.Ik heet Pieter in het dagelijksleven maar verschillende noemen me Chan en reageer op beiden. Het verhaal daarachter vertel ik wel als ik jullie zie
chansadres is dus een verbastering van Chan's adres oftewel mijn plekje
Oooh, alsjeblieft geen alwaysthebest zeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem iedereen trouwens bij zn foknaam, dat iedereen dat weet :.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |