Met mensen die door rood hebben gereden?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nare ervaringen, laten we het daar ophouden
nee marokkaantjesquote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Met mensen die door rood hebben gereden?![]()
![]()
dat is niet bestquote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef superhero87 het volgende:
Jep..... zucht
2 boetes nog niet betaald...
Ja, tell it 2 my dadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet bestvoortaan op tijd betalen he
OMG , wees blijquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
En dan toch "Life Sucks" in je sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
Ja, hij wil een trauma meemakenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Misschien daarom. Life sucks zonder geestelijke littekens?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Als het goede quotes zijn, kan ik het best begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Alleen al daarom, heb ik niet zo'n sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Das snap ik ook wel, maar mijn kleine broertje nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat geldt niet voor alle marokkaantjes hoor
Je sig is nu anders ook niet origineel, gedeeltelijk dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik heb hem weggehaald want ineens had iedereen een quote erin, en ik wil lekker rebels zijn (anders). Ja, volgens mijn ouders is de pubertijd iets te laat bij mij ingestart![]()
Doe je best maar, ben erg benieuwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef chansadres het volgende:
Ik ga je onder sociale druk zetten dat jij je sig gaat veranderen.
Jij Vlerk![]()
Ik vind het wel komisch, ik en rebelsquote:
Ik?quote:
Ik ga (waarschijnlijk) bij een deurwaarderskantoor stage lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef superhero87 het volgende:
great deurwaarder aan de deur...
Ja bij ons hebben ze van die lijsten die je moet afvinken en als je er niet opstaat kom je er eigenlijk niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef PeRi het volgende:
Oh, ik kan bij alle colleges kruipen waar ik wil, dr zit er toch nooit een echt vol. Wij zijn met weinig. Maar ik doe soms mee aan de avondcolleges als ze aansluiten, dan ben ik de volgende dag vrij ofzo, zo'n luilak ben ik wel..
Happens to me all the timequote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bijna in slaap gevallen tijdens college.
Meen je nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) bij een deurwaarderskantoor stage lopen.![]()
Ja sorry, het kwam ineens bij me op. Ik nam een hap en bedacht me weer dat ik niet hou van chocoladevla.:').quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Vermoei me niet met die moeilijke vragen PeRi.![]()
Cool Sbien!
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Zeker ook een rebel
bedoelde ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |