Ik ook, en desnoods lente. 's Ochtends naar school fietsen, dat het eigenlijk nog wat fris is voor een dunnere jasquote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Zucht wat heb ik toch zin in de zomer![]()
Lekker naar het strand... lekker korte mouwen hmmm heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en desnoods lente. 's Ochtends naar school fietsen, dat het eigenlijk nog wat fris is voor een dunnere jas, maar 's middags dan lekker warm
. Lente
Zomer
.
vandaar die mooie avatarkunstenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Webdesigner (m/v)
en (aspirant) databasebeheerder (m/v)
quote:
Dat eerste komt van mijn 4 jaar ervaring bij een reclamefotografenbedrijf :p Meer photoshop dan imageready, maar tochquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
vandaar die mooie avatarkunsten![]()
![]()
hopelijk krijg je een van die 2
Kijkduinpark in Den Haag? Dat is hier vlakbijquote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef superhero87 het volgende:
Hoooi, ben terug uit Kijkduinparkwas superleuk
![]()
En Harm eruit![]()
Jaaa, was echt heeeeeel leuk! Gezellig op het park, helaas was het weer niet zo geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kijkduinpark in Den Haag? Dat is hier vlakbij![]()
Jij zelf? Zo van, je was erbij betrokken? Of voor je neus?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, was echt heeeeeel leuk! Gezellig op het park, helaas was het weer niet zo geweldig![]()
Gister ook een autoongeluk meegemaakt![]()
Mijn vader reed per ongeluk door rood ( hadden wij helemaal niet door) wij sloegen af naar links en opeens botste een auto tegen ons aanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij zelf? Zo van, je was erbij betrokken? Of voor je neus?
Nee, gelukkig viel het mee. Ze reden ons aan via de zijkant... tegen mij aan.. Voel nog wel een beetje aan mn zij..quote:
Weet ik! Mijn broertje (van 11) moest helemaal huilen, hij was helemaal bang dat ze ons iets zouden aandoen.. Nou ja je moest ze ook zien reageren!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Brr, ik wil niet discrimineren, maar boze marokkanen zijn toch wel eng af en toe.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Weet ik! Mijn broertje (van 11) moest helemaal huilen, hij was helemaal bang dat ze ons iets zouden aandoen.. Nou ja je moest ze ook zien reageren!Ze belden meteen al hun gangster vrienden op! en opeens kreeg de politie verdacht veel telefoontjes van 'getuigen' die ons door rood hebben zien rijden!
![]()
![]()
jah zeker eng..... sommige danquote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Brr, ik wil niet discrimineren, maar boze marokkanen zijn toch wel eng af en toe.
Met mensen die door rood hebben gereden?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nare ervaringen, laten we het daar ophouden
nee marokkaantjesquote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Met mensen die door rood hebben gereden?![]()
![]()
dat is niet bestquote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef superhero87 het volgende:
Jep..... zucht
2 boetes nog niet betaald...
Ja, tell it 2 my dadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet bestvoortaan op tijd betalen he
OMG , wees blijquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
En dan toch "Life Sucks" in je sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft dingen meegemaakt.
Waar blijft mijn trauma.
Ja, hij wil een trauma meemakenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Misschien daarom. Life sucks zonder geestelijke littekens?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan toch "Life Sucks" in je sig![]()
Als het goede quotes zijn, kan ik het best begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Alleen al daarom, heb ik niet zo'n sigquote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel een rage om quotes in sigs te zetten.
Das snap ik ook wel, maar mijn kleine broertje nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat geldt niet voor alle marokkaantjes hoor
Je sig is nu anders ook niet origineel, gedeeltelijk dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik heb hem weggehaald want ineens had iedereen een quote erin, en ik wil lekker rebels zijn (anders). Ja, volgens mijn ouders is de pubertijd iets te laat bij mij ingestart![]()
Doe je best maar, ben erg benieuwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef chansadres het volgende:
Ik ga je onder sociale druk zetten dat jij je sig gaat veranderen.
Jij Vlerk![]()
Ik vind het wel komisch, ik en rebelsquote:
Ik?quote:
Ik ga (waarschijnlijk) bij een deurwaarderskantoor stage lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef superhero87 het volgende:
great deurwaarder aan de deur...
Ja bij ons hebben ze van die lijsten die je moet afvinken en als je er niet opstaat kom je er eigenlijk niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef PeRi het volgende:
Oh, ik kan bij alle colleges kruipen waar ik wil, dr zit er toch nooit een echt vol. Wij zijn met weinig. Maar ik doe soms mee aan de avondcolleges als ze aansluiten, dan ben ik de volgende dag vrij ofzo, zo'n luilak ben ik wel..
Happens to me all the timequote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bijna in slaap gevallen tijdens college.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |