ach, ik zit ook nog steeds midden in een verbouwing..quote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Ik ben alleen mn kamer aan t verbouwen dus ik heb nog niet optimale rust. Die komt nog.
Ik wil ook zomer![]()
zoiezo lijkt het me moeilijk om tijdens het werk tv te kijken, en zolang alles nog op internet staat, kun je ze altijd kijken. je mist alleen de spanning van de uitslagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef jessjuh het volgende:
jups... dat mis je idd... maar wel terecht dat harm eruit is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef sbientje het volgende:
handbal?
heb je geen vakantie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef chansadres het volgende:
Goede smorgens. Weer een dagje vervelend op school. gaaap
Waar zit dat ding dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
Geldt ook voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat deze lange vervelende dag snel voorbij is!
jij ziet hem op je opleiding rondhuppelen? Damn, ik heb medelijden met je...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:16 schreef chansadres het volgende:
Sja, herkende je niet mijn zachte g
Ik ben benieuwd als we dit jaar nog Serge zien rondlopen op de opleiding of als hij non-stop doorgaat met muziek...
Suuksès!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga weer ff op banenjachtTot laterr
succes!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor de rest ben ik vrolijk hoor.
En ook van mij succesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Een matras van de Aldi, 65 euro. Een bed komt later wel een keer. Nu eerst nog een koelkast regelen.quote:
Hoe weet je dat!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we hebben goede plaatsen 4 maart!
IDO Meet #4.quote:
Ik heb ook eigenlijk geen levenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat gebeurt soms, erg saai op die momenten.
Volgende week pasquote:
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederlandquote:
Brabantquote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederland![]()
Heb je even pauze?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff nog 2,5 uur werken!
Ik werk deze week tot 17:00 uur... ivm voorbereiden van de presentatie, die ik gedeeltelijk thuis moet doen![]()
Gedeeltelijk thuis, en gedeeltelijk FOK!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff nog 2,5 uur werken!
Ik werk deze week tot 17:00 uur... ivm voorbereiden van de presentatie, die ik gedeeltelijk thuis moet doen![]()
Gelukkig niet, het zou er veel te druk worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, niet iedereen woont in het noorden van Nederland![]()
Ik vind druk wel leuk eigenlijk... Jammer dat het hier zo rustig is...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Gelukkig niet, het zou er veel te druk worden.
Het noorden heeft ook zijn gezellige drukke plekjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind druk wel leuk eigenlijk... Jammer dat het hier zo rustig is...![]()
Groningenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het noorden heeft ook zijn gezellige drukke plekjes.![]()
Geen baanquote:
Welke functies?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen baan
Wel vacatures die bij me passen
Zo even sollicitatiebrieven schrijven
En wegsturen
En dan hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |