ja maar ja maar ja maar!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heey hallo, niet te diep in de put gaan zitten. Enjoy the good moments of live!
Daar heb ik gelukkig geen last van in het oostenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef chansadres het volgende:
Bleh, carnaval komt er weer aan. Krijg ik weer een week lang gevraag of ik toch niet gewoon 5 dagen wil vieren. 1 dag vind ik al erg genoeg. grrr
Je bent niet de enigequote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef jessjuh het volgende:
Ik heb vankantieeeeeeeeeeeee!
lekker uitslapen en zo
![]()
![]()
![]()
ach, ik zit ook nog steeds midden in een verbouwing..quote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Ik ben alleen mn kamer aan t verbouwen dus ik heb nog niet optimale rust. Die komt nog.
Ik wil ook zomer![]()
zoiezo lijkt het me moeilijk om tijdens het werk tv te kijken, en zolang alles nog op internet staat, kun je ze altijd kijken. je mist alleen de spanning van de uitslagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef jessjuh het volgende:
jups... dat mis je idd... maar wel terecht dat harm eruit is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef sbientje het volgende:
handbal?
heb je geen vakantie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef chansadres het volgende:
Goede smorgens. Weer een dagje vervelend op school. gaaap
Waar zit dat ding dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef jessjuh het volgende:
Californian Dreamer: ik werk in de lokale verslaafdeninstelling in Meppel, en daar is totaal geen belangstelling voor Idols... Dus ik zit as we speak even de filmpjes op internet te bekijken...
Geldt ook voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat deze lange vervelende dag snel voorbij is!
jij ziet hem op je opleiding rondhuppelen? Damn, ik heb medelijden met je...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:16 schreef chansadres het volgende:
Sja, herkende je niet mijn zachte g
Ik ben benieuwd als we dit jaar nog Serge zien rondlopen op de opleiding of als hij non-stop doorgaat met muziek...
Suuksès!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga weer ff op banenjachtTot laterr
succes!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor de rest ben ik vrolijk hoor.
En ook van mij succesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
Een matras van de Aldi, 65 euro. Een bed komt later wel een keer. Nu eerst nog een koelkast regelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |