Ze komt nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tooske zit bij De Wereld Draait Door.
Weet niet of ze al is geweest maar t gaat over DSDS
quote:De leden van de meidengroep Raffish, die voortkwam uit het RTL 4-programma Popstars - the rivals, hebben besloten na ruim een jaar van samenwerking ieder hun eigen weg te gaan. Een paar weken terug kondigde ook de Popstars-jongensgroep Men2B aan te stoppen.
De vier jonge leden van Raffish, Esri, Lianne, Sharon en Nora (Eva heeft de groep al in november verlaten), kijken volgens artiestenbureau Jan Vis terug op "een mooie en bijzondere tijd en zijn dankbaar voor de kans die zij gekregen hebben", aldus een woordvoerder.
"Nu vinden ze het tijd om verder vooruit te kijken en zullen ze zich volledig storten op hun solocarrières." Nora gaat onder leiding van een internationaal productieteam een rockplaat opnemen. Esri is blij dat ze zich kan gaan richten op het maken van muziek die dichter bij haar hart staat. Esri: "Ik wil muziek gaan maken met als inhoud een spirituele boodschap." Lianne heeft inmiddels een overeenkomst getekend bij CTM voor de release van een tweetal singles die in eerste instantie in België uitgebracht zullen gaan worden. Sharon werkt momenteel in een studio aan een R&B plaat. "Ik wil vooral veel blijven optreden en een krachtige show neer te zetten", aldus Sharon.
Ik vond Sharon altijd het leukstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
dat is toch al lang bekend? dat raffish uit elkaar ging? die muziek van esri, weet niet of ik daar nou op zitt e wachten. Vond het altijd zon leuke meid
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
dat is toch al lang bekend? dat raffish uit elkaar ging? die muziek van esri, weet niet of ik daar nou op zitt e wachten. Vond het altijd zon leuke meid
muziek van esri? Wat gaat ze voor muziek maken danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef sbientje het volgende:
Hee, die vorige afbeelding was leukerquote:
zo beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, die vorige afbeelding was leuker!
quote:
Noraquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alleen Esri had kans gemaakt in Idols 3 denk ik
Waar marescha soms nog redelijk controle had over haar stem, is Nora die allang kwijt.quote:
ik was toen voor sharonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:23 schreef superhero87 het volgende:
Sharon optreden bij de Workshops was echtvooral de uithaal
http://www.rtl.nl/system/(...)on.avi.xml/wm364.wvx
Holy jesus. Zó grappig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
Whehe.
Whehe, die blijft leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Whehe.
alweer een nieuwequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Whehe.
POPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Andiyan het volgende:
POP! was trouwens tof idd, ik pleit voor meer gemengde bandjes.![]()
Me neitherquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
POPdie ken ik helemaal niet joh
Nou ja, het zag er niet echt uit alsof het van hun website kwam. En ik heb het bij meerderen nagevraagd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef chansadres het volgende:
Sven, dat mag wel volgensmij. Dat waren promotieopnamen volgensmij.
Is gewoon grappig dat sommige mensen snel het plakkertje Warez plakken op muziekopnamen en videoclips op het web. Vaak doen bands zelf al dat spul al op hun website
Sorry, ik lag op bedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef superhero87 het volgende:
Wat is het toch rustig op het forum![]()
Dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, het zag er niet echt uit alsof het van hun website kwam. En ik heb het bij meerderen nagevraagd...
De migraine is weer aan het weggaan dus nu niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en nu niet meer?
Oh heb je al iets gehoord van je sollicitaties?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De migraine is weer aan het weggaan dus nu niet meer
Nou vanochtend werd ik gebeld, en ik mag op gesprek komen.. Had ik al eerder in de blueroom gemeld dacht ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |