gebeurt zo vaak..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef TrenTs het volgende:
Knul, ik denk echt dat het tijd is dat jij eens goed in je reet geneukt wordt, dan kom je hier wellicht vanaf.
oepsiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef timp0e het volgende:
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
![]()
Waarom dan om de week een topic.quote:
voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
In het dierenrijk is homoseksualiteit anders ook best wel normaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er teveel homo's komen wordt God pissig en vernietigt Hij de Aarde.
Ik heb geen snor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
en houden niet van deense stripsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
offtopicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb goeie redenen om NIET tegen homosexualiteit te zijn mag dat ook?
1. de aarde is zwaar overbevolkt homo`s brengen daar evenwicht in.
2. we leven in een vrij land (nee niet alles mag er zijn namelijk wetten, maar homosexualiteit mag wel)
3. het komt ook in de dierenwereld voor
uitgeluldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/
Ga zelf maar zoeken, heb ik geen zin in!![]()
Maar het is wel waar!![]()
het komt voor dus het is natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
wat is het nut van het voortbestaan van een land/volk ?quote:2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
dan is het toch uniek anders kwam het niet op het nieuws, dus is het zeker geen regelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:09 schreef timp0e het volgende:
[..]
Vleermuizen, pinquins. Zo vaak op het nieuws geweest![]()
dat jij onder een HELE grote steen leeft kan ik ook niet helpen. Zoals hier boven al is gezegd, tis al zo vaak in het nieuws geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
Moet je eens goied opletten in het asiel, ongecastreerde katers en honden bespringen alles wat beweegt, ook hun mannelijke soortgenoten..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef murp het volgende:
Smerige gay-fantasieën jij tegen homo's?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef sourcy het volgende:
iedereen heeft zo'n zijn stiekeme en smerige fantasieën. de een fantaseert over seks met zijn zus, de ander fantaseert over seks met een bejaarde vrouw. ook gays hebben van die smerige gedachtes, nu vraag ik aan de gays hier wat hun vunzige gedachtes zijn.
ik begin wel, soms fantaseer ik dat door 2 grote mannen wordt genomen, types houthakker, stevige gebouwd, overal haar, een baard, zonnebril op en dat beiden mij keihard nemen, de 1 in mijn kontje met zijn grote, stevige pik en de ander mag ik lekker hard pijpen; dit bijvoorkeur in een bos
Duitse homo-pinguins zijn niet om te turnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef sourcy het volgende:
[..]
dan is het toch uniek anders kwam het niet op het nieuws, dus is het zeker geen regel
die zitten gewoon niet in hun natuurlijke habitat, net zoals mannen in een gevangenisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Labtech het volgende:
[..]
Moet je eens goied opletten in het asiel, ongecastreerde katers en honden bespringen alles wat beweegt, ook hun mannelijke soortgenoten..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s.
- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
Homo's
Die zijn er ook hoor. Wat dacht je van al die marokkaanse schandknapen die er zijn in Nederland. Alleen in die moslimlanden is het wat moelijker om voor homo uit te komen, vandaar zij gewoon kinderen en een vrouw hebben. Maar homoseksualiteit komt overal voor, dus wat je daarover zegt is onzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
echt welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij zit in de ontkenningsfase
De meeste mensen vinden het smerig om te zien, en dat is zo'n beetje de enige reden. Je puntje 1 slaat nergens op, er zijn wel meer dingen onnatuurlijk (zoals bepaalde ziektes) die wel "mogen". En je puntje 2 staat haaks op de werkelijkheid, namelijk overbevolking (ja, ook in ons land).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
Aanvullingen?
ja maar dat is biseksualiteit en geen homoseksualiteit. In de natuur is het zo dat dieren nooit zullen kiezen om altijd bij een soortgenoot van hetzelfde geslacht te blijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dat jij onder een HELE grote steen leeft kan ik ook niet helpen. Zoals hier boven al is gezegd, tis al zo vaak in het nieuws geweest.![]()
Het percentage is zker hoger dan bij hetero's, maar zeker geen 90%quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s
Vreemd dat jij daar last van hebt. Waarom loop jij aan de snikkels van homofiele mannen te snuffelen ?quote:- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
nogmaals, waarom kijk jij toe als een homo moet schijten ?quote:- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
Ik denk dat er een behoorlijk groot aantal homo's rondlopen die jou verlsaan met handjedrukken.quote:- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
quote:- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
Elke mens is een bacterieverspreider..quote:- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
quote:Homo's
Siet ik hier een homo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ik heb geen snor!Ben ik nu geen echte homo meer?
![]()
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij zit in de ontkenningsfase
Gossie...knullie kan niet googlen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
En verder is er niks mis met homoseksualiteit. Iedereen moet maar lekker doen waar hij zin in heeft. Je 2e punt gaat ook nergens over, aangezien er genoeg heteroseksuele stellen zijn die ook geen kinderen willen.
Jawel hoor, en nee ik heb geen zin om naar bronnen te zoeken, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar in de vrije natuur is echte homoseksualiteit, zo ver ik weet, nog niet gesignaleerd.
Je wil duis zeggen dat het in het dierenrijk alleen voorkomt als je dieren uit je hun natuurlijke omgeving haalt. 1 kleine tip voor je: Ga eens gewoon naar school morgen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef sourcy het volgende:
[..]
die zitten gewoon niet in hun natuurlijke habitat, net zoals mannen in een gevangenis
Die regel is bij mijn persoon niet van toepassing hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!![]()
ik mag toch hopen dat mensen zoals jij zich vooral niet voortplanten, dat is beter voor de soortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!
hee maar wat lul je nou vaag... kijk eens wat voor topics jezelf opend.. :Squote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
Of ik kinderen neem, dat maak ik, samen met mijn partner, wel uit, en niet jij of een of andere opperhoofd van welk geloof dan ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
bewust in die volgorde?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ontkennen herkennen erkennen bekennen verkennen
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef krullul het volgende:
Negatieve geboortecijfers?
Wat een kuttopic. En er zit wat op je lip.
wees gerustquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat mensen zoals jij zich vooral niet voortplanten, dat is beter voor de soort
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.
ik was kleding aan het uitzoeken en er liep zo'n jonge verkoper rond, echt een gay, hij zat zichzelf in een spiegel zn achterste te bekijken, ik sprak em aan en liep wat over kleding te kletsen met af en toe een stiekeme knipoog, toen heb ik em mee naar de paskamer geloodst en hebben we daar heerlijke seks gehad!
Schijtland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef SadKingBilly het volgende:
Over moslims mag je niets meer zeggen in dit scheitland, maar homo's mag je rustig afzeiken?
Waarom zit deze niet niet op slot?
Triest dit zeg
Komt bij dat de meeste mannen die homo's "tegennatuurlijk" of "vies" vinden maar wat geil worden van twee mooie vrouwen die elkaar aflebberen. Alof dat zo natuurlijk is
1. Abortus na de geboortequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef krullul het volgende:
Negatieve geboortecijfers?
Wat een kuttopic. En er zit wat op je lip.
Niet om nou zo'n taalpurist te zijn, maar het lijkt me een essentieel woord in een topic van deze strekking.quote:
mwah. meisjes schijnen ook een kontje te hebben, kom je later nog wel achterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef NiekieW. het volgende:
* Stront aan de knikker is niet lekker
Ja: ga Nederlands leren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan. Aanvullingen?![]()
Wat ben je toch een eng en ranzig ventje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef sourcy het volgende:
voor een Marokkaan kan ik relatief beter Nederlands dan jij, reetkever!
Ze verwijzen naar de bijbel waar letterlijk instaat dat het een "gruwel" is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mensen die tegen homoseksualiteit zijn (doorgaans relifundi's) daar nog nooit ook maar één werkelijk geldige reden voor horen noemen.
Het woord 'homoseksualiteit' komt in de bijbel niet voor hoor. Er staat letterlijk ongeveer dit: "Wanneer een man bijligt bij een man zoals men bijligt bij een vrouw, dan is dat een gruwel. Hun bloed zij op hun eigen hoofd". Maar even verderop staat ook dat je geen kleding geweven van twee verschillende stoffen mag dragen, maar geen christen die dáár moeilijk over doet. En verder was Paulus de twaalfde 'apostel' nogal een vrouwen- en homohater (die twee gaan gek genoeg nogal vaak hand in hand).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef BertV het volgende:
Ze verwijzen naar de bijbel waar letterlijk instaat dat het een "gruwel" is.
Hoera ze hebben weer een bezoeker gehad op de site !quote:Ik heb net gegruweld op de EO site.
Hoezo? Kom je er niet op met filternet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Hoera ze hebben weer een bezoeker gehad op de site !
liever nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah. meisjes schijnen ook een kontje te hebben, kom je later nog wel achter.
Als je maar weet dat vrouwen niet poepen.quote:
OMG wat ben jij een ziek persoon zeg, tis maar goed dat mensen zoals jij niet aan de macht zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Dus de redenen om tegen homos te zijn
- wijkt af van het normale
- moet genezen worden ( kan ook genezen worden )
- aandacht trekkerij
- versprijding van een 'ziekte?'
- gaat in tegen de christelijke normen waarbij een man met een vrouw trouwt.
- het hoort gewoon niet.....
Flikker toch op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Veel homo's die het voor de homo's opnemen ? Die homo hype van de laatste tijd is de grootste bs ooit, en al helemaal dat ze in Europa kunnen trouwen. Het is onnatuurlijk, wijkt af van de standaard en moet zeker genezen worden. Wat ook mogelijk is in Amerika. Als je homo bent heb je een slechte opvoeding achter de rug. En dit kan in Amerika genezen worden, waar homos gelukkig niet kunnen trouwen om te laten zien dat alleen heteros mogen trouwen. Als homo's homo willen spelen, dan mag dat ergens verstopt, maar ik ben ook anti pedo, anti mensen die het met dieren doen etc. Homos'kunnen wel aardig zijn, maar je kan er beter van uit de buurt blijven. Dus de redenen om tegen homos te zijn
- aandacht trekkerij
Dus op basis van mijn mening over homos denk jij mijn persoonlijkheid te kennen ? Misschien steun ik de arme kinderen uit Afrika wel via grote donaties aan Unicef ? Gast met die domme reply van je zeg je alleen maar meer over jezelf dan dat je iets over mij naar voren kan brengenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
OMG wat ben jij een ziek persoon zeg, tis maar goed dat mensen zoals jij niet aan de macht zijn.![]()
Je bent zeker gelovig.....![]()
En geld geven aan arme kinderen betekent automatisch dat je een goed persoon bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Dus op basis van mijn mening over homos denk jij mijn persoonlijkheid te kennen ? Misschien steun ik de arme kinderen uit Afrika wel via grote donaties aan Unicef ? Gast met die domme reply van je zeg je alleen maar meer over jezelf dan dat je iets over mij naar voren kan brengen![]()
Doe je dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Misschien steun ik de arme kinderen uit Afrika wel via grote donaties aan Unicef ?
Je slechte geweten afkopen heet datquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En geld geven aan arme kinderen betekent automatisch dat je een goed persoon bent?
Hier spreek je jezelf tegen, iedereen zou namelijk graag willen dat anderen volgens hun normen en waarden zouden leven, volgensmij wil jij niet dat mensen elkaar zomaar in elkaar schoppen, of met wapens of straat kunnen lopen etc etc. Vul maar in, iedereen heft een mening.......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En geld geven aan arme kinderen betekent automatisch dat je een goed persoon bent?
Ik heb persoonlijk enorm de schurft aan mensen die vinden dat de rest van de wereld volgens hun subjectieve normen en waarden moet leven.
Geld zien als iets om af te kopen ? Lol een mislukte poging om mij zwart te maken, 1) het kan 1 van de manieren zijn waarop ik een goed persoon ben , 2 ) misschien heb ik voor dat geld wel 200 uur bij de burger king moeten werken ? Nou dan heb ik hard gewerkt om ervoor te zorgen dat hun wat te eten hebben of aan aids remmers komen .......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je slechte geweten afkopen heet dat![]()
Ook niet-homo's nemen het voor homo's op.quote:eel homo's die het voor de homo's opnemen ?
Steek je licht eens op in de oudheid. Weet je hoeveel griekse vazen er bestaan waarop meerdere mannen elkaar penetreren ?quote:Die homo hype van de laatste tijd is de grootste bs ooit, en al helemaal dat ze in Europa kunnen trouwen. Het is onnatuurlijk, wijkt af van de standaard en moet zeker genezen worden.
quote:Wat ook mogelijk is in Amerika. Als je homo bent heb je een slechte opvoeding achter de rug. En dit kan in Amerika genezen worden,
quote:waar homos gelukkig niet kunnen trouwen om te laten zien dat alleen heteros mogen trouwen. Als homo's homo willen spelen, dan mag dat ergens verstopt, maar ik ben ook anti pedo, anti mensen die het met dieren doen etc.
quote:Homos'kunnen wel aardig zijn, maar je kan er beter van uit de buurt blijven
Dat hangt van de tijdgeest afquote:Dus de redenen om tegen homos te zijn
quote:- moet genezen worden ( kan ook genezen worden )
Kijk nog maar eens goed rond in je kennisenkring of collega's. Daar zitten homo's tussen waarvan jij het niet weet, en waarschijnlijk ook wel nooit zult merken.quote:- aandacht trekkerij
Hm, kun je dat even onderbouwen met de postulaten van Koch ? Dan kunnen we even wetenschappelijk discusieren of er een aanwijsbaar organisme deze ziekte veroorzaakt.quote:- versprijding van een 'ziekte?'
sja, er gaat wel meer in tegen de christelijke normen en waarden.quote:- gaat in tegen de christelijke normen waarbij een man met een vrouw trouwt.
Het hoort _volgens jou_ gewoon niet. En volgens mj wel. En volgens de meerderhied in nederland ook.quote:- het hoort gewoon niet.....
AIDS is een homo ziekte....jij helpt Afrikaanse homo'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf tegen, iedereen zou namelijk graag willen dat anderen volgens hun normen en waarden zouden leven, volgensmij wil jij niet dat mensen elkaar zomaar in elkaar schoppen, of met wapens of straat kunnen lopen etc etc. Vul maar in, iedereen heft een mening.......
[..]
Geld zien als iets om af te kopen ? Lol een mislukte poging om mij zwart te maken, 1) het kan 1 van de manieren zijn waarop ik een goed persoon ben , 2 ) misschien heb ik voor dat geld wel 200 uur bij de burger king moeten werken ? Nou dan heb ik hard gewerkt om ervoor te zorgen dat hun wat te eten hebben of aan aids remmers komen .......![]()
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Er zijn bepaalde basale wetten waaraan iedereen zich moet houden. Verder zouden mensen (of staten) zich niet moeten bemoeien met andermans leven. En nee, ik wil niet dat anderen volgens mijn normen en waarden leven. Zo heb ik een gruwelijke hekel aan religie, maar dat betekent nog niet dat ik mensen wil verbieden om religieus te zijn. Zolang de handelingen van een persoon jou of anderen geen schade berokkenen, heb je je er gewoon buiten te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Hier spreek je jezelf tegen, iedereen zou namelijk graag willen dat anderen volgens hun normen en waarden zouden leven, volgensmij wil jij niet dat mensen elkaar zomaar in elkaar schoppen, of met wapens of straat kunnen lopen etc etc. Vul maar in, iedereen heft een mening.......
Aids kan ook via het bloed versprijd worden, en dan tussen mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
AIDS is een homo ziekte....jij helpt Afrikaanse homo's![]()
![]()
ook via harde hetero seksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Aids kan ook via het bloed versprijd worden, en dan tussen mannen en vrouwen![]()
LOL, mooiste grap ooit, ik een kloon ? Omdat ik anti - homo ben ben ik een kloon, logica is ver te zoeken hier. Maarja hier ga ik verder niet eens op in .....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk trouwens dat we hier gewoon te maken hebben met een zogenaamde kutkloon.
Was er niet al eerder een user met zo'n avatar en dezelfde soort opvattingen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk trouwens dat we hier gewoon te maken hebben met een zogenaamde kutkloon.
Ja, mijn 2 homofiele katers zijn daar het levende bewijs van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ohja, probeer de met AIDS besmette mensen in de derde wereld landen maar eens te vertellen dat ze allemaal homo zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s.
Da's niet de reden dat ik dat denk, maar het doet verder niet zoveel ter zake.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
LOL, mooiste grap ooit, ik een kloon ? Omdat ik anti - homo ben ben ik een kloon, logica is ver te zoeken hier. Maarja hier ga ik verder niet eens op in .....
Er is een homoseksuele user genaamd Tarak die dezelfde avatar had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Was er niet al eerder een user met zo'n avatar en dezelfde soort opvattingen?
Lachen man, en dan wordt er gezegd dat ik een bekrompen mening heb, iemand die dus op dit forum een andere mening dan de massa heeft ( waar het in dit topic op aankomt ) is dus een kloon ? Met andere woorden, ik ben iemand die het niet durft te verkondigen onder zijn ware acc, ik zou dus een andere acc hebben en daar niet onder durven zeggen dat ik anti- homo ben ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was er niet al eerder een user met zo'n avatar en dezelfde soort opvattingen?
Aha, nu komt de aap uit de mouw (of uit de kastquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er is een homoseksuele user genaamd Tarak die dezelfde avatar had.
Er zijn ook mensen die een kloon aanmaken puur om te rellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef LrdMetalSonic het volgende:
ik zou dus een andere acc hebben en daar niet onder durven zeggen dat ik anti- homo ben ?![]()
? Wat denk je dat ik homos nu aanval op straat ofzo ? IRL negeer ik ze of ik kijk uit dat ze niet tot mijn contacten horen ? Maar ik val ze niet lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's niet de reden dat ik dat denk, maar het doet verder niet zoveel ter zake.
Ik zou zeggen, bemoei je eerst eens met het onkruid in je eigen tuin en laat iemand anders zijn eigen zaakjes regelen. Homoseksuelen belemmeren jou niet in het leven van je leven zoals jij dat zou willen doen, dus laat hen dan ook gewoon met rust.
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een kloon aanmaken puur om te rellen.
Je zou hen echter wel graag bepaalde vrijheden willen ontzeggen als dat binnen je mogelijkheden lag. Dat zijn gevaarlijke opvattingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef LrdMetalSonic het volgende:
? Wat denk je dat ik homos nu aanval op straat ofzo ? IRL negeer ik ze of ik kijk uit dat ze niet tot mijn contacten horen ? Maar ik val ze niet lastig![]()
"Rellen " ik geef slechts mijn van de massa afwijkende mening ? en daar wordt fel op gereageerd ........ Jammer dat ik dan meteen voor kloon word aangezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een kloon aanmaken puur om te rellen.
Ik zeg niet dat jij dat doet, ik geef slechts aan dat er meerdere redenen bestaan waarom mensen klonen aanmaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef LrdMetalSonic het volgende:
"Rellen " ik geef slechts mijn van de massa afwijkende mening ? en daar wordt fel op gereageerd ........ Jammer dat ik dan meteen voor kloon word aangezien![]()
Okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat doet, ik geef slechts aan dat er meerdere redenen bestaan waarom mensen klonen aanmaken.
Hmmm... nou dan ben ik wel heel onnatuurlijk met mijn openheid betreft interspecies sex.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
Please zeg.quote:2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
Aanvullingen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.
ik was kleding aan het uitzoeken en er liep zo'n jonge verkoper rond, echt een gay, hij zat zichzelf in een spiegel zn achterste te bekijken, ik sprak em aan en liep wat over kleding te kletsen met af en toe een stiekeme knipoog, toen heb ik em mee naar de paskamer geloodst en hebben we daar heerlijke seks gehad!
Uiteraard ook geen anti-conceptiemiddelen meer gebruiken, en doorgaan daarmee totdat je onvruchtbaar wordt. Vroeger was het ook heel normaal om 15 kinderen te krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik stel voor dat er vanaf nu inderdaad alleen nog in de missionarishouding wordt geneukt. En ook alleen maar wanneer de vrouw ovuleert.
Maar verder heb je niks tegen homo's toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef umm_hoi het volgende:
Ik heb op zich niets tegen homo's ofzo.
Maar die VERSCHRIKKELIJKE invasie van nichten (verwijfde homos) op tv zo tussen 6 en half 9 op zo'n beetje élke commerciele omroep, daar moet wat aan gedaan worden.
Ik word daar echt misselijk van tijdens het eten, hup weer een albert verlinde in een roze trui voor je neus als je net een hap neemt
Nee eigenlijk niet nee...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Maar verder heb je niks tegen homo's toch?![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef umm_hoi het volgende:
Nee eigenlijk niet nee...
Dat je homo bent moet je lekker zelf weten, veel plezier ermee zou ik zeggen, ieder zn ding.
Maar inderdaad, gerard joling, gordon, albert verlinde, die 4 of 5 inmiddels al 'laat-je-omtoveren-door-een-nicht' shows, juk.
Het straalt er zo vanaf, en ze doen zo verwijfd, daar kan ik echt niet tegen.
*ZAP*quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef umm_hoi het volgende:
[..]
Dat je homo bent moet je lekker zelf weten, veel plezier ermee zou ik zeggen, ieder zn ding.
Maar inderdaad, gerard joling, gordon, albert verlinde, die 4 of 5 inmiddels al 'laat-je-omtoveren-door-een-nicht' shows, juk.
Ze zegt dat er inmiddels al 5 zijn, maar je kunt er maar drie noemen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef umm_hoi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Veel homo's die het voor de homo's opnemen ? Die homo hype van de laatste tijd is de grootste bs ooit, en al helemaal dat ze in Europa kunnen trouwen. Het is onnatuurlijk, wijkt af van de standaard en moet zeker genezen worden. Wat ook mogelijk is in Amerika. Als je homo bent heb je een slechte opvoeding achter de rug. En dit kan in Amerika genezen worden, waar homos gelukkig niet kunnen trouwen om te laten zien dat alleen heteros mogen trouwen. Als homo's homo willen spelen, dan mag dat ergens verstopt, maar ik ben ook anti pedo, anti mensen die het met dieren doen etc. Homos'kunnen wel aardig zijn, maar je kan er beter van uit de buurt blijven. Dus de redenen om tegen homos te zijn
Wat is normaal? is volgens jou de meerderheid normaal? Dan zouden mensen met rood haar
volgens jou ook abnormaal moeten zijn, omdat ze een minderheid vormen. En ga zo maar door. Wie bepaalt wat normaal is? Homoseksualiteit komt overal en altijd voor, vroeger en nu, bij mensen en bij dieren. Ik denk niet dat je anders kan concluderen dan dat het een natuurlijk verschijnsel is. Het feit dat er minder homo's zijn dan hetero's kan daar niet aan afdoen.
Wie zegt dat?
- aandacht trekkerij
Dat zeg jij. Volgens mij probeer jij juist met je anti-homo stemmingmakerij aandacht te trekken!
Welke ziekte? homoseksualiteit als ziekte? Pas maar op dat jij niet aangestoken word dan!!![]()
Dat zal best. Er zijn wel meer normen dan de christelijke, wie zegt dat ik de christelike normen moet naleven?
Dat mag jij best vinden, maar het is jouw mening en niet de mijne.
Das niet aanstellen, das mijn persoonlijke mening en gevoel daarbij. dat mag toch?quote:
Wat denk je wat ik doequote:
Umm... denk je dat ik al die programma namen en namen van die gasten ook nog ga onthoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze zegt dat er inmiddels al 5 zijn, maar je kunt er maar drie noemen.![]()
Uh jah dat gebeurt ook meestal dan, ik weet hoe mn afstandsbediening werktquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent dus verplicht om te kijken als er niets anders op is?Je kunt de TV ook gewoon uitzetten.
Ummm.. Dit topic ging toch om redenen om tegen homosexualiteit te zijn? Die spui ik hier. Voor het eerst, en voor het laatst ook waarschijnlijk, maar er wordt hier om gevraagdquote:En zit jezelf eens wat minder dwars door je overal aan te ergeren.
Nou, ik vraag me gewoon af waarom je je zo opnaait over iets waar je eigenlijk helemaal geen last van hebt (zeker niet als je je TV uitzet). Zoals jij praat, klinkt het alsof je elke dag met een pistool op je hoofd naar Albert Verlinde zit te kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef umm_hoi het volgende:waar haal jij uit dat ik me overal aan erger?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoals jij praat, klinkt het alsof je elke dag met een pistool op je hoofd naar Albert Verlinde zit te kijken.
Wat is dat nou weer voor bullshit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik weer zie hoe zo'n pisnicht als SCH in Betaalde tienerseks gewone zaak pedofilie aan het goedpraten is, dan weet ik ineens weer waarom ik niks van homoseksualiteit moet hebben. Daarmee beweer ik zeker niet dat elke homo zijn mening deelt, maar wel dat dit soort uitwassen onder homo's vaker voorkomen door hun door overdadige seks verknipte en geperverteerde geest.
Verschil is dat die het niet en publique goedpraten en verdedigen, zoals dat retejong SCH hier wel doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit?De meeste kindermisbruikers zijn gewoon 'keurige' ooms en vaders.
Wat verdedigt hij precies dan? Vriendelijk verzoek om scheldwoorden achterwege te laten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Lemmeb het volgende:
Verschil is dat die het niet en publique goedpraten en verdedigen, zoals dat retejong SCH hier wel doet.
en dus heb je een hekel aan alle homo`s ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Verschil is dat die het niet en publique goedpraten en verdedigen, zoals dat retejong SCH hier wel doet.
dat is tegenwoordig niet meer mogelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef Super7fighter het volgende:
Opgelet satire
Ik benadruk nogmaals dat het satirisch en spottend bedoeld is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
Homo's
Nogmaals Jojo, ik heb niks persoonlijks tegen je als homozijnde. Ik heb echter onlangs bij me een sterke aantrekkingskracht vernomen tot satire en zwarte humor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Opgelet dit is geen satire
Homofilie is naast heteroseksualiteit en biseksualiteit een veelvoorkomende uitingsvorm van seksualiteit.
Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de kern van alle verschillende uitingsvormingen ligt in de hypothalamus.
Tijdens de zwangerschap vormt zich het brein van de baby. Dit onder invloed van genetische factoren maar ook lichamelijke/geestelijke factoren van de moeder beïnvloedden de hormoonhuishouding van de baby en daarmee ook de vorming van de hersenen.
De aanleg blijkt dus een dominante factor te zijn aangaande de verschillende vormen van sexuele uittingsvomen. Dit neemt niet weg dat er ook een “nuture” factor kan zijn. Dit schijnt per individu te verschillen.
Religieuze extremisten blijken in de praktijk de wetenschappelijke kennis te verwerpen op grond van ongefundeerde dogma’s
Ik benadruk nogmaals dat dit niet satirisch en spottend bedoeld is.
geslachtsziekten en abortussen blijken het meest voor te komen bij nederlanders met een allochtone achtergrond..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Super7fighter het volgende:
In de Amsterdamse en Rotterdamse homoscene waart momenteel de seksueel overdraagbare infectieziekte LGV (lymphogranuloma venereum). Al zo'n 20 homo's zijn besmet geraakt met deze zeldzame infectie. Het gaat in alle gevallen om mannen met homoseksuele contacten in voornamelijk de leer- en partyscene.
Klachten die door de infectie kunnen voorkomen, zijn zweren in het laatste stuk van de darm, verstopping en bloed in de ontlasting. Een groot aantal gezondheidsdiensten zoals de GGD Rotterdam, GG&GD Amsterdam, SOA Aids Nederland en de HIV-vereniging gaan de bestrijding van LGV gezamenlijk uitvoeren.
LGV komt normaal alleen in de tropen voor. De aandoening kan men krijgen via seksueel contact, waarbij slijmvliezen met elkaar in aanraking komen. De infectie is goed te genezen, maar alleen middels een drie weken durende antibiotica kuur.
Bron: ANP
De homo's slurpen wel de antibiotica-voorraden.![]()
naast je geweldig gevoel voor humor en satirequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nogmaals Jojo, ik heb niks persoonlijks tegen je als homozijnde. Ik heb echter onlangs bij me een sterke aantrekkingskracht vernomen tot satire en zwarte humor.
Een moslim met gevoel voor humor?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef Super7fighter het volgende:
Nogmaals Jojo, ik heb niks persoonlijks tegen je als homozijnde. Ik heb echter onlangs bij me een sterke aantrekkingskracht vernomen tot satire en zwarte humor.
Klinkt alsof je er goed ziek van bent dat de kans voor een homo beduidend groter is dat ie een partner heeft die ongelimiteerd geil is dan voor jou.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
Daarmee beweer ik zeker niet dat elke homo zijn mening deelt, maar wel dat dit soort uitwassen onder homo's vaker voorkomen door hun door overdadige seks verknipte en geperverteerde geest.
en dat zou een probleem zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er teveel homo's komen wordt God pissig en vernietigt Hij de Aarde.
waarom vind je het stom dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind homoseksualiteit ook stom maar wel erg lekker![]()
:9
ahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
de belangrijkste reden om er tegen te zijn, is het feit dat er homohaters zijn die het leven van gays bemoeilijken
voor de rest alleen maar voordelen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet echt waarom je tegen iets zou zijn waarbij niemand geschaad wordt, en waar je zelf niet bij betrokken wordt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Malchevia het volgende:
Redenen om tegen homo's te zijn: geen.
Wie bepaald dat penissen in vrouwen horen 'te pompen' en dat het tegennatuurlijk is. Vooral mensen die denken dat ze zelf de maatstaf van wat normaal is zijn, daar ben ik tegen.
Opzouten.
Wijven zijn om te neuken. Lijkt me logisch!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Malchevia het volgende:
Redenen om tegen homo's te zijn: geen.
Wie bepaald dat penissen in vrouwen horen 'te pompen' en dat het tegennatuurlijk is. Vooral mensen die denken dat ze zelf de maatstaf van wat normaal is zijn, daar ben ik tegen.
Opzouten.
Hehe, maar ik weet zeker dat jij ze niet allemaal even graag hoeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef BAC het volgende:
[..]
Wijven zijn om te neuken. Lijkt me logisch!
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Malchevia het volgende:
[..]
Hehe, maar ik weet zeker dat jij ze niet allemaal even graag hoeft.
mensen vinden het interessanter om zich te bemoeien met anderen dan met zichzelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet echt waarom je tegen iets zou zijn waarbij niemand geschaad wordt, en waar je zelf niet bij betrokken wordt.
dat is 'mquote:
Als je er geen gevoelens bij hebt dan heeft het geen nut en je gaat er vanuit dat elke homo anaal doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
Aanvullingen?
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb goeie redenen om NIET tegen homosexualiteit te zijn mag dat ook?
1. de aarde is zwaar overbevolkt homo`s brengen daar evenwicht in.
2. we leven in een vrij land (nee niet alles mag er zijn namelijk wetten, maar homosexualiteit mag wel)
3. het komt ook in de dierenwereld voor
Gezien de imbiciliteit van dergelijke uitspraken (oeps! nu word ik nog boos ook...) zal ik er niet meer woorden aan vuil maken dan nodig.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?
Jouw reactie is imbeciel. Ik haal gewoon een bepaald argument onderuit. Dat dieren iets wel of niet doen, wil niet zeggen dat wij dat dan maar moeten volgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Gezien de imbiciliteit van dergelijke uitspraken (oeps! nu word ik nog boos ook...) zal ik er niet meer woorden aan vuil maken dan nodig.
Al ooit een neushoorn kippefiletjes zien braden in een Tefal pannetje? Neen? Of een andere dier? Oeioei, dan is dat dus 'onnatuurlijk' en dus even verfoeilijk als homoseksualiteit?!
Voor het geval je'm niet door mocht hebben toch nog even voluit : de menselijke cultuur onderscheidt zich op grandioze wijze van alle 'dierlijke' culturen die er zijn. Het gros van onze handelingen wordt ons door geen enkel ander dier nagedaan. We zijn uitzonderingen in de natuur. Sinds hij schilderingen begon te maken in grotten, sinds hij vuur is gaan maken, en kleren, en zovoort, geldt : De Mens Is Onnatuurlijk (volgens de definitie : "Awel, dat dat in de natuur niet voorkomt.")
Het is immers zeer onwaarschijnlijk dat dierlijk seksueel gedrag ook maar in de verte te vergelijken zou zijn met de menselijke erotiek, die een natuurlijk/biologische component maar ook een rijke waaier aan psychologische/sociale/culturele facetten bezit. Kom dus a.u.b. niet te snel af met het gedrag van dieren om iets over de mens te zeggen. Dank u!
Kannibalisme is anders nogal zeldzaam onder dieren hoor. En andere dieren opeten doen we allang.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?
Piranhas vreten elkaar op. Houdt dat in dat de mens dat dan ook maar moet gaan doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kannibalisme is anders nogal zeldzaam onder dieren hoor. En andere dieren opeten doen we allang.
Nee, er staat ook nergens dat homoseksualiteit moet omdat het natuurlijk is. Maar het feit dat het in de dierenwereld voorkomt, is een indicatie voor de natuurlijkheid ervan. Bovendien is er niets onethisch aan wanneer twee consenting adults seks met elkaar hebben. Dat ligt een beetje anders met kannibalisme, dacht je ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Piranhas vreten elkaar op. Houdt dat in dat de mens dat dan ook maar moet gaan doen?
Waarom zou dat anders liggen?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, er staat ook nergens dat homoseksualiteit moet omdat het natuurlijk is. Maar het feit dat het in de dierenwereld voorkomt, is een indicatie voor de natuurlijkheid ervan. Bovendien is er niets onethisch aan wanneer twee consenting adults seks met elkaar hebben. Dat ligt een beetje anders met kannibalisme, dacht je ook niet?
Dat kun je werkelijk niet zelf bedenken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou dat anders liggen?
Nee, kan ik niet zelf bedenken. Iemand die zich vrijwillig op laat eten brengt ook niemand schade toe.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kun je werkelijk niet zelf bedenken?Bijvoorbeeld omdat homoseksuelen niemand schade toebrengen? Ik vind 'tegen' homoseksualiteit zijn net zo absurd als tegen het eten van bonbons zijn.
Als iemand dat werkelijk vrijwillig (Armin Meiwes en zijn 'vriend'quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet zelf bedenken. Iemand die zich vrijwillig op laat eten brengt ook niemand schade toe.
Dan gaat het dierenrijk-argument dus niet op.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als iemand dat werkelijk vrijwillig (Armin Meiwes en zijn 'vriend') doet, heb ik er eigenlijk ook geen ethische bezwaren tegen. Wettelijk ligt dat alleen een beetje lastig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan gaat het dierenrijk-argument dus niet op.
Het dierenrijk-argument gaat gewoon niet op, dan kunnen we elkaar ook wel op gaan eten of achter op 'n olifant kruipen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het dierenrijk-argument geeft aan dat het een natuurlijk verschijnsel is (bovendien staat het inmiddels wel vast dat je seksuele geaardheid geen keus is). Ik zie je dat nergens onderuit halen hoor.
Jij interpreteert dat argument verkeerd. Nergens heb ik gezegd dat alles wat 'natuurlijk' is, ook goed is (oorlog is ook natuurlijk en gen verstandig mens vindt oorlog een goede zaak). Sommige dingen die natuurlijk zijn, keuren wij af, omdat we naast natuur ook cultuur hebben. Maar ik zie geen enkele reden om iets af te keuren waar niemand mee geschaad wordt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het dierenrijk-argument gaat gewoon niet op, dan kunnen we elkaar ook wel op gaan eten of achter op 'n olifant kruipen.
Ja hoor. Prettige dag verder. Even geen zin om hier nog energie in te steken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik interpreteer het helemaal niet verkeerd. Ik geef aan dat het argument niet relevant is in deze en dat is het ook niet.
Dat volgens jou mijn manier van discussiëren storend is neem ik voor kennisgeving aan. Jij komt niet verder dan het argument dat het natuurlijk is en dat zogenaamd niemand er last van zou hebben. Die argumenten zijn allang onderuitgehaald.
Over een storende manier van "discussiëren" gesproken...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja hoor. Prettige dag verder. Even geen zin om hier nog energie in te steken.
Begon de TS er niet juist mee dat het onnatuurlijk is?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik interpreteer het helemaal niet verkeerd. Ik geef aan dat het argument niet relevant is in deze en dat is het ook niet.
Dat volgens jou mijn manier van discussiëren storend is neem ik voor kennisgeving aan. Jij komt niet verder dan het argument dat het natuurlijk is
Klopt ook.quote:en dat zogenaamd niemand er last van zou hebben.
Nee, dat was om dat argument te weerleggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar begon de TS mee inderdaad, maar later werd gezegd dat er geen reden is om er tegen te zijn omdat dieren het ook zouden doen.
Ehmm... mensen zijn zowiezo ook dieren, feitelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar begon de TS mee inderdaad, maar later werd gezegd dat er geen reden is om er tegen te zijn omdat dieren het ook zouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |