gebeurt zo vaak..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef TrenTs het volgende:
Knul, ik denk echt dat het tijd is dat jij eens goed in je reet geneukt wordt, dan kom je hier wellicht vanaf.
oepsiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef timp0e het volgende:
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
![]()
Waarom dan om de week een topic.quote:
voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
In het dierenrijk is homoseksualiteit anders ook best wel normaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er teveel homo's komen wordt God pissig en vernietigt Hij de Aarde.
Ik heb geen snor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
en houden niet van deense stripsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
offtopicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb goeie redenen om NIET tegen homosexualiteit te zijn mag dat ook?
1. de aarde is zwaar overbevolkt homo`s brengen daar evenwicht in.
2. we leven in een vrij land (nee niet alles mag er zijn namelijk wetten, maar homosexualiteit mag wel)
3. het komt ook in de dierenwereld voor
uitgeluldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/
Ga zelf maar zoeken, heb ik geen zin in!![]()
Maar het is wel waar!![]()
het komt voor dus het is natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
wat is het nut van het voortbestaan van een land/volk ?quote:2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
dan is het toch uniek anders kwam het niet op het nieuws, dus is het zeker geen regelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:09 schreef timp0e het volgende:
[..]
Vleermuizen, pinquins. Zo vaak op het nieuws geweest![]()
dat jij onder een HELE grote steen leeft kan ik ook niet helpen. Zoals hier boven al is gezegd, tis al zo vaak in het nieuws geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
Moet je eens goied opletten in het asiel, ongecastreerde katers en honden bespringen alles wat beweegt, ook hun mannelijke soortgenoten..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef murp het volgende:
Smerige gay-fantasieën jij tegen homo's?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef sourcy het volgende:
iedereen heeft zo'n zijn stiekeme en smerige fantasieën. de een fantaseert over seks met zijn zus, de ander fantaseert over seks met een bejaarde vrouw. ook gays hebben van die smerige gedachtes, nu vraag ik aan de gays hier wat hun vunzige gedachtes zijn.
ik begin wel, soms fantaseer ik dat door 2 grote mannen wordt genomen, types houthakker, stevige gebouwd, overal haar, een baard, zonnebril op en dat beiden mij keihard nemen, de 1 in mijn kontje met zijn grote, stevige pik en de ander mag ik lekker hard pijpen; dit bijvoorkeur in een bos
Duitse homo-pinguins zijn niet om te turnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef sourcy het volgende:
[..]
dan is het toch uniek anders kwam het niet op het nieuws, dus is het zeker geen regel
die zitten gewoon niet in hun natuurlijke habitat, net zoals mannen in een gevangenisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Labtech het volgende:
[..]
Moet je eens goied opletten in het asiel, ongecastreerde katers en honden bespringen alles wat beweegt, ook hun mannelijke soortgenoten..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s.
- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
Homo's
Die zijn er ook hoor. Wat dacht je van al die marokkaanse schandknapen die er zijn in Nederland. Alleen in die moslimlanden is het wat moelijker om voor homo uit te komen, vandaar zij gewoon kinderen en een vrouw hebben. Maar homoseksualiteit komt overal voor, dus wat je daarover zegt is onzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
echt welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij zit in de ontkenningsfase
De meeste mensen vinden het smerig om te zien, en dat is zo'n beetje de enige reden. Je puntje 1 slaat nergens op, er zijn wel meer dingen onnatuurlijk (zoals bepaalde ziektes) die wel "mogen". En je puntje 2 staat haaks op de werkelijkheid, namelijk overbevolking (ja, ook in ons land).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
Aanvullingen?
ja maar dat is biseksualiteit en geen homoseksualiteit. In de natuur is het zo dat dieren nooit zullen kiezen om altijd bij een soortgenoot van hetzelfde geslacht te blijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dat jij onder een HELE grote steen leeft kan ik ook niet helpen. Zoals hier boven al is gezegd, tis al zo vaak in het nieuws geweest.![]()
Het percentage is zker hoger dan bij hetero's, maar zeker geen 90%quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s
Vreemd dat jij daar last van hebt. Waarom loop jij aan de snikkels van homofiele mannen te snuffelen ?quote:- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
nogmaals, waarom kijk jij toe als een homo moet schijten ?quote:- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
Ik denk dat er een behoorlijk groot aantal homo's rondlopen die jou verlsaan met handjedrukken.quote:- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
quote:- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
Elke mens is een bacterieverspreider..quote:- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
quote:Homo's
Siet ik hier een homo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ik heb geen snor!Ben ik nu geen echte homo meer?
![]()
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij zit in de ontkenningsfase
Gossie...knullie kan niet googlen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
En verder is er niks mis met homoseksualiteit. Iedereen moet maar lekker doen waar hij zin in heeft. Je 2e punt gaat ook nergens over, aangezien er genoeg heteroseksuele stellen zijn die ook geen kinderen willen.
Jawel hoor, en nee ik heb geen zin om naar bronnen te zoeken, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar in de vrije natuur is echte homoseksualiteit, zo ver ik weet, nog niet gesignaleerd.
Je wil duis zeggen dat het in het dierenrijk alleen voorkomt als je dieren uit je hun natuurlijke omgeving haalt. 1 kleine tip voor je: Ga eens gewoon naar school morgen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef sourcy het volgende:
[..]
die zitten gewoon niet in hun natuurlijke habitat, net zoals mannen in een gevangenis
Die regel is bij mijn persoon niet van toepassing hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!![]()
ik mag toch hopen dat mensen zoals jij zich vooral niet voortplanten, dat is beter voor de soortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |