gebeurt zo vaak..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef TrenTs het volgende:
Knul, ik denk echt dat het tijd is dat jij eens goed in je reet geneukt wordt, dan kom je hier wellicht vanaf.
oepsiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef timp0e het volgende:
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
![]()
Waarom dan om de week een topic.quote:
voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
In het dierenrijk is homoseksualiteit anders ook best wel normaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er teveel homo's komen wordt God pissig en vernietigt Hij de Aarde.
Ik heb geen snor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
en houden niet van deense stripsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Lemmeb het volgende:
Homo's hebben allemaal een snor, en snorren zijn vies.
offtopicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb goeie redenen om NIET tegen homosexualiteit te zijn mag dat ook?
1. de aarde is zwaar overbevolkt homo`s brengen daar evenwicht in.
2. we leven in een vrij land (nee niet alles mag er zijn namelijk wetten, maar homosexualiteit mag wel)
3. het komt ook in de dierenwereld voor
uitgeluldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/
Ga zelf maar zoeken, heb ik geen zin in!![]()
Maar het is wel waar!![]()
het komt voor dus het is natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
wat is het nut van het voortbestaan van een land/volk ?quote:2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
dan is het toch uniek anders kwam het niet op het nieuws, dus is het zeker geen regelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:09 schreef timp0e het volgende:
[..]
Vleermuizen, pinquins. Zo vaak op het nieuws geweest![]()
dat jij onder een HELE grote steen leeft kan ik ook niet helpen. Zoals hier boven al is gezegd, tis al zo vaak in het nieuws geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |