Vreemd, hoewel mijn intuïtie normaal niet zo heel goed is, heb ik op dit moment ook zeer sterk zo'n gevoel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit niet zo'n succes wordt.
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef purmernoord het volgende:
ik heb ook wel fantasieën al zijn die niet smerig...
Meer dat ik in een kledingzaak, bij het passen ineens hevig betast en geholpen wordt door die hele lekkere vriendelijke knappe jongen die mij "iets" wil verkopen!
Even serieus, homo of niet maar je wil toch niet serieus hard anaal genomen door deze nep Ron Jeremy?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik zulke topics überhaupt aanklik.
Omdat het je stiekem ook wel lekker lijktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef MouseOver het volgende:
Grappig dat je als ietwat vrouwelijke kerel ook semi-verkrachtingsfantasien hebt.
Hmmm geil man. je maakt me echt jaloers nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.
ik was kleding aan het uitzoeken en er liep zo'n jonge verkoper rond, echt een gay, hij zat zichzelf in een spiegel zn achterste te bekijken, ik sprak em aan en liep wat over kleding te kletsen met af en toe een stiekeme knipoog, toen heb ik em mee naar de paskamer geloodst en hebben we daar heerlijke seks gehad!
Hij vertelt het op zo'n overtuigende manier dat het bijna waar zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hmmm geil man. je maakt me echt jaloers nu
goenoegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef schatje het volgende:
Goenoeg heren in dit topic.
ik ben biquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef purmernoord het volgende:
hm waarom zou zoiets niet waar kunnen zijn dan? overigens, is Sourcy nu hetero of homo?? volgens zijn profiel valt ie op vrouwen.. maar dit topic doet toch anders vermoeden??
OMG!! Ik lag echt niet vaak om een reactie maar deze doet mij toch wel erg hard lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef amornl87 het volgende:
lijkt het je ook wel vet om je gay-vriend te overladen met oude kaas en dat ie dan moet overgeven en dat jij t opvangt in je bek en t doorslikt
en jij dan? beetje latent homo ook wel denk ik, gezien de topics die je bezoekt vanavond? Mag hoor, wij hebben geen moeite met hetero's, noch met homo's noch met biseksuelen, noch met latente homo's....quote:
Zelfs al was ik homo...dan zou ik dit nog/ook smerig vinden...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef sourcy het volgende:
iedereen heeft zo'n zijn stiekeme en smerige fantasieën. de een fantaseert over seks met zijn zus, de ander fantaseert over seks met een bejaarde vrouw. ook gays hebben van die smerige gedachtes, nu vraag ik aan de gays hier wat hun vunzige gedachtes zijn.
ik begin wel, soms fantaseer ik dat door 2 grote mannen wordt genomen, types houthakker, stevige gebouwd, overal haar, een baard, zonnebril op en dat beiden mij keihard nemen, de 1 in mijn kontje met zijn grote, stevige pik en de ander mag ik lekker hard pijpen; dit bijvoorkeur in een bos
tja wat wil je als deze topics bovenaan staan...en de titels schreeuwen om verplaats te worden naar onzin....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef purmernoord het volgende:
[..]
en jij dan? beetje latent homo ook wel denk ik, gezien de topics die je bezoekt vanavond? Mag hoor, wij hebben geen moeite met hetero's, noch met homo's noch met biseksuelen, noch met latente homo's....
Purmernoord, beroep: verkoper :-)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hmmm geil man. je maakt me echt jaloers nu
goatse.cxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.
ik was kleding aan het uitzoeken en er liep zo'n jonge verkoper rond, echt een gay, hij zat zichzelf in een spiegel zn achterste te bekijken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |