Het percentage is zker hoger dan bij hetero's, maar zeker geen 90%quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
- Homo's zijn de 9 van de 10x verantwoordelijk voor het verspreiden van AIDS en ook tal van SOA''s
Vreemd dat jij daar last van hebt. Waarom loop jij aan de snikkels van homofiele mannen te snuffelen ?quote:- Homo's hebben na het neuken altijd een naar stront ruikend lulletje.
nogmaals, waarom kijk jij toe als een homo moet schijten ?quote:- Wanneer je moet schijten komt het bloed van de vorige neukbeurt het toilet tegemoet.
Ik denk dat er een behoorlijk groot aantal homo's rondlopen die jou verlsaan met handjedrukken.quote:- Homo's zijn wijven, wanneer een oorlog mocht komen kun je die alvast afschrijven want die zijn van geen enkele waarde voor het Neerlandsche leger.
quote:- Onder moslims zijn niet zoveel homo's als onder de blanken, zodoende komen er alleen nog maar meer negerts en moslims op deze aardkloot terwijl we nu al in de minderheid zijn.
Elke mens is een bacterieverspreider..quote:- Homo's verspreiden zijn bactereverspreiders.
quote:Homo's
Siet ik hier een homo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ik heb geen snor!Ben ik nu geen echte homo meer?
![]()
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij zit in de ontkenningsfase
Gossie...knullie kan niet googlen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef sourcy het volgende:
[..]
uitgeluldje liep gewoon uit je nek te lullen; wel es een kater gezien die een andere kater besprong?
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
En verder is er niks mis met homoseksualiteit. Iedereen moet maar lekker doen waar hij zin in heeft. Je 2e punt gaat ook nergens over, aangezien er genoeg heteroseksuele stellen zijn die ook geen kinderen willen.
Jawel hoor, en nee ik heb geen zin om naar bronnen te zoeken, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar in de vrije natuur is echte homoseksualiteit, zo ver ik weet, nog niet gesignaleerd.
Je wil duis zeggen dat het in het dierenrijk alleen voorkomt als je dieren uit je hun natuurlijke omgeving haalt. 1 kleine tip voor je: Ga eens gewoon naar school morgen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef sourcy het volgende:
[..]
die zitten gewoon niet in hun natuurlijke habitat, net zoals mannen in een gevangenis
Die regel is bij mijn persoon niet van toepassing hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen, de grootste homofoben zijn de ergste homo's!![]()
ik mag toch hopen dat mensen zoals jij zich vooral niet voortplanten, dat is beter voor de soortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
dat laatste keur ik ook niet goed, de mens er om zich zelf voor te planten!
hee maar wat lul je nou vaag... kijk eens wat voor topics jezelf opend.. :Squote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
Of ik kinderen neem, dat maak ik, samen met mijn partner, wel uit, en niet jij of een of andere opperhoofd van welk geloof dan ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
bewust in die volgorde?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ontkennen herkennen erkennen bekennen verkennen
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef krullul het volgende:
Negatieve geboortecijfers?
Wat een kuttopic. En er zit wat op je lip.
wees gerustquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat mensen zoals jij zich vooral niet voortplanten, dat is beter voor de soort
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook geil! sterker nog heb het zelf es meegemaakt.
ik was kleding aan het uitzoeken en er liep zo'n jonge verkoper rond, echt een gay, hij zat zichzelf in een spiegel zn achterste te bekijken, ik sprak em aan en liep wat over kleding te kletsen met af en toe een stiekeme knipoog, toen heb ik em mee naar de paskamer geloodst en hebben we daar heerlijke seks gehad!
Schijtland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef SadKingBilly het volgende:
Over moslims mag je niets meer zeggen in dit scheitland, maar homo's mag je rustig afzeiken?
Waarom zit deze niet niet op slot?
Triest dit zeg
Komt bij dat de meeste mannen die homo's "tegennatuurlijk" of "vies" vinden maar wat geil worden van twee mooie vrouwen die elkaar aflebberen. Alof dat zo natuurlijk is
1. Abortus na de geboortequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef krullul het volgende:
Negatieve geboortecijfers?
Wat een kuttopic. En er zit wat op je lip.
Niet om nou zo'n taalpurist te zijn, maar het lijkt me een essentieel woord in een topic van deze strekking.quote:
mwah. meisjes schijnen ook een kontje te hebben, kom je later nog wel achterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef NiekieW. het volgende:
* Stront aan de knikker is niet lekker
Ja: ga Nederlands leren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan. Aanvullingen?![]()
Wat ben je toch een eng en ranzig ventje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef sourcy het volgende:
voor een Marokkaan kan ik relatief beter Nederlands dan jij, reetkever!
Ze verwijzen naar de bijbel waar letterlijk instaat dat het een "gruwel" is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mensen die tegen homoseksualiteit zijn (doorgaans relifundi's) daar nog nooit ook maar één werkelijk geldige reden voor horen noemen.
Het woord 'homoseksualiteit' komt in de bijbel niet voor hoor. Er staat letterlijk ongeveer dit: "Wanneer een man bijligt bij een man zoals men bijligt bij een vrouw, dan is dat een gruwel. Hun bloed zij op hun eigen hoofd". Maar even verderop staat ook dat je geen kleding geweven van twee verschillende stoffen mag dragen, maar geen christen die dáár moeilijk over doet. En verder was Paulus de twaalfde 'apostel' nogal een vrouwen- en homohater (die twee gaan gek genoeg nogal vaak hand in hand).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef BertV het volgende:
Ze verwijzen naar de bijbel waar letterlijk instaat dat het een "gruwel" is.
Hoera ze hebben weer een bezoeker gehad op de site !quote:Ik heb net gegruweld op de EO site.
Hoezo? Kom je er niet op met filternet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Hoera ze hebben weer een bezoeker gehad op de site !
liever nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah. meisjes schijnen ook een kontje te hebben, kom je later nog wel achter.
Als je maar weet dat vrouwen niet poepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |