geslachtsziekten en abortussen blijken het meest voor te komen bij nederlanders met een allochtone achtergrond..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Super7fighter het volgende:
In de Amsterdamse en Rotterdamse homoscene waart momenteel de seksueel overdraagbare infectieziekte LGV (lymphogranuloma venereum). Al zo'n 20 homo's zijn besmet geraakt met deze zeldzame infectie. Het gaat in alle gevallen om mannen met homoseksuele contacten in voornamelijk de leer- en partyscene.
Klachten die door de infectie kunnen voorkomen, zijn zweren in het laatste stuk van de darm, verstopping en bloed in de ontlasting. Een groot aantal gezondheidsdiensten zoals de GGD Rotterdam, GG&GD Amsterdam, SOA Aids Nederland en de HIV-vereniging gaan de bestrijding van LGV gezamenlijk uitvoeren.
LGV komt normaal alleen in de tropen voor. De aandoening kan men krijgen via seksueel contact, waarbij slijmvliezen met elkaar in aanraking komen. De infectie is goed te genezen, maar alleen middels een drie weken durende antibiotica kuur.
Bron: ANP
De homo's slurpen wel de antibiotica-voorraden.![]()
naast je geweldig gevoel voor humor en satirequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nogmaals Jojo, ik heb niks persoonlijks tegen je als homozijnde. Ik heb echter onlangs bij me een sterke aantrekkingskracht vernomen tot satire en zwarte humor.
Een moslim met gevoel voor humor?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef Super7fighter het volgende:
Nogmaals Jojo, ik heb niks persoonlijks tegen je als homozijnde. Ik heb echter onlangs bij me een sterke aantrekkingskracht vernomen tot satire en zwarte humor.
Klinkt alsof je er goed ziek van bent dat de kans voor een homo beduidend groter is dat ie een partner heeft die ongelimiteerd geil is dan voor jou.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
Daarmee beweer ik zeker niet dat elke homo zijn mening deelt, maar wel dat dit soort uitwassen onder homo's vaker voorkomen door hun door overdadige seks verknipte en geperverteerde geest.
en dat zou een probleem zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er teveel homo's komen wordt God pissig en vernietigt Hij de Aarde.
waarom vind je het stom dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind homoseksualiteit ook stom maar wel erg lekker![]()
:9
ahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
de belangrijkste reden om er tegen te zijn, is het feit dat er homohaters zijn die het leven van gays bemoeilijken
voor de rest alleen maar voordelen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet echt waarom je tegen iets zou zijn waarbij niemand geschaad wordt, en waar je zelf niet bij betrokken wordt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Malchevia het volgende:
Redenen om tegen homo's te zijn: geen.
Wie bepaald dat penissen in vrouwen horen 'te pompen' en dat het tegennatuurlijk is. Vooral mensen die denken dat ze zelf de maatstaf van wat normaal is zijn, daar ben ik tegen.
Opzouten.
Wijven zijn om te neuken. Lijkt me logisch!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Malchevia het volgende:
Redenen om tegen homo's te zijn: geen.
Wie bepaald dat penissen in vrouwen horen 'te pompen' en dat het tegennatuurlijk is. Vooral mensen die denken dat ze zelf de maatstaf van wat normaal is zijn, daar ben ik tegen.
Opzouten.
Hehe, maar ik weet zeker dat jij ze niet allemaal even graag hoeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef BAC het volgende:
[..]
Wijven zijn om te neuken. Lijkt me logisch!
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Malchevia het volgende:
[..]
Hehe, maar ik weet zeker dat jij ze niet allemaal even graag hoeft.
mensen vinden het interessanter om zich te bemoeien met anderen dan met zichzelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet echt waarom je tegen iets zou zijn waarbij niemand geschaad wordt, en waar je zelf niet bij betrokken wordt.
dat is 'mquote:
Als je er geen gevoelens bij hebt dan heeft het geen nut en je gaat er vanuit dat elke homo anaal doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef sourcy het volgende:
1. Het is onnatuurlijk. De man heeft een pik gekregen om die in een vagina te pompen en zodoende kinderen te wekken. Niemand is 100% homo dus men kan makkelijk hun pik hiervoor gebruik in plaats van die in een kontje van een vent te roeren.
2. Het bedreigt het voorbestaan in een land. Geboortecijfers zijn al erg laag, danwel niet negatief (zeker met de vergrijzing straks). Bonkende homo's GEEN produceren kinderen en belemmert het volk haar voortbestaan.
Aanvullingen?
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb goeie redenen om NIET tegen homosexualiteit te zijn mag dat ook?
1. de aarde is zwaar overbevolkt homo`s brengen daar evenwicht in.
2. we leven in een vrij land (nee niet alles mag er zijn namelijk wetten, maar homosexualiteit mag wel)
3. het komt ook in de dierenwereld voor
Gezien de imbiciliteit van dergelijke uitspraken (oeps! nu word ik nog boos ook...) zal ik er niet meer woorden aan vuil maken dan nodig.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?
Jouw reactie is imbeciel. Ik haal gewoon een bepaald argument onderuit. Dat dieren iets wel of niet doen, wil niet zeggen dat wij dat dan maar moeten volgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Gezien de imbiciliteit van dergelijke uitspraken (oeps! nu word ik nog boos ook...) zal ik er niet meer woorden aan vuil maken dan nodig.
Al ooit een neushoorn kippefiletjes zien braden in een Tefal pannetje? Neen? Of een andere dier? Oeioei, dan is dat dus 'onnatuurlijk' en dus even verfoeilijk als homoseksualiteit?!
Voor het geval je'm niet door mocht hebben toch nog even voluit : de menselijke cultuur onderscheidt zich op grandioze wijze van alle 'dierlijke' culturen die er zijn. Het gros van onze handelingen wordt ons door geen enkel ander dier nagedaan. We zijn uitzonderingen in de natuur. Sinds hij schilderingen begon te maken in grotten, sinds hij vuur is gaan maken, en kleren, en zovoort, geldt : De Mens Is Onnatuurlijk (volgens de definitie : "Awel, dat dat in de natuur niet voorkomt.")
Het is immers zeer onwaarschijnlijk dat dierlijk seksueel gedrag ook maar in de verte te vergelijken zou zijn met de menselijke erotiek, die een natuurlijk/biologische component maar ook een rijke waaier aan psychologische/sociale/culturele facetten bezit. Kom dus a.u.b. niet te snel af met het gedrag van dieren om iets over de mens te zeggen. Dank u!
Kannibalisme is anders nogal zeldzaam onder dieren hoor. En andere dieren opeten doen we allang.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dieren eten elkaar op, dat moeten we hier in Nederland dus ook maar gaan doen?
Piranhas vreten elkaar op. Houdt dat in dat de mens dat dan ook maar moet gaan doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kannibalisme is anders nogal zeldzaam onder dieren hoor. En andere dieren opeten doen we allang.
Nee, er staat ook nergens dat homoseksualiteit moet omdat het natuurlijk is. Maar het feit dat het in de dierenwereld voorkomt, is een indicatie voor de natuurlijkheid ervan. Bovendien is er niets onethisch aan wanneer twee consenting adults seks met elkaar hebben. Dat ligt een beetje anders met kannibalisme, dacht je ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Piranhas vreten elkaar op. Houdt dat in dat de mens dat dan ook maar moet gaan doen?
Waarom zou dat anders liggen?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, er staat ook nergens dat homoseksualiteit moet omdat het natuurlijk is. Maar het feit dat het in de dierenwereld voorkomt, is een indicatie voor de natuurlijkheid ervan. Bovendien is er niets onethisch aan wanneer twee consenting adults seks met elkaar hebben. Dat ligt een beetje anders met kannibalisme, dacht je ook niet?
Dat kun je werkelijk niet zelf bedenken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou dat anders liggen?
Nee, kan ik niet zelf bedenken. Iemand die zich vrijwillig op laat eten brengt ook niemand schade toe.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kun je werkelijk niet zelf bedenken?Bijvoorbeeld omdat homoseksuelen niemand schade toebrengen? Ik vind 'tegen' homoseksualiteit zijn net zo absurd als tegen het eten van bonbons zijn.
Als iemand dat werkelijk vrijwillig (Armin Meiwes en zijn 'vriend'quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet zelf bedenken. Iemand die zich vrijwillig op laat eten brengt ook niemand schade toe.
Dan gaat het dierenrijk-argument dus niet op.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als iemand dat werkelijk vrijwillig (Armin Meiwes en zijn 'vriend') doet, heb ik er eigenlijk ook geen ethische bezwaren tegen. Wettelijk ligt dat alleen een beetje lastig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan gaat het dierenrijk-argument dus niet op.
Het dierenrijk-argument gaat gewoon niet op, dan kunnen we elkaar ook wel op gaan eten of achter op 'n olifant kruipen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het dierenrijk-argument geeft aan dat het een natuurlijk verschijnsel is (bovendien staat het inmiddels wel vast dat je seksuele geaardheid geen keus is). Ik zie je dat nergens onderuit halen hoor.
Jij interpreteert dat argument verkeerd. Nergens heb ik gezegd dat alles wat 'natuurlijk' is, ook goed is (oorlog is ook natuurlijk en gen verstandig mens vindt oorlog een goede zaak). Sommige dingen die natuurlijk zijn, keuren wij af, omdat we naast natuur ook cultuur hebben. Maar ik zie geen enkele reden om iets af te keuren waar niemand mee geschaad wordt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het dierenrijk-argument gaat gewoon niet op, dan kunnen we elkaar ook wel op gaan eten of achter op 'n olifant kruipen.
Ja hoor. Prettige dag verder. Even geen zin om hier nog energie in te steken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik interpreteer het helemaal niet verkeerd. Ik geef aan dat het argument niet relevant is in deze en dat is het ook niet.
Dat volgens jou mijn manier van discussiëren storend is neem ik voor kennisgeving aan. Jij komt niet verder dan het argument dat het natuurlijk is en dat zogenaamd niemand er last van zou hebben. Die argumenten zijn allang onderuitgehaald.
Over een storende manier van "discussiëren" gesproken...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja hoor. Prettige dag verder. Even geen zin om hier nog energie in te steken.
Begon de TS er niet juist mee dat het onnatuurlijk is?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik interpreteer het helemaal niet verkeerd. Ik geef aan dat het argument niet relevant is in deze en dat is het ook niet.
Dat volgens jou mijn manier van discussiëren storend is neem ik voor kennisgeving aan. Jij komt niet verder dan het argument dat het natuurlijk is
Klopt ook.quote:en dat zogenaamd niemand er last van zou hebben.
Nee, dat was om dat argument te weerleggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar begon de TS mee inderdaad, maar later werd gezegd dat er geen reden is om er tegen te zijn omdat dieren het ook zouden doen.
Ehmm... mensen zijn zowiezo ook dieren, feitelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar begon de TS mee inderdaad, maar later werd gezegd dat er geen reden is om er tegen te zijn omdat dieren het ook zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |