het zijn twee woorden: discussie gesloten.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef Flem het volgende:
Zou goed kunnen hoor, maar ik zie simpelweg best veel topics met dit soort openingsposts. Lijkt een beetje alsof de slotjes pure willekeur zijn.
Je hebt geenstijl wel op hun kloten getraptquote:Op maandag 13 maart 2006 08:25 schreef Dirktator het volgende:
GeenStijl dist FOK!-plebejer ... Waarom gesloten? Was van grote waarde voor de FOK! vs GeenStijl discussie! Of heb ik nu bepaalde mods op hun teentjes getrapt vanwege mijn poëzie?
Neuh, ik maak mij eerlijk gezegt niet zo druk om GS. Ik heb het slotje gezet omdat de discussie allang niet meer over het onderwerp in de OP ging, maar dat is ook te lezen in de sluitpost.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:25 schreef Dirktator het volgende:
GeenStijl dist FOK!-plebejer ... Waarom gesloten? Was van grote waarde voor de FOK! vs GeenStijl discussie! Of heb ik nu bepaalde mods op hun teentjes getrapt vanwege mijn poëzie?
Zulke dingen noem ik nou niet echt KLB-waardig. Dan kan ik ook wel een topic openen voor die scheet wat me de hele dag al dwarszit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef paddy het volgende:
Heb dus honger
Vond hem wel grappig om te lezen, en had liever deze open dan de nieuwe.
Of vond je hem meer in onz thuishoren?
Will doquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zit er al een scheet de hele dag dwars ? Probeer eens te ontspannen.
Beetje wel hequote:En verder: Je vroeg er zelf om met je: Open er een topic over
En in ONZ willen ze hem ook niet hebben dus dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doorschoppen naar ONZ kan ik wel doen hoor maar of hij daar zo'n lang leven beschoren is?
Maak me er niet druk om hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En in ONZ willen ze hem ook niet hebben dus dat lijkt me duidelijk
Omdat ik aan de manier waarop je het brengt al kan zien dat het topic gewoon onzin is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef jpg97 het volgende:
waarom mag ik niet klagen over mijn kat?
Gatverdamme!Geen eetlust meer!
Gaat niet meer open, een bepaalde zin in je OP doet dat topic nogal onzinnig overkomen, en dat is aan de reacties ook wel te merken.quote:
Pff. Open gewoon een nieuw topic ofzo, maar beschrijf de klacht dan wat beter. Die vorige van je was erg onduidelijk namelijk. En met beter bedoel ik echt beter, en niet één zinnetje toevoegen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ow stond er hoer dan, ik bedoelde prostitueé
Ik heb de rotzooi verwijderd. Maar eigenlijk had ik het gewoon moeten laten staan en het topic moeten sluiten na het lezen van de volgende reactie van jou: ad.nl.doubleclick.netquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef Polen het volgende:
ad.nl.doubleclick.net is bedoeld als een serieus topic over een constructieve oplossing. Niet een plaats voor banaanvragen enzo.
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef KlaagbaakDictator het volgende:
Vroeger waren er betere KLB mods.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef KlaagbaakDictator het volgende:
Vroeger waren er betere KLB mods.
quote:
Ja. Je post over die notes hier en buzzers misplaatste overgekookte reactie in dat topic op mijn, mijns inziens normale, posts, vrees ik voor meer notes voor mij dan voor TS die mij niet alleen een idioot noemt maar herhaaldelijk handicaps toewenst.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Soms zet je wel eens een vinkje verkeerd![]()
Ik "beoordeel" elke post die ik zie apart. Tenzij er echt een hele voorgeschiedenis aan vast zit. Dat is hier niet het geval. Ik heb gewoon gekeken naar welke posts echt totale onzin zijn en welke ms nog een discussie teweeg kunnen brengen (het is per slot van rekening wel een forum). Ik zie eik geen reden om te twijfelen aan mijn note-zet-kwaliteitenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja. Je post over die notes hier en buzzers misplaatste overgekookte reactie in dat topic op mijn, mijns inziens normale, posts, vrees ik voor meer notes voor mij dan voor TS die mij niet alleen een idioot noemt maar herhaaldelijk handicaps toewenst.
Dat lijkt me minstens krom.
En nu de reactie 'Wiens gehandicapten?' weg is lijken mijn posts (voor zover niet verwijderd, waarvoor in dit licht dank), inderdaad fascistoïde en smerig.
Eén ding dat duidelijk moge zijn over mij is dat ik geen fascist ben. Mocht er iemand zijn die dat nog niet weet, ik noem een buzzer, ik ben geen fascist.
Ik ben het met jou ook redelijk eens, mijn reacties waren (in matige mate en individueel bekeken) "onzin"reacties.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik "beoordeel" elke post die ik zie apart. Tenzij er echt een hele voorgeschiedenis aan vast zit. Dat is hier niet het geval. Ik heb gewoon gekeken naar welke posts echt totale onzin zijn en welke ms nog een discussie teweeg kunnen brengen (het is per slot van rekening wel een forum). Ik zie eik geen reden om te twijfelen aan mijn note-zet-kwaliteiten
De boodschap is overgekomenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben het met jou ook redelijk eens, mijn reacties waren (in matige mate en individueel bekeken) "onzin"reacties.
Met anderen die mij vervolgens fascisme toedichten ben ik het niet eens en ik wilde dan ook van de gelegenheid gebruik maken dat duidelijk te maken.
Que?quote:
ja hallo, dat topic was klagen over een slotje, cq het opnieuw openen van een zojuist gesloten topic. Gewoon even netjes wachten tot Tha_t antwoord geeft. Gewoon opnieuw hetzelfde topic openen is not donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Jesus Buzzer, om 09:57 verwijs je mensen naar de FB van KLB en dan is er om 10:15 van jou nog geen reactie. Dat noemen we bij ons thuis jandoedelgedrag.
Zoek maar een breezer-topic op. Daar hebben we er echt genoeg van gehad dacht ik zo. Daarnaast is het ook gewoon een kuttopicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Skv het volgende:
Ik voer geen discussie :(
Klaagmuur!
Ik klaag.
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook gewoon een kuttopic
Dan pak je het tweede gedeelte van mijn sluitpost opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom slotje? Het gaat me helemaal niet om specifieke moderaties dus het moderatietopic is helemaal niet van toepassing.
Stel dan die regel weer gewoon in dat over Fok niet mag worden geklaagd want in FB gooien ze ook meteen een slot erop. Hypocriet gedoe
Broekpoepers worden uit de zandbak verwijderd. En terecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom slotje? Het gaat me helemaal niet om specifieke moderaties dus het moderatietopic is helemaal niet van toepassing.
Stel dan die regel weer gewoon in dat over Fok niet mag worden geklaagd want in FB gooien ze ook meteen een slot erop. Hypocriet gedoe
ga doodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Broekpoepers worden uit de zandbak verwijderd. En terecht.
hoehh, boefjequote:
Dat had gekund ja. Als het niet vol was geluld met shit over allochtonenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Discussie is blijkbaar niet mogelijk hier als bepaalde mensen het niet met je eens zijn. Laat maar zitten dan. Als je vindt dat de discussie in FB moet dan had je het topic ook kunnen moven.
Mag je niet over allochtonen praten op Fok dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als het niet vol was geluld met shit over allochtonen
Tuurlijk wel maar het topic ging over het "wangedrag" van de FP mods. Dan is het off-topic maar ik zie nog geen topic in FB? Toch maar niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mag je niet over allochtonen praten op Fok dan?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey. Dit topic Plebejer vraagt om een nietje had toch niet dicht gehoeven, he. Er is geen enkele reden waarom. Het liep lekker, er werd niet in gescholden, het was alleen een beetje melig. Dus waarom is dit nou gesloten? Ik heb de indruk dat enig noob gedrag van flugel hierachter zit, zonder overigens persoonlijk te willen worden. Komop, doe niet flauw en geef het vervolg een kans. Laat topics eens uitgroeien tot wat leuks zonder dat het meteen kapot gemodereerd wordt.
Topic blijft gewoon dicht. Ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey! Gaat dat topic nog open of sta ik hier tegen de muur te praten? Schiet op, stelletje plebejers.
Zogenaamde filmkenners en hun klassiekers.quote:
dank.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zogenaamde filmkenners en hun klassiekers. was tof. de serieuze discussie dan. geef die belhamels gewoon een klb-ban
eerlijk gezegd vind ik dit een beetje de omgekeerde wereld hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:39 schreef gelly het volgende:
Slotjes zetten is geen modereren.
Eigenlijk was ik niet eens van plan om er een slot op te zetten, totdat ik de topicreport die je zelf had gezet las...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik dit een beetje de omgekeerde wereld hoor.![]()
men geeft in het topic al aan blij te zijn weer een topic om zeep te hebben geholpen.![]()
ja en? het gaat om de strekking.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik niet eens van plan om er een slot op te zetten, totdat ik de topicreport die je zelf had gezet las...
Zie edit...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en? het gaat om de strekking.
yvonne plaatst een topic dat er teveel bagger is, ik maak daar melding van. thats it.
en ik sluit me volledig aan bij een wijs oud crew lid: slotjes zetten is geen modereren.
Geen probleem. Ik had de bagger al verwijderd, maar dacht dat je het topic graag gesloten wou hebben. Verkeert opgevat dus, maargoed, ik heb het vandaag druk gehad (verhuizing) en het is al laatquote:
Onzin? Als ik nou de enige was met een snickerscursor, maar er zijn er meer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
Wat een onzin dit.
hoelang doe jij erover om in te loggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Onzin? Als ik nou de enige was met een snickerscursor, maar er zijn er meer.
Tss, 3 seconden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoelang doe jij erover om in te loggen?
Mwa, doe maar niet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij heb ik kanker in mijn keel
Goed topic man
Zou het?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef tonks het volgende:
Haha de FA's en SA's beschermen Mainport tegen een ban. als hij een user was had hij alllangggg een ban gehad.
De briljante TT.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef gelly het volgende:
Tokkiewater-kopende plebejers in de supermarkt
onzin
Ik heb de TT al genoemd. Verder:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef gelly het volgende:
sorry, maar jouw indruk is helemaal niet belangrijk. Er is niks mis met het topic.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hoezo, was jij degene met dat uitslaghoofd vol met roos? En voel je je nu beledigd![]()
Lijkt mij nou niet echt serieusquote:
Thxquote:Prima dat je wil laten zien te kunnen modereren
Plaats een TR. Ik kan ook niet alles zienquote:
maar dan komen andere topics er eerder voor in aanmerking.
klopt, en daarna stiekem verbeterdquote:Op zondag 19 maart 2006 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
Haha The_Terminator, je zei ''trijn''.
Bagger is gonequote:Op zondag 19 maart 2006 00:41 schreef WebForce het volgende:
En weer een verbaggert topic! Jeehaa!
Braamhaar
Gezien thx, niet dat het zo'n geweldig topic is, maar ach als ik mod hier was was de topic list nog maar erg klein en waren er veel centrale topicsquote:
Goed idee, we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
Gezien thx, niet dat het zo'n geweldig topic is, maar ach als ik mod hier was was de topic list nog maar erg klein en waren er veel centrale topics. (Klagen over: het weer, OV, NS, School, AH, Postbank...)
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed idee, we nemen het mee naar achteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |