quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef KlaagbaakDictator het volgende:
Vroeger waren er betere KLB mods.
quote:
Ja. Je post over die notes hier en buzzers misplaatste overgekookte reactie in dat topic op mijn, mijns inziens normale, posts, vrees ik voor meer notes voor mij dan voor TS die mij niet alleen een idioot noemt maar herhaaldelijk handicaps toewenst.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Soms zet je wel eens een vinkje verkeerd![]()
Ik "beoordeel" elke post die ik zie apart. Tenzij er echt een hele voorgeschiedenis aan vast zit. Dat is hier niet het geval. Ik heb gewoon gekeken naar welke posts echt totale onzin zijn en welke ms nog een discussie teweeg kunnen brengen (het is per slot van rekening wel een forum). Ik zie eik geen reden om te twijfelen aan mijn note-zet-kwaliteitenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja. Je post over die notes hier en buzzers misplaatste overgekookte reactie in dat topic op mijn, mijns inziens normale, posts, vrees ik voor meer notes voor mij dan voor TS die mij niet alleen een idioot noemt maar herhaaldelijk handicaps toewenst.
Dat lijkt me minstens krom.
En nu de reactie 'Wiens gehandicapten?' weg is lijken mijn posts (voor zover niet verwijderd, waarvoor in dit licht dank), inderdaad fascistoïde en smerig.
Eén ding dat duidelijk moge zijn over mij is dat ik geen fascist ben. Mocht er iemand zijn die dat nog niet weet, ik noem een buzzer, ik ben geen fascist.
Ik ben het met jou ook redelijk eens, mijn reacties waren (in matige mate en individueel bekeken) "onzin"reacties.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik "beoordeel" elke post die ik zie apart. Tenzij er echt een hele voorgeschiedenis aan vast zit. Dat is hier niet het geval. Ik heb gewoon gekeken naar welke posts echt totale onzin zijn en welke ms nog een discussie teweeg kunnen brengen (het is per slot van rekening wel een forum). Ik zie eik geen reden om te twijfelen aan mijn note-zet-kwaliteiten
De boodschap is overgekomenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben het met jou ook redelijk eens, mijn reacties waren (in matige mate en individueel bekeken) "onzin"reacties.
Met anderen die mij vervolgens fascisme toedichten ben ik het niet eens en ik wilde dan ook van de gelegenheid gebruik maken dat duidelijk te maken.
Que?quote:
ja hallo, dat topic was klagen over een slotje, cq het opnieuw openen van een zojuist gesloten topic. Gewoon even netjes wachten tot Tha_t antwoord geeft. Gewoon opnieuw hetzelfde topic openen is not donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Jesus Buzzer, om 09:57 verwijs je mensen naar de FB van KLB en dan is er om 10:15 van jou nog geen reactie. Dat noemen we bij ons thuis jandoedelgedrag.
Zoek maar een breezer-topic op. Daar hebben we er echt genoeg van gehad dacht ik zo. Daarnaast is het ook gewoon een kuttopicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Skv het volgende:
Ik voer geen discussie :(
Klaagmuur!
Ik klaag.
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook gewoon een kuttopic
Dan pak je het tweede gedeelte van mijn sluitpost opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom slotje? Het gaat me helemaal niet om specifieke moderaties dus het moderatietopic is helemaal niet van toepassing.
Stel dan die regel weer gewoon in dat over Fok niet mag worden geklaagd want in FB gooien ze ook meteen een slot erop. Hypocriet gedoe
Broekpoepers worden uit de zandbak verwijderd. En terecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom slotje? Het gaat me helemaal niet om specifieke moderaties dus het moderatietopic is helemaal niet van toepassing.
Stel dan die regel weer gewoon in dat over Fok niet mag worden geklaagd want in FB gooien ze ook meteen een slot erop. Hypocriet gedoe
ga doodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Broekpoepers worden uit de zandbak verwijderd. En terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |