hoelang doe jij erover om in te loggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Onzin? Als ik nou de enige was met een snickerscursor, maar er zijn er meer.
Tss, 3 seconden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoelang doe jij erover om in te loggen?
Mwa, doe maar niet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij heb ik kanker in mijn keel
Goed topic man
Zou het?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef tonks het volgende:
Haha de FA's en SA's beschermen Mainport tegen een ban. als hij een user was had hij alllangggg een ban gehad.
De briljante TT.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef gelly het volgende:
Tokkiewater-kopende plebejers in de supermarkt
onzin
Ik heb de TT al genoemd. Verder:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef gelly het volgende:
sorry, maar jouw indruk is helemaal niet belangrijk. Er is niks mis met het topic.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hoezo, was jij degene met dat uitslaghoofd vol met roos? En voel je je nu beledigd![]()
Lijkt mij nou niet echt serieusquote:
Thxquote:Prima dat je wil laten zien te kunnen modereren
Plaats een TR. Ik kan ook niet alles zienquote:
maar dan komen andere topics er eerder voor in aanmerking.
klopt, en daarna stiekem verbeterdquote:Op zondag 19 maart 2006 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
Haha The_Terminator, je zei ''trijn''.
Bagger is gonequote:Op zondag 19 maart 2006 00:41 schreef WebForce het volgende:
En weer een verbaggert topic! Jeehaa!
Braamhaar
Gezien thx, niet dat het zo'n geweldig topic is, maar ach als ik mod hier was was de topic list nog maar erg klein en waren er veel centrale topicsquote:
Goed idee, we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
Gezien thx, niet dat het zo'n geweldig topic is, maar ach als ik mod hier was was de topic list nog maar erg klein en waren er veel centrale topics. (Klagen over: het weer, OV, NS, School, AH, Postbank...)
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed idee, we nemen het mee naar achteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |