abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36149456
Je staat in de rij bij de kassa van de AH met wat brood, appels en jam. In de rij naast je staat een kerel (met zijn complete harses onder de eczeem/uitslag/gordelroos/viezigheid ) die twee blikken Euroshopper bier, oftewel Tokkiewater, afrekent. Let wel: die alléén maar die twee blikken Tokkiewater afrekent. Dat is het enige dat meneer kocht.

Er sluit iemand achter mij aan. Hij zet zijn boodschappen op de band en plaatst het "volgende klant"-bordje.

Een grafische weergave van al zijn boodschappen:

Jawel, drie blikken tokkiewater. Dat was alles.

Kijk, over smaak valt niet te twisten. Maar als je overduidelijk naar de winkel gaat enkel en alleen om zo goedkoop mogelijk aan je alcoholquota voor de avond te komen, dan ben je behoorlijk sneu.

Mijn klacht: ik werd ongewild weer geconfronteerd met dit soort exceptioneel plebejer-gedrag! Ik verlang dan ook dat de AH de magneten voor dit soort lieden, m.n. in de vorm van goedkoop bier, uit het assortiment verwijdert!
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:53:47 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_36149484
Er staat ook echt zo kei groot op: BIER! alsof je anders niet weet wat het is .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_36149499
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Forcefuzz het volgende:
Aan de smaak is het in ieder geval niet te herleiden
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_36149517
quote:
Nou dat is maar goed ook dat het erop staat, want aan de smaak zou je het anders niet herkennen.
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  Moderator zaterdag 18 maart 2006 @ 19:55:51 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36149532
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:52 schreef Nexxennium het volgende:
Je staat in de rij bij de kassa van de AH met wat brood, appels en jam. In de rij naast je staat een kerel (met zijn complete harses onder de eczeem/uitslag/gordelroos/viezigheid ) die twee blikken Euroshopper bier, oftewel Tokkiewater, afrekent. Let wel: die alléén maar die twee blikken Tokkiewater afrekent. Dat is het enige dat meneer kocht.

Er sluit iemand achter mij aan. Hij zet zijn boodschappen op de band en plaatst het "volgende klant"-bordje.

Een grafische weergave van al zijn boodschappen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Jawel, drie blikken tokkiewater. Dat was alles.

Kijk, over smaak valt niet te twisten. Maar als je overduidelijk naar de winkel gaat enkel en alleen om zo goedkoop mogelijk aan je alcoholquota voor de avond te komen, dan ben je behoorlijk sneu.

Mijn klacht: ik werd ongewild weer geconfronteerd met dit soort exceptioneel plebejer-gedrag! Ik verlang dan ook dat de AH de magneten voor dit soort lieden, m.n. in de vorm van goedkoop bier, uit het assortiment verwijdert!
Ik werk ook bij ah *goh* en ik zit ook achter de kassa *orly* en ik zal het je sterker vertellen.
meneer tokkiewaterkoper zegt hoi, ik hallo 12 stuks??
Vaste klant Meneer met een halve tand en een donkerblauwe jas.
Meneer met een stoffige zwarte jas koopt er altijd 7 stuks en een kant en klare hap.
Meneer met grijze jas koopt altijd 10 stuks met een donaldduck.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36149540
Bier
pi_36149551
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef Nexxennium het volgende:
Nou dat is maar goed ook dat het erop staat, want aan de smaak zou je het anders niet herkennen.
Zu spät
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_36149562
Sukkel.
pi_36149584
waren het nou 2 of 3 blikken?

euroshopper bier
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:00:40 #10
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36149640
quote:
Vast omdat het volk dat dit koopt moeite heeft met lezen.

En nee, als er niet bij vermeld was dat dit bier is, had ik het niet geweten. Waarom zou ik zoiets moeten of willen weten
Krekker is de bom!
pi_36149648
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik werk ook bij ah *goh* en ik zit ook achter de kassa *orly* en ik zal het je sterker vertellen.
meneer tokkiewaterkoper zegt hoi, ik hallo 12 stuks??
Vaste klant Meneer met een halve tand en een donkerblauwe jas.
Meneer met een stoffige zwarte jas koopt er altijd 7 stuks en een kant en klare hap.
Meneer met grijze jas koopt altijd 10 stuks met een donaldduck.
De AH had toch altijd de naam om een ietwat upper-class-winkel te zijn. Het is altijd wat duurder, de waren worden beter gepresenteerd e.d. Willen ze nou werkelijk hun goede naam te grabbel gooien door dit soort figuren, waar je m.i. echt geen fuck aan verdient, naar de winkel te lokken? Dit soort liedern associeer ik toch meer met Zeeman en Aldi enzo.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:01:21 #12
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36149656
Dat bier is echt zo ontzettend vies
World Wrestling Entertainment
pi_36149675
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef electricity het volgende:
waren het nou 2 of 3 blikken?
Lezen is een vak. Het betrof twee verschillende individuen.
pi_36149683
als die goedkoop bier wil: schultenbrau
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_36149685
Pauperpils.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36149708
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef Koewam het volgende:
Sukkel.
Hoezo, was jij degene met dat uitslaghoofd vol met roos? En voel je je nu beledigd
pi_36149974
Euroshopper bier
  Redactie Frontpage zaterdag 18 maart 2006 @ 20:17:02 #18
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_36150046
Ik weet niet waar je een viezere smaak van in je mond krijgt, jouw hautaine gedrag of dat gore bier. En dat bier is echt afschuwelijk goor.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Moderator zaterdag 18 maart 2006 @ 20:18:28 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36150091
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

De AH had toch altijd de naam om een ietwat upper-class-winkel te zijn. Het is altijd wat duurder, de waren worden beter gepresenteerd e.d. Willen ze nou werkelijk hun goede naam te grabbel gooien door dit soort figuren, waar je m.i. echt geen fuck aan verdient, naar de winkel te lokken? Dit soort liedern associeer ik toch meer met Zeeman en Aldi enzo.
Mijn AH staat in een wat 'armer' buurtje met wat minder rijke mensen... omdat die AH zo goed loopt krijgt hij naam, en omdat hij in de 'buitenring' van het winkelcentrum staat loopt het goed
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36150452
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik weet niet waar je een viezere smaak van in je mond krijgt, jouw hautaine gedrag of dat gore bier. En dat bier is echt afschuwelijk goor.
Aha, daar is de GL-stemmer.
pi_36150545
Jah..bij mijn AH kopen ook alleen maar kampers en paupers ES water
pi_36153812
Het is pas droevig als je gaat letten op wat andere mensen kopen en daar ook nog eens een topic over gaat openen op Fok.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:41:05 #23
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36154283
Gebeurt zó vaak op een avond...
Alleen heb ik hier te maken met Hollandia
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_36154906
ONZ is toch echt een deur verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties