precies. vandaag hetzelfde met snatch. best aardige film hoor. maar door sommigen geheel onterecht genoemd als een klassieker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Al die zogenaamde klassiekers van "kenners" vind ik ook maar niks.
Pulp Fiction kan ik ook nooit afkijken, paar keer geprobeerd. Stomme film.
veel te veel overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:26 schreef Jordy-B het volgende:
is pulp fiction vaag?
ja, het zijn vaak vage films. maar zo zou je de meeste films van deze maker wel kunnen noemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:29 schreef Jordy-B het volgende:
Da's wat anders...
Wat dacht je van deze dan?quote:
Ga je mij nu de psyche van de hoofdrol speler uitleggen en "wat er mogelijk in het kamertje is gebeurd, waar hij nooit meer een woord over gerept heeft en niemand ook weet wat er gebeurd was" ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heiligschennis![]()
Heiligschennis zeg ik je.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ga je mij nu de psyche van de hoofdrol speler uitleggen en "wat er mogelijk in het kamertje is gebeurd, waar hij nooit meer een woord over gerept heeft en niemand ook weet wat er gebeurd was" ?![]()
ik vind het stiekem toch wel een hele mooie film
The Shawshank Redemption vind ik ook een prachtige film, maar een klassieker?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heiligschennis![]()
Heiligschennis zeg ik je.
Wat maakt een film een klassieker volgens jou?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:25 schreef ixio het volgende:
[..]
The Shawshank Redemption vind ik ook een prachtige film, maar een klassieker?
Dat wilde ik net aan jou vragen, wat een klassieker is..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat maakt een film een klassieker volgens jou?
er moet klassiek muziek in voorkomenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat maakt een film een klassieker volgens jou?
Ben zelf ook niet helemaal helder maar zal een poging wagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:27 schreef ixio het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen, wat een klassieker is..
Ik ben momenteel te moe om daar over na te denken.![]()
Ik zag net in een ander topic een plaatje van Bill en Tedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:28 schreef cerror het volgende:
Absolute klassieker dit! en geen sarcasme overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |