Ga naar huis dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zoals ieder maak ik 's ochtends een overlevingspakket klaar voor de dag.
maar vandaag heb ik hem dus al helemaal opgegeten. sultana, between-reep en 2 boterhammen.
ik sterf nu dus bijna van de honger terwijl het nog maar net 12.30 is.
ik heb expres geen geld of mijn bankpasje meegenomen, want anders zat ik me nu weer vol te vreten met troep.
sterf jij verdoemde hongerbui!
ik ben echt zielig![]()
Da's ook niet echt veel voor een hele dag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
sultana, between-reep en 2 boterhammen.
nee ik weet het. ik ben ook weer bezig met een beetje lijnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's ook niet echt veel voor een hele dag.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat kan toch niet?
ik ga naar huis!
waarom?
heb honger!
ok mazzel
![]()
ik hoop dat je erin stiktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit nu lekker 6 bammetjes weg te werken![]()
nee want dan heb ik me alsnog volgepropt en dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Je kan ook later weer terugkomen.
Ik heb tenminste iets om in te stikkenquote:
ik ook. ik heb hier een toetsenbord, een muis, boeken, bureaustoel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets om in te stikken
Ah, ik dacht dat je geld wilde besparen door niks te kopen in de schoolkantine ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want dan heb ik me alsnog volgepropt en dat is niet de bedoeling
Eet smakelijk dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ook. ik heb hier een toetsenbord, een muis, boeken, bureaustoel...
nee joh, loop stagequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je geld wilde besparen door niks te kopen in de schoolkantine ofzo.
daar moet je voor betalen en ik heb geen geld bij mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ook geen cup-a-soup automaat of zo aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |