het zijn twee woorden: discussie gesloten.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef Flem het volgende:
Zou goed kunnen hoor, maar ik zie simpelweg best veel topics met dit soort openingsposts. Lijkt een beetje alsof de slotjes pure willekeur zijn.
Je hebt geenstijl wel op hun kloten getraptquote:Op maandag 13 maart 2006 08:25 schreef Dirktator het volgende:
GeenStijl dist FOK!-plebejer ... Waarom gesloten? Was van grote waarde voor de FOK! vs GeenStijl discussie! Of heb ik nu bepaalde mods op hun teentjes getrapt vanwege mijn poëzie?
Neuh, ik maak mij eerlijk gezegt niet zo druk om GS. Ik heb het slotje gezet omdat de discussie allang niet meer over het onderwerp in de OP ging, maar dat is ook te lezen in de sluitpost.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:25 schreef Dirktator het volgende:
GeenStijl dist FOK!-plebejer ... Waarom gesloten? Was van grote waarde voor de FOK! vs GeenStijl discussie! Of heb ik nu bepaalde mods op hun teentjes getrapt vanwege mijn poëzie?
Zulke dingen noem ik nou niet echt KLB-waardig. Dan kan ik ook wel een topic openen voor die scheet wat me de hele dag al dwarszit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef paddy het volgende:
Heb dus honger
Vond hem wel grappig om te lezen, en had liever deze open dan de nieuwe.
Of vond je hem meer in onz thuishoren?
Will doquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zit er al een scheet de hele dag dwars ? Probeer eens te ontspannen.
Beetje wel hequote:En verder: Je vroeg er zelf om met je: Open er een topic over
En in ONZ willen ze hem ook niet hebben dus dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doorschoppen naar ONZ kan ik wel doen hoor maar of hij daar zo'n lang leven beschoren is?
Maak me er niet druk om hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En in ONZ willen ze hem ook niet hebben dus dat lijkt me duidelijk
Omdat ik aan de manier waarop je het brengt al kan zien dat het topic gewoon onzin is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef jpg97 het volgende:
waarom mag ik niet klagen over mijn kat?
Gatverdamme!Geen eetlust meer!
Gaat niet meer open, een bepaalde zin in je OP doet dat topic nogal onzinnig overkomen, en dat is aan de reacties ook wel te merken.quote:
Pff. Open gewoon een nieuw topic ofzo, maar beschrijf de klacht dan wat beter. Die vorige van je was erg onduidelijk namelijk. En met beter bedoel ik echt beter, en niet één zinnetje toevoegen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ow stond er hoer dan, ik bedoelde prostitueé
Ik heb de rotzooi verwijderd. Maar eigenlijk had ik het gewoon moeten laten staan en het topic moeten sluiten na het lezen van de volgende reactie van jou: ad.nl.doubleclick.netquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef Polen het volgende:
ad.nl.doubleclick.net is bedoeld als een serieus topic over een constructieve oplossing. Niet een plaats voor banaanvragen enzo.
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef KlaagbaakDictator het volgende:
Vroeger waren er betere KLB mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |