Heb nergens last van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef Polen het volgende:
Het is godverdomme niet te doen met dat eindeloze wachten op die kutserver. Bij het openen van een pagina van forum.fok.nl duurt het tijden voor die kutserver van dc reageert, of helemaal niet. Moet je weer opnieuw laden.
Bah! Frustratie!
Met 600 gebruikers in je netwerk moet je wel. Dus iedereen die fok gebruikt of iedere andere site waarop die ads staan, krijgt nu een 403 melding. Dat domein genereerde tot voor kort het meeste data verkeer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Polen het volgende:
Het gaat om > 10seconden.
En nee, ik wil niet adblocken bij FOK!. Maar ik wil ook niet 0.6 seconden wachten op FOK + 15 seconden op doubleclick.
wtf doet dat dan dat het zoveel verkeer genereert?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef Huizerd het volgende:
[..]
Met 600 gebruikers in je netwerk moet je wel. Dus iedereen die fok gebruikt of iedere andere site waarop die ads staan, krijgt nu een 403 melding. Dat domein genereerde tot voor kort het meeste data verkeer!
Nou ik heb een keer logging aangezet en daaruit bleek gewoon dat dat domein ontzettend veel verkeer genereerde. Gewoon echt niet meer normaal. Dus ik heb het gewoon geblokkeerd en gewacht totdat er iemand ging janken. En wat bleek? Pagina's laadden ineens een stuk sneller. Ja gek zeg!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:14 schreef Polen het volgende:
[..]
wtf doet dat dan dat het zoveel verkeer genereert?
Voor ads blocken kun je een ban krijgen....quote:
jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor ads blocken kun je een ban krijgen....
Juist ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ey, zo'n soort topic heb ik ook ooit eens geopend. Dit resulteerde inderdaad in een weekban ofzo.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Polen het volgende:
[..]
Juist ja.
Een weekban voor het aankaarten van een probleem?
De crew is communistisch. Waag het eens ze te vertellen dat het verkeerd gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Polen het volgende:
[..]
Juist ja.
Een weekban voor het aankaarten van een probleem?
Het kan me natuurlijk geen zak schelen maar ik neem aan dat je minder afkeur toonde tegenover adblockers.quote:
Niks mis met de crew. Afgezien van dequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De crew is communistisch. Waag het eens ze te vertellen dat het verkeerd gaat.
ik zei dat dat bepaalde programmatje misschien het probleem op zou lossen geloof ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef Polen het volgende:
[..]
Het kan me natuurlijk geen zak schelen maar ik neem aan dat je minder afkeur toonde tegenover adblockers.
Op verzoek van TSquote:
Man, dit heeft met opstaan niets te maken. Het fotoboek laadt sneller dan een topic met 2 replies.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
Eindelijk iemand die opstaat!
dude...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:
Even een illustratie, misschien helpt het.
[afbeelding]
Inclusief bewijs van een nette edit..
Weet je hoe gaaf dat is. Ik heb er ook 2 van aan de muur hangenquote:
Ik weet best hoe ik dit 'probleem' lokaal kan verhelpen, of in de proxy. Het gaat me erom dat ik die weg niet wil bewandelen en dit me tenminste gedeeltelijk ook een probleem van FOK! lijkt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef Huizerd het volgende:
[..]
Ja, zo kómt het niet eens bij de proxyserver. Cool.
Het probleem verandert toch niet? Alleen merk jij van de symptomen niets omdat je javascript niet toestaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef cyberstalker het volgende:
Jullie bekijken het probleem verkeerd. Ik block zelf bijvoorbeeld geen banners, maar ik sta alleen javascript toe van vertrouwde domeinen, dit uit veiligheidsoverwegingen uiteraard.
ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weet je hoe gaaf dat is. Ik heb er ook 2 van aan de muur hangen
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef The_Terminator het volgende:
Vertellen hoe je ads op Fok! blockeert is not done, moge dat duidelijk zijn.
net alsof dat nog uitleg nodig heeftquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef The_Terminator het volgende:
Eentje van 't vrijheidsbeeld en eentje van K3 Kristelquote:
Ook in rebus-vorm?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef The_Terminator het volgende:
ik heb de laatste tijd dat hij af en toe gewoon weigert fok uberhaupt te laden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef gateway het volgende:
maar wat hij zegt is wel waar.... als een pagina op fok traag laad, staattie meestal op banners te wachten.....
je kan er een ban voor krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef The_Terminator het volgende:
Soms wel ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef gateway het volgende:
maar wat hij zegt is wel waar.... als een pagina op fok traag laad, staattie meestal op banners te wachten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |