hoehh, boefjequote:
Dat had gekund ja. Als het niet vol was geluld met shit over allochtonenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Discussie is blijkbaar niet mogelijk hier als bepaalde mensen het niet met je eens zijn. Laat maar zitten dan. Als je vindt dat de discussie in FB moet dan had je het topic ook kunnen moven.
Mag je niet over allochtonen praten op Fok dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als het niet vol was geluld met shit over allochtonen
Tuurlijk wel maar het topic ging over het "wangedrag" van de FP mods. Dan is het off-topic maar ik zie nog geen topic in FB? Toch maar niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mag je niet over allochtonen praten op Fok dan?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey. Dit topic Plebejer vraagt om een nietje had toch niet dicht gehoeven, he. Er is geen enkele reden waarom. Het liep lekker, er werd niet in gescholden, het was alleen een beetje melig. Dus waarom is dit nou gesloten? Ik heb de indruk dat enig noob gedrag van flugel hierachter zit, zonder overigens persoonlijk te willen worden. Komop, doe niet flauw en geef het vervolg een kans. Laat topics eens uitgroeien tot wat leuks zonder dat het meteen kapot gemodereerd wordt.
Topic blijft gewoon dicht. Ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey! Gaat dat topic nog open of sta ik hier tegen de muur te praten? Schiet op, stelletje plebejers.
Zogenaamde filmkenners en hun klassiekers.quote:
dank.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zogenaamde filmkenners en hun klassiekers. was tof. de serieuze discussie dan. geef die belhamels gewoon een klb-ban
eerlijk gezegd vind ik dit een beetje de omgekeerde wereld hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:39 schreef gelly het volgende:
Slotjes zetten is geen modereren.
Eigenlijk was ik niet eens van plan om er een slot op te zetten, totdat ik de topicreport die je zelf had gezet las...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik dit een beetje de omgekeerde wereld hoor.![]()
men geeft in het topic al aan blij te zijn weer een topic om zeep te hebben geholpen.![]()
ja en? het gaat om de strekking.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik niet eens van plan om er een slot op te zetten, totdat ik de topicreport die je zelf had gezet las...
Zie edit...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en? het gaat om de strekking.
yvonne plaatst een topic dat er teveel bagger is, ik maak daar melding van. thats it.
en ik sluit me volledig aan bij een wijs oud crew lid: slotjes zetten is geen modereren.
Geen probleem. Ik had de bagger al verwijderd, maar dacht dat je het topic graag gesloten wou hebben. Verkeert opgevat dus, maargoed, ik heb het vandaag druk gehad (verhuizing) en het is al laatquote:
Onzin? Als ik nou de enige was met een snickerscursor, maar er zijn er meer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
Wat een onzin dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |