Ja, en? Userfotos waarbij dergelijke negatieve uitlatingen geplaatst worden verwijder ik gewoon, klaar.quote:
Rot toch op man, beetje je eigen regels bedenken, hou je gewoon aan de Fok-regels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en?. Userfotos waarbij dergelijke negatieve uitlatingen geplaatst worden verwijder ik gewoon, klaar.
Waar bemoei jij je mee? Zou jij het leuk vinden als ik een foto van jou plaats en daar iets onder plaats waar jij het niet mee eens bent? Dacht het niet, weg dus met die bagger. Net als elke andere flame post verwijder ik dat soort berichten ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Rot toch op man, beetje je eigen regels bedenken, hou je gewoon aan de Fok-regels.
Nee, is geen flame hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:48 schreef Magistic het volgende:
Dikke mensen, bah, ze zouden ze in werkkampen moeten gooien.
Ze stinken, hijgen, zweten, nemen teveel plek in, maken al het voedsel op en ga zo nog maar even door.
Fout idd, maar daar had ook op een andere manier op gereageerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef martinlutherking het volgende:
Het was ook zooo fout om iemands eigen rotkop te posten, terwijl die gozer alle dikke mensen een beetje loopt te vernederen.
Niet persoonlijk naar een user nee. Daar had anders op gereageerd kunnen worden zoals ik al zei.quote:
Dus als het niet naar een user is, maar in het algemeen dan kan je de meest kankerige opmerkingen maken? Sukkels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet persoonlijk naar een user nee. Daar had anders op gereageerd kunnen worden zoals ik al zei.
Poe, je moest een weten wat voor algemene opmerkingen er soms gemaakt wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dus als het niet naar een user is, maar in het algemeen dan kan je de meest kankerige opmerkingen maken? Sukkels.
Tyf op met je spam kut pauperquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:47 schreef Slotenmakerrr het volgende:
Voor iedereen die nog ff verder wil: www.opzouten.nl
Dus ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Meki het volgende:
Tyfus marokkanen in de bioscoop
Vol met racistisch geblaat
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus ?
Er worden toch ook topics geopend over anti-rechtse politieke onderwerpen.
Mits het niet grof wordt moet het kunnen.
opgelost en op slot..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Meki het volgende:
[..]
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoeg
en de TS heeft geen bron dat het Marokkanen zijn of wel ?
heb ik wel. Je hoort het al aan hun vuige accent. Dat herken je uit duizenden. Daarbij weet jij ook niet of ik dat weet of wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Meki het volgende:
[..]
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoeg
en de TS heeft geen bron dat het Marokkanen zijn of wel ?
Edit zijn post dan ook. Gare opmerkingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Poe, je moest een weten wat voor algemene opmerkingen er soms gemaakt worden![]()
En ja, die opmerking van desbetreffende user was inderdaad fout, maar ga dan niet iemand daar persoonlijk op pakken.
En nu ben ik wel weg, doei.
rasistische opmerkingen zijn nog steeds verboden in nederlandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus ?
Er worden toch ook topics geopend over anti-rechtse politieke onderwerpen.
Mits het niet grof wordt moet het kunnen.
dat probleem is inmiddels opgelost.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
rasistische opmerkingen zijn nog steeds verboden in nederland
Dankjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
The_Terminator, je bent een toffe kerel. en dat mag ook wel eens gezegt worden!
Tuurlijk niet. Maar sommige topics zijn gewoon zo tenenkrommendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
"Wijffie" of "Wijfje"
ok. je klinkt weer zo verbitterd, maar dat ben je toch niet he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar sommige topics zijn gewoon zo tenenkrommend![]()
Het topic was goed, de reacties niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben blij dat je inziet dat het om het topic gaat en niet om de navenante posts...
good job!
ja, dat zal het zijn.quote:
Nou dat viel best wel mee hoor. En als je vervolgens gezellig mee gaat doen aan het theekransje dan heb ik het wel gezien. Dan neem ik niet eens de moeite om het topic op te schonen.quote:
Je wilde daar nog even reageren, maar het lukte niet meer?quote:Op maandag 6 maart 2006 02:32 schreef Doderok het volgende:
![]()
Let maar niet op mij, kom hier enkel een slotje bewenen.
Nee, vond het een vertederend topicquote:Op maandag 6 maart 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wilde daar nog even reageren, maar het lukte niet meer?
Noob..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Begieltie het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Waarom is deze op slot?
Dat topic is vol (300 posts), dus automatisch op slot. En wat doet dit in het KLB FB topic? Het topic staat immers in ONZ...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Begieltie het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Waarom is deze op slot?
Noobquote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Begieltie het volgende:
Sorry sorry my bad, nu mag Sandstorm mij wel een Noob noemen![]()
Mods hebben geen humor, dat moet je nou toch onderhand ook wel weten...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou het?![]()
[..]
Mag ik nou niet eens lachen?
Ik ben incompetent, dan krijg je datquote:Op maandag 6 maart 2006 14:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mods hebben geen humor, dat moet je nou toch onderhand ook wel weten...![]()
Jij ook alquote:
Yughquote:
Sorry, ik ben niet zo into trio'tjesquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yugh
Waar een voorbinddildo al niet goed voor is
Ze zeggen dat elke man een trio moet hebben geprobeerd he VVMquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Aurelium het volgende:
Flugeltje, wtf..
Ziek :(
Waarom mag je wel van iemand zeggen dat ie korsakov heeft en niet dat ie kanker heeft?
Wie kaatst kan de bal verwachten, en bovendien heeft de degene die dat van korsakov zei er geen moeite mee om ziektes te gebruiken als 'belediging'. Allebei verwijderen of allebei laten staan maar dit is hypocriet. Mijn opa is namelijk overleden aan korsakov!!!! Nee dus, maar ik bedoel maar, je kunt met allebei wel mensen tegen het hoofd stoten.
Groetjes.
Je vroeg zelf om het slotjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Portemonnee kwijt
The_Terminator, denk je dat ik lieg ofzo?
Nee hij hoeft niet open, want ik heb hem al, maar het kwam over alsof je me niet geloofdequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vroeg zelf om het slotje
En nee ik denk dat niet, maar begon wel heel erg te twijfelen
Maar als je wil mag je topic wel weer open hoor
Je OP kwam wel geloofwaardig over, maar het was inderdaad het toeval wat het een beetje twijfelachtig maaktequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee hij hoeft niet open, want ik heb hem al, maar het kwam over alsof je me niet geloofdehet is gewoon puur toeval
ik was echt chagrijnig en toen kwam er ineens een man aan de deur. Maar het duurde een beetje lang voor ik het topic opende en dus kwam die meneer ook sneller zeg maarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je OP kwam wel geloofwaardig over, maar het was inderdaad het toeval wat het een beetje twijfelachtig maakte![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Tha_T het volgende:
Goed. Iedereen is op weg en wakker enzo. Lijkt me wel afdoende zo. Kan er eens gebaggerd worden is het een schoon topic
Nou, het topic nachtbagger noemen kan niet want dat was het niet.quote:
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef Dirktator het volgende:
Kan de slowchat uit dit topique gehaald worden? GeenStijl dist FOK!-plebejer
Niet sluiten a.u.b., ik verwacht nog enkele beargumenteerde reacties.
Dank.
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:43 schreef Thieske het volgende:
Tip: Open geen topic om 1.07 over een of ander soapie.
dat doe je zo evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.Volgens mij geil jij gewoon op haar.
[afbeelding]
Victoria kan mij best krijgen inderdaad, als ze een beetje haar best doet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.Volgens mij geil jij gewoon op haar.
[afbeelding]
ejjj, dit helpt niet echt mee natuurlijk, en Thieske heeft ook gelijk. Dergelijke topics kun je 's nachts beter niet openen, dan zijn er altijd topickapers op de kust, en het gemiddelde modvolk slaapt dan. Ik ga er straks naar kijken..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Topic ging helemaal nergens over. Ook zonder de plaatjes van Xebro was het geen lang leven beschoren geweest. En nou hup douchen enzo, je hebt een feestje vanavondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
uhh net is mijn topic(luiiiiii) geslotendat kutventje van een Xebrozius verkrachtte me topic door zielige afrikaantjes te posten, geheel off-topic. geef hem lkkr een waarschuwing ofzo inplaats van dat jullie zomaar me topic sluiten, echt kansloos weer dit
![]()
okokok, ga nu maar is eindelijk douchenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Topic ging helemaal nergens over. Ook zonder de plaatjes van Xebro was het geen lang leven beschoren geweest. En nou hup douchen enzo, je hebt een feestje vanavond
Topic ging echt helemaal nergens over. Oneliners als OP zijn sowieso al op het randje.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Mainport het volgende:
Tv aan gruzelementen.
En waarom moet hier een slotje op.
Omdat het een kuttopic was.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Mainport het volgende:
Tv aan gruzelementen.
En waarom moet hier een slotje op.
Onzin voor je leven!quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef Stofje het volgende:
Bagger.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als je een beetje meer moeite op de OP had gedaan was ie wellicht opengebleven ja. Misschien ook niet, maar dat zullen we dus nooit weten.... Overigens is de oneliner OP één van de redenen dat er een slotje op staat. Het topic ging verder ook nergens over...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef Flem het volgende:
Was-ie wel open gebleven als ik er dertig regels aan had besteed en gevraagd of anderen dat ook wel eens hebben? Mijn openingspost was gewoon to the point, niet zaniken!
Zie ook:quote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je een beetje meer moeite op de OP had gedaan was ie wellicht opengebleven ja. Misschien ook niet, maar dat zullen we dus nooit weten.... Overigens is de oneliner OP één van de redenen dat er een slotje op staat. Het topic ging verder ook nergens over...
Wat een non-argumentatie. Mijn tv ging kapot, dat is kut, ik klaag erover, in een topic, dat ergens over gaat, namelijk over mijn KAPOTTE TV. Als je al niet meer mag klagen over een KAPOTTE TV, waar dan wel over? Over buschauffeurs die stom doen? Over deuren die niet open gaan? Of over boeren die jumpen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Het topic ging verder ook nergens over...
Zie ook de post die Tha_T boven je plaatste.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Flem het volgende:
[..]
Wat een non-argumentatie. Mijn tv ging kapot, dat is kut, ik klaag erover, in een topic, dat ergens over gaat, namelijk over mijn KAPOTTE TV. Als je al niet meer mag klagen over een KAPOTTE TV, waar dan wel over? Over buschauffeurs die stom doen? Over deuren die niet open gaan? Of over boeren die jumpen?
Ah wat triest, ze gaan achter de schermen verder boehoequote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Mainport het volgende:
Precies, wat had hij er verder bij kunnen zetten?
http://forum.fok.nl/topic/830192
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Ah wat triest, ze gaan achter de schermen verder boehoe
Mwah, op 'niet zaniken!' na valt m'n toonzetting best mee, dunkt me.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Overigens ben ik best bereid om over slotjes te discussiëren hoor. Maar de toonzetting van jouw reacties maakt dat ik alleen maar zin krijg om de kont tegen de krib te gooien. Met elkaar meedenken werkt twee kanten uit
Goeie vraag, die had ik nog niet gezien... Ik heb hem net op slot gepleurd omdat het nergens meer over ging. Ook was de OP behoorlijk bagger.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:16 schreef Flem het volgende:
Waarom gaat voetballen om 10.00 bijvoorbeeld niet op slot?
Tja, waarom je zo lang doorgaat over dat gesloten topic van je is mij eerlijk gezegt een raadsel. Ik vind het slotje ook volkomen terecht. Ook de reacties geven dat wel aan. Het is zelfs je eigen schuld dat je TV stuk is, het is echt niet de schuld van de TV dat jij hem omstoot. Een topic moet ook klaag waardig zijn, en dat is die van jou gewoon niet. En natuurlijk plaatsen we niet willekeurig ergens slotjes op, een klacht is zelfs te beschrijven in een enkele zin, maar het moet dan natuurlijk wel een serieuze klacht zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef Flem het volgende:
Zou goed kunnen hoor, maar ik zie simpelweg best veel topics met dit soort openingsposts. Lijkt een beetje alsof de slotjes pure willekeur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |