Topic ging echt helemaal nergens over. Oneliners als OP zijn sowieso al op het randje.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Mainport het volgende:
Tv aan gruzelementen.
En waarom moet hier een slotje op.
Omdat het een kuttopic was.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Mainport het volgende:
Tv aan gruzelementen.
En waarom moet hier een slotje op.
Onzin voor je leven!quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef Stofje het volgende:
Bagger.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als je een beetje meer moeite op de OP had gedaan was ie wellicht opengebleven ja. Misschien ook niet, maar dat zullen we dus nooit weten.... Overigens is de oneliner OP één van de redenen dat er een slotje op staat. Het topic ging verder ook nergens over...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef Flem het volgende:
Was-ie wel open gebleven als ik er dertig regels aan had besteed en gevraagd of anderen dat ook wel eens hebben? Mijn openingspost was gewoon to the point, niet zaniken!
Zie ook:quote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je een beetje meer moeite op de OP had gedaan was ie wellicht opengebleven ja. Misschien ook niet, maar dat zullen we dus nooit weten.... Overigens is de oneliner OP één van de redenen dat er een slotje op staat. Het topic ging verder ook nergens over...
Wat een non-argumentatie. Mijn tv ging kapot, dat is kut, ik klaag erover, in een topic, dat ergens over gaat, namelijk over mijn KAPOTTE TV. Als je al niet meer mag klagen over een KAPOTTE TV, waar dan wel over? Over buschauffeurs die stom doen? Over deuren die niet open gaan? Of over boeren die jumpen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Het topic ging verder ook nergens over...
Zie ook de post die Tha_T boven je plaatste.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Flem het volgende:
[..]
Wat een non-argumentatie. Mijn tv ging kapot, dat is kut, ik klaag erover, in een topic, dat ergens over gaat, namelijk over mijn KAPOTTE TV. Als je al niet meer mag klagen over een KAPOTTE TV, waar dan wel over? Over buschauffeurs die stom doen? Over deuren die niet open gaan? Of over boeren die jumpen?
Ah wat triest, ze gaan achter de schermen verder boehoequote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Mainport het volgende:
Precies, wat had hij er verder bij kunnen zetten?
http://forum.fok.nl/topic/830192
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Ah wat triest, ze gaan achter de schermen verder boehoe
Mwah, op 'niet zaniken!' na valt m'n toonzetting best mee, dunkt me.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Overigens ben ik best bereid om over slotjes te discussiëren hoor. Maar de toonzetting van jouw reacties maakt dat ik alleen maar zin krijg om de kont tegen de krib te gooien. Met elkaar meedenken werkt twee kanten uit
Goeie vraag, die had ik nog niet gezien... Ik heb hem net op slot gepleurd omdat het nergens meer over ging. Ook was de OP behoorlijk bagger.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:16 schreef Flem het volgende:
Waarom gaat voetballen om 10.00 bijvoorbeeld niet op slot?
Tja, waarom je zo lang doorgaat over dat gesloten topic van je is mij eerlijk gezegt een raadsel. Ik vind het slotje ook volkomen terecht. Ook de reacties geven dat wel aan. Het is zelfs je eigen schuld dat je TV stuk is, het is echt niet de schuld van de TV dat jij hem omstoot. Een topic moet ook klaag waardig zijn, en dat is die van jou gewoon niet. En natuurlijk plaatsen we niet willekeurig ergens slotjes op, een klacht is zelfs te beschrijven in een enkele zin, maar het moet dan natuurlijk wel een serieuze klacht zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef Flem het volgende:
Zou goed kunnen hoor, maar ik zie simpelweg best veel topics met dit soort openingsposts. Lijkt een beetje alsof de slotjes pure willekeur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |