Ja je hebt 2 keuzes:quote:
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etcquote:Op zondag 12 maart 2006 05:43 schreef Poit- het volgende:
Ah oke. Conclusie: Zoek een andere baan.
Het wordt pas leuk als de wedstrijd wordt afgelast als je al op het veld staat.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etc
Dan was het afgekeurd geweest hoerezooi
En dat noemt zicht teamCAPTAINquote:Op zondag 12 maart 2006 05:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etc
Dan was het afgekeurd geweest hoerezooi
Tof, ik woon vlakbij Zeist.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:48 schreef foetre het volgende:
Dan gaan ze dood daaro bij de knvb!!!
Als dat gebeurd krijg jij een permanente levensbanquote:Op zondag 12 maart 2006 05:48 schreef Poit- het volgende:
[..]
En dat noemt zicht teamCAPTAIN![]()
Ik hoop idd dat het afgelast wordt als jullie allemaal omgekleed enal op het veld staan![]()
grr pff grr dat word natuurlijk pas om 10.00 bekend dan had ik al 3 uur kunnen slapen.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:49 schreef Steijn het volgende:
Dikke kans trouwens met die vorst van vannacht![]()
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbanquote:Op zondag 12 maart 2006 05:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Als dat gebeurd krijg jij een permanente levensban
Nou omdat jij en ik in ons warme nest liggen en hij in de vrieskou een balletje trapt.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:53 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbante geven
![]()
een goed argument?quote:Op zondag 12 maart 2006 05:53 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbante geven
![]()
Ik ben unaniem gekozen.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef Poit- het volgende:
Ja das zijn probleemMoet ie maar geen TEAMcaptain worden
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef foetre het volgende:
Ze kwamen nu net pekel strooien op me werk.Dat betekent gewoon dat het afgekeurd ik ga gewoon pitten.En als het toch doorging dan ja dan was ik er ni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |