Ja je hebt 2 keuzes:quote:
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etcquote:Op zondag 12 maart 2006 05:43 schreef Poit- het volgende:
Ah oke. Conclusie: Zoek een andere baan.
Het wordt pas leuk als de wedstrijd wordt afgelast als je al op het veld staat.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etc
Dan was het afgekeurd geweest hoerezooi
En dat noemt zicht teamCAPTAINquote:Op zondag 12 maart 2006 05:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks conclusie het had moeten sneeuwen regen omweren orkaan etc
Dan was het afgekeurd geweest hoerezooi
Tof, ik woon vlakbij Zeist.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:48 schreef foetre het volgende:
Dan gaan ze dood daaro bij de knvb!!!
Als dat gebeurd krijg jij een permanente levensbanquote:Op zondag 12 maart 2006 05:48 schreef Poit- het volgende:
[..]
En dat noemt zicht teamCAPTAIN![]()
Ik hoop idd dat het afgelast wordt als jullie allemaal omgekleed enal op het veld staan![]()
grr pff grr dat word natuurlijk pas om 10.00 bekend dan had ik al 3 uur kunnen slapen.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:49 schreef Steijn het volgende:
Dikke kans trouwens met die vorst van vannacht![]()
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbanquote:Op zondag 12 maart 2006 05:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Als dat gebeurd krijg jij een permanente levensban
Nou omdat jij en ik in ons warme nest liggen en hij in de vrieskou een balletje trapt.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:53 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbante geven
![]()
een goed argument?quote:Op zondag 12 maart 2006 05:53 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah das best cool. Noem eens een goed argument dan om mij een permanente levensbante geven
![]()
Ik ben unaniem gekozen.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef Poit- het volgende:
Ja das zijn probleemMoet ie maar geen TEAMcaptain worden
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef foetre het volgende:
Ze kwamen nu net pekel strooien op me werk.Dat betekent gewoon dat het afgekeurd ik ga gewoon pitten.En als het toch doorging dan ja dan was ik er ni
Goed argument... Waar baseer je dat op? Dat ik nu lekker bier aan het drinken ben en jij aan het werk bent ?quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:59 schreef Poit- het volgende:
[..]
Goed argument... Waar baseer je dat op? Dat ik nu lekker bier aan het drinken ben en jij aan het werk bent ?
Veel koffiequote:Op zondag 12 maart 2006 06:03 schreef foetre het volgende:
ach nog 27 minuten werken dan ga ik pleitos
stappen wel maar we zijn geen mietjes.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:14 schreef Poit- het volgende:
Is je team dan gister niet wezen stappen? Dat hoor ik altijd van een paar maten van me die ook altijd op zondag moeten voetballen dat meer als de helft gewoon gaar/beroerd is omdat ze zijn wezen stappen. Kotsen naast de zijlijn enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |