Jij ook alquote:
Yughquote:
Sorry, ik ben niet zo into trio'tjesquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yugh
Waar een voorbinddildo al niet goed voor is
Ze zeggen dat elke man een trio moet hebben geprobeerd he VVMquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Aurelium het volgende:
Flugeltje, wtf..
Ziek :(
Waarom mag je wel van iemand zeggen dat ie korsakov heeft en niet dat ie kanker heeft?
Wie kaatst kan de bal verwachten, en bovendien heeft de degene die dat van korsakov zei er geen moeite mee om ziektes te gebruiken als 'belediging'. Allebei verwijderen of allebei laten staan maar dit is hypocriet. Mijn opa is namelijk overleden aan korsakov!!!! Nee dus, maar ik bedoel maar, je kunt met allebei wel mensen tegen het hoofd stoten.
Groetjes.
Je vroeg zelf om het slotjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Portemonnee kwijt
The_Terminator, denk je dat ik lieg ofzo?
Nee hij hoeft niet open, want ik heb hem al, maar het kwam over alsof je me niet geloofdequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vroeg zelf om het slotje
En nee ik denk dat niet, maar begon wel heel erg te twijfelen
Maar als je wil mag je topic wel weer open hoor
Je OP kwam wel geloofwaardig over, maar het was inderdaad het toeval wat het een beetje twijfelachtig maaktequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee hij hoeft niet open, want ik heb hem al, maar het kwam over alsof je me niet geloofdehet is gewoon puur toeval
ik was echt chagrijnig en toen kwam er ineens een man aan de deur. Maar het duurde een beetje lang voor ik het topic opende en dus kwam die meneer ook sneller zeg maarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je OP kwam wel geloofwaardig over, maar het was inderdaad het toeval wat het een beetje twijfelachtig maakte![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Tha_T het volgende:
Goed. Iedereen is op weg en wakker enzo. Lijkt me wel afdoende zo. Kan er eens gebaggerd worden is het een schoon topic
Nou, het topic nachtbagger noemen kan niet want dat was het niet.quote:
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef Dirktator het volgende:
Kan de slowchat uit dit topique gehaald worden? GeenStijl dist FOK!-plebejer
Niet sluiten a.u.b., ik verwacht nog enkele beargumenteerde reacties.
Dank.
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:43 schreef Thieske het volgende:
Tip: Open geen topic om 1.07 over een of ander soapie.
dat doe je zo evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.Volgens mij geil jij gewoon op haar.
[afbeelding]
Victoria kan mij best krijgen inderdaad, als ze een beetje haar best doet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
Ik open topics waarover ik wil en wanneer ik wil, als jij iets te melden hebt open je toch lekker je eigen topic, kindje.Volgens mij geil jij gewoon op haar.
[afbeelding]
ejjj, dit helpt niet echt mee natuurlijk, en Thieske heeft ook gelijk. Dergelijke topics kun je 's nachts beter niet openen, dan zijn er altijd topickapers op de kust, en het gemiddelde modvolk slaapt dan. Ik ga er straks naar kijken..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Jannesje99 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Topic ging helemaal nergens over. Ook zonder de plaatjes van Xebro was het geen lang leven beschoren geweest. En nou hup douchen enzo, je hebt een feestje vanavondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
uhh net is mijn topic(luiiiiii) geslotendat kutventje van een Xebrozius verkrachtte me topic door zielige afrikaantjes te posten, geheel off-topic. geef hem lkkr een waarschuwing ofzo inplaats van dat jullie zomaar me topic sluiten, echt kansloos weer dit
![]()
okokok, ga nu maar is eindelijk douchenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Topic ging helemaal nergens over. Ook zonder de plaatjes van Xebro was het geen lang leven beschoren geweest. En nou hup douchen enzo, je hebt een feestje vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |