Was jijzelf laatst niet bang dat je korsakov had ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://www.stoppen.be/wiki_Korsakov.htm
Succes ermee !
+ doe de groeten aan Patty Brard als je haar ziet in het afkickcentrum
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Was jijzelf laatst niet bang dat je korsakov had ofzo?
Dus proost zou ik zeggen. Drink er nog een op je gezondheid.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
En ben ervoor naar de dokter geweest en die zei dat het niet ernstig was. Dus.
Eigenlijk zou je je weer helemaal beter moeten voelen na de overwinning van Feyenoord, tenzij je voor Utrecht bent, dan kan ik begrijpen dat je er ziek van bent...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef renz0r het volgende:
Gvd heb ik weer
Gisteravond na het stappen (bezopen) in bed gestapt om 05.00u. Om 11.00u weer de wekker...Pfffff knallende koppijn, duizelig lichaam zo zwaar als beton, Kou en hitte wisselingen.
Zo (gek of goed) als ik ben ga als een zombie naar de Kuip. Ondanks de overwinning stond ik er 90 min als een zombie bij. Koude wind en hagel/sneeuwbuien kreeg ik over mn kop. Dacht dat ik gek werd.
Nadat ik dat gelukkig heb overleefd naar huis gegaan. Voor het eerst in mn leven naar fruit gezocht. Ik eet dat eigenlijk nooit op de zondagmorgen na. Geen fruit...Damnit! Trillend van de kou nog ff volgehouden, maar het doek was voor mij gevallen. Ik kon niet meer.
Nu heb ik ff geslapen. In bed een half uur liggen trillen en hoesten totdat ik eindelijk weer warm werd met moeite uit bed gekropen. Duizelend en als een ijsspegel naar benee en geprobeerd om ff wat te eten.
Dit ook overleefd en nu weer mn bed in. Wat haat ik dit
knipquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Je hebt Korsakov!
Zo, die kan je niet meer editten.quote:
Nee hoor, ik heb KitKat...quote:
Tja je doet het jezelf aan, ik heb er geen medelijden mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef renz0r het volgende:
Gvd heb ik weer
Gisteravond na het stappen (bezopen) in bed gestapt om 05.00u. Om 11.00u weer de wekker...Pfffff knallende koppijn, duizelig lichaam zo zwaar als beton, Kou en hitte wisselingen.
Zo (gek of goed) als ik ben ga als een zombie naar de Kuip. Ondanks de overwinning stond ik er 90 min als een zombie bij. Koude wind en hagel/sneeuwbuien kreeg ik over mn kop. Dacht dat ik gek werd.
Nadat ik dat gelukkig heb overleefd naar huis gegaan. Voor het eerst in mn leven naar fruit gezocht. Ik eet dat eigenlijk nooit op de zondagmorgen na. Geen fruit...Damnit! Trillend van de kou nog ff volgehouden, maar het doek was voor mij gevallen. Ik kon niet meer.
Nu heb ik ff geslapen. In bed een half uur liggen trillen en hoesten totdat ik eindelijk weer warm werd met moeite uit bed gekropen. Duizelend en als een ijsspegel naar benee en geprobeerd om ff wat te eten.
Dit ook overleefd en nu weer mn bed in. Wat haat ik dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |