wat snap je niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:20 schreef Agiath het volgende:
Kan het in een pijltjesdiagram? Ik snap er geen hout van
Waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef Jannesje99 het volgende:
Vanavond Sbs6 Shownieuws gekeken.
Kutquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
De TS klaagt in het feedback topic van klaagbaak dus mocht er nog een moderator wakker worden dan zullen er wel wat posts verwijdert worden.![]()
Die columns in de Metro zijn ook altijd zo hak op de tak, en doorspekt met persoonlijke meningen die ze voor argumenten door wil laten gaan. En het feit dat ze uit de Oekraïne komt weet ze ook in elk stukje weer aan te dragen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Netflier het volgende:
Ik vind het echt een dom wicht die de schijn op wil wekken bij anderen dat ze hoogbegaafd is. Misschien is ze wel intelligent, maar daarmee is zo nog niet zo bijdehand als ze zichzelf waant.
Metro heeft best leuke stukken soms, laatst over de belspelletjes en gister of eergister een 'interview' met Derksen. Omdat het een gratis krant is wil niet zeggen dat ie slecht is of daar mindere kwaliteit in staat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow, ik verwacht van shownieuws of metro ook geen goede programma's of columns.
ik "verwacht" het niet zeg ik. die paar jaarlijkse pareltjes dus buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Metro heeft best leuke stukken soms, laatst over de belspelletjes en gister of eergister een 'interview' met Derksen. Omdat het een gratis krant is wil niet zeggen dat ie slecht is of daar mindere kwaliteit in staat.
Was ook meer een aanvulling niet een verwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik "verwacht" het niet zeg ik. die paar jaarlijkse pareltjes dus buiten beschouwing gelaten.
met een dikke opgezwollen ronde klit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef Pompsnol het volgende:
ik krijg er anders een behoorlijk natte voeg van
Je kan toch wel een naam intypen op Google, gack.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
foto's??
Oftwel UTFG.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je kan toch wel een naam intypen op Google, gack.
Echt zo'n standaard 13 in een dozijn Pools kut hoertje met een berg make-upquote:
Een pot natquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Natalie het volgende:
Pools?
Ze is geboren in Oekraine. De laatste keer dat ik checkte hoorde dat niet bij Polen.
Noem je intelligent een IQ van 98?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Netflier het volgende:
Ik vind het echt een dom wicht die de schijn op wil wekken bij anderen dat ze hoogbegaafd is. Misschien is ze wel intelligent, maar daarmee is zo nog niet zo bijdehand als ze zichzelf waant.
En dat ze ook denkt dat Taïda Pasic hier zal blijven na het behalen van haar VWO-diploma.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die columns in de Metro zijn ook altijd zo hak op de tak, en doorspekt met persoonlijke meningen die ze voor argumenten door wil laten gaan. En het feit dat ze uit de Oekraïne komt weet ze ook in elk stukje weer aan te dragen.
Jullie zitten in ieder geval op hetzelfde niveauquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Dat wijf is lelijk is sowieso lelijk dus wtf :/
You prefer beauty to brains?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:23 schreef B_BOY het volgende:
ze is in ieder geval lekker.
Jammiequote:
Inderdaad, vindt ze heel interessant, net als de rest van haar persoontje, kan me trouwens ook niet voorstellen dat iemand geinteresseerd is in de mening van haarquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die columns in de Metro zijn ook altijd zo hak op de tak, en doorspekt met persoonlijke meningen die ze voor argumenten door wil laten gaan. En het feit dat ze uit de Oekraïne komt weet ze ook in elk stukje weer aan te dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |