wat snap je niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:20 schreef Agiath het volgende:
Kan het in een pijltjesdiagram? Ik snap er geen hout van
Waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef Jannesje99 het volgende:
Vanavond Sbs6 Shownieuws gekeken.
Kutquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
De TS klaagt in het feedback topic van klaagbaak dus mocht er nog een moderator wakker worden dan zullen er wel wat posts verwijdert worden.![]()
Die columns in de Metro zijn ook altijd zo hak op de tak, en doorspekt met persoonlijke meningen die ze voor argumenten door wil laten gaan. En het feit dat ze uit de Oekraïne komt weet ze ook in elk stukje weer aan te dragen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Netflier het volgende:
Ik vind het echt een dom wicht die de schijn op wil wekken bij anderen dat ze hoogbegaafd is. Misschien is ze wel intelligent, maar daarmee is zo nog niet zo bijdehand als ze zichzelf waant.
Metro heeft best leuke stukken soms, laatst over de belspelletjes en gister of eergister een 'interview' met Derksen. Omdat het een gratis krant is wil niet zeggen dat ie slecht is of daar mindere kwaliteit in staat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow, ik verwacht van shownieuws of metro ook geen goede programma's of columns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |