rasistische opmerkingen zijn nog steeds verboden in nederlandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus ?
Er worden toch ook topics geopend over anti-rechtse politieke onderwerpen.
Mits het niet grof wordt moet het kunnen.
dat probleem is inmiddels opgelost.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
rasistische opmerkingen zijn nog steeds verboden in nederland
Dankjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
The_Terminator, je bent een toffe kerel. en dat mag ook wel eens gezegt worden!
Tuurlijk niet. Maar sommige topics zijn gewoon zo tenenkrommendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
"Wijffie" of "Wijfje"
ok. je klinkt weer zo verbitterd, maar dat ben je toch niet he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar sommige topics zijn gewoon zo tenenkrommend![]()
Het topic was goed, de reacties niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben blij dat je inziet dat het om het topic gaat en niet om de navenante posts...
good job!
ja, dat zal het zijn.quote:
Nou dat viel best wel mee hoor. En als je vervolgens gezellig mee gaat doen aan het theekransje dan heb ik het wel gezien. Dan neem ik niet eens de moeite om het topic op te schonen.quote:
Je wilde daar nog even reageren, maar het lukte niet meer?quote:Op maandag 6 maart 2006 02:32 schreef Doderok het volgende:
![]()
Let maar niet op mij, kom hier enkel een slotje bewenen.
Nee, vond het een vertederend topicquote:Op maandag 6 maart 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wilde daar nog even reageren, maar het lukte niet meer?
Noob..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Begieltie het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Waarom is deze op slot?
Dat topic is vol (300 posts), dus automatisch op slot. En wat doet dit in het KLB FB topic? Het topic staat immers in ONZ...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Begieltie het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Waarom is deze op slot?
Noobquote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Begieltie het volgende:
Sorry sorry my bad, nu mag Sandstorm mij wel een Noob noemen![]()
Mods hebben geen humor, dat moet je nou toch onderhand ook wel weten...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou het?![]()
[..]
Mag ik nou niet eens lachen?
Ik ben incompetent, dan krijg je datquote:Op maandag 6 maart 2006 14:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mods hebben geen humor, dat moet je nou toch onderhand ook wel weten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |