Ja, en? Userfotos waarbij dergelijke negatieve uitlatingen geplaatst worden verwijder ik gewoon, klaar.quote:
Rot toch op man, beetje je eigen regels bedenken, hou je gewoon aan de Fok-regels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en?. Userfotos waarbij dergelijke negatieve uitlatingen geplaatst worden verwijder ik gewoon, klaar.
Waar bemoei jij je mee? Zou jij het leuk vinden als ik een foto van jou plaats en daar iets onder plaats waar jij het niet mee eens bent? Dacht het niet, weg dus met die bagger. Net als elke andere flame post verwijder ik dat soort berichten ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Rot toch op man, beetje je eigen regels bedenken, hou je gewoon aan de Fok-regels.
Nee, is geen flame hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:48 schreef Magistic het volgende:
Dikke mensen, bah, ze zouden ze in werkkampen moeten gooien.
Ze stinken, hijgen, zweten, nemen teveel plek in, maken al het voedsel op en ga zo nog maar even door.
Fout idd, maar daar had ook op een andere manier op gereageerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef martinlutherking het volgende:
Het was ook zooo fout om iemands eigen rotkop te posten, terwijl die gozer alle dikke mensen een beetje loopt te vernederen.
Niet persoonlijk naar een user nee. Daar had anders op gereageerd kunnen worden zoals ik al zei.quote:
Dus als het niet naar een user is, maar in het algemeen dan kan je de meest kankerige opmerkingen maken? Sukkels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet persoonlijk naar een user nee. Daar had anders op gereageerd kunnen worden zoals ik al zei.
Poe, je moest een weten wat voor algemene opmerkingen er soms gemaakt wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dus als het niet naar een user is, maar in het algemeen dan kan je de meest kankerige opmerkingen maken? Sukkels.
Tyf op met je spam kut pauperquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:47 schreef Slotenmakerrr het volgende:
Voor iedereen die nog ff verder wil: www.opzouten.nl
Dus ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Meki het volgende:
Tyfus marokkanen in de bioscoop
Vol met racistisch geblaat
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus ?
Er worden toch ook topics geopend over anti-rechtse politieke onderwerpen.
Mits het niet grof wordt moet het kunnen.
opgelost en op slot..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Meki het volgende:
[..]
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoeg
en de TS heeft geen bron dat het Marokkanen zijn of wel ?
heb ik wel. Je hoort het al aan hun vuige accent. Dat herken je uit duizenden. Daarbij weet jij ook niet of ik dat weet of wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Meki het volgende:
[..]
het staat vol racistisch geblaat en het is al grof genoeg
en de TS heeft geen bron dat het Marokkanen zijn of wel ?
Edit zijn post dan ook. Gare opmerkingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Poe, je moest een weten wat voor algemene opmerkingen er soms gemaakt worden![]()
En ja, die opmerking van desbetreffende user was inderdaad fout, maar ga dan niet iemand daar persoonlijk op pakken.
En nu ben ik wel weg, doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |