En jij weet ook wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef buzzer het volgende:
ik denk dat je best wel weet wat ik bedoel
Als dat zou k... uhm... ze doen gemeen tegen me, Biene.quote:
Ik weet het lief, ik kom je ook helpen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Arcee het volgende:
Als dat zou k... uhm... ze doen gemeen tegen me, Biene.
Ja, wel met jouw quote rondlopen en dan zo tegen mij doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef Biene het volgende:
Ik weet het lief, ik kom je ook helpen hoor.
Stomme buzzer, foei!![]()
Ik ga hem ook een rekening sturen. Met terugwerkende kracht, uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
Ja, wel met jouw quote rondlopen en dan zo tegen mij doen.
* checkquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:29 schreef Arnold_fan het volgende:
Bestolen door man, ik weet kenteken, wat nu?
Mag deze weer open?
De verkoper had beloofd dit snel op te lossen, maar dat hebben ze niet gedaan, sterker ik heb nog niets van ze gehoord ondanks vele mailtjes.
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi![]()
Kan iemand de OP aanpassen?
Wie er wel en niet komen, datum etc.
Heb het vermoeden dat TS het niet zal doen![]()
ONZ Bagger-meet
Dank![]()
donequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Lieve buzzer, het gaat in dit topic om bepaalde filmpjes. Schop hem dan asjeblief naar UVT, daar zal ie vast wel welkom zijn, aangezien het om een bepaalde dans gaat.
Dank!
En ja, ik wilde er net in reageren![]()
![]()
Linkje van gemaakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef Geqxon het volgende:
Post hier een willekeurige foto van je HD
Enorm ranzig. Voet met schimmel erop.
als je toch niets te doen hebt kan je ook beide doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Thanks. Is het trouwens misschien slimmer dat ik dit voortaan via een TR doe? Snelheid vind ik hier altijd wel van belang, bij dit soort ranzige plaatjes.
Ik zie een TR altijd sneller.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Thanks. Is het trouwens misschien slimmer dat ik dit voortaan via een TR doe? Snelheid vind ik hier altijd wel van belang, bij dit soort ranzige plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |