Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!quote:
Dat heeft geholpen merk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!
Een andere zaak, ei!quote:
Maar heb je nou al je geld terug of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!
Alle gedupeerden van die zaak wel. Heeft wel een tijd geduurd, want als de politie het geld heeft, dan duurt het nog dik 6 weken voordat het gestort wordt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar heb je nou al je geld terug of niet?
P'cies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het wel over dezelfde ging.
Maar je bedoelde zelfde gezeik ander bedrijf
Dan heb je ernstig mazzel gehad want in 9 van de 10 gevallen valt er niks meer te halen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Alle gedupeerden van die zaak wel. Heeft wel een tijd geduurd, want als de politie het geld heeft, dan duurt het nog dik 6 weken voordat het gestort wordt!![]()
Het bedrag is groot genoeg om erachteraan te gaan... Als het lukt is het de moeite waard en er is reden genoeg om die schoften het zo moeilijk mogelijk te maken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dan heb je ernstig mazzel gehad want in 9 van de 10 gevallen valt er niks meer te halen.
Helaas is dit zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef TeleluvR het volgende:
Vaak weten banken ook veel, maar die mogen niks zeggen zonder Politie...
Klopt, even wat bestellen op een adres van een politiebureau, misschien begrijpen ze de hint...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef midaro het volgende:
Volgens mij is de website weer in de lucht?
Zo'n actie kan ik dan wel weer waarderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klopt, even wat bestellen op een adres van een politiebureau, misschien begrijpen ze de hint...![]()
Lijkt me echt super...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo'n actie kan ik dan wel weer waarderen
De site is in de lucht en er staat gewoon een telefoonnummer op. Waarom bel je die niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Nog iemand die het kenteken kan vinden?? Mijn mailadres is nog steeds bereikbaar ....
Waarschijnlijk omdat hij die al 2 dagen niet meer opneemt..... En het adres is ook vals, ik heb via www.ikhebje.nl achterhaald wie er wel op dat adres zitten, en die kennen geen ABCcomputers.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef nebelung het volgende:
[..]
De site is in de lucht en er staat gewoon een telefoonnummer op. Waarom bel je die niet?
Tot nu toe heb je er anders nog genoeg moeite mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb je kenteken XX-XX-XX, en het is niet veel moeite om te
achterhalen op wiens naam hij staat.
En denk niet dat die lui terug schrikken door dreigementen als zulks, al staat de politie op de stond dan geven ze nog niet opquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je er anders nog genoeg moeite mee.![]()
En edit het kenteken ook even weg! (zie je OP)
Telefoon wordt niet opgenomen, en op dat adres kennen ze geen ABCcomputersquote:
Even doorgeven aan 538 kan me van een poostje terug nog een gesprek herinneren tussen DJ en ook een 'oplichter' iedere dag dat hij niet zou leveren of terug betalen werd er een nr van z'n telefoon bekend gemaakt geweldigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Telefoon wordt niet opgenomen, en op dat adres kennen ze geen ABCcomputers
Ja achterhalen dat ie z'n mailtje via dat domein heeft gestuurd en daar heb je de gegevens al van als je hoopt een thuis adres te krijgen van diegene heb je hele dikke vette pech want dat gaat je nooit lukken tenzij je naar de politie gaat..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Kan niemand iets met de header die ik gepost heb?
Hij heeft dit via de mail bevestigd, en nadat ik hem mailde dat ik wist van welk bedrijf hij was en dat ik zijn kenteken heb stuurde hij net een mailtje dat hij het MOBO naar de fabrikant terug moest sturen en dat hij daarop moet wachten.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja achterhalen dat ie z'n mailtje via dat domein heeft gestuurd en daar heb je de gegevens al van als je hoopt een thuis adres te krijgen van diegene heb je hele dikke vette pech want dat gaat je nooit lukken tenzij je naar de politie gaat..
Je zit hier nu alleen maar een beetje gegevens te verzamelen maar doe er ook iets mee!
Begrijp me niet verkeerd ik vind het vervelend voor je maar je wilt op illegale wijze aan gegevens komen.. En dan? Ga je voor z'n deur staan? Waarschijnlijk is het een kerel van 2 bij 2 dus wat wou je dan beginnen?
En dat erbij wat ik je al heb gezegd met die gegevens kun je niets als je een eventuele zaak wilt beginnen.. Ook begrijp ik dat je geen bewijsje hebt dat hij hem opgehaald oid heeft? Dus als hij zegt ik weet van niets en houdt vol heb je geen poot om op te staan.
Garage's kunnen dat helemaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.![]()
Oh want want?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef buzzer het volgende:
en op verzoek TS weer open
Het leek me wel terecht om de uitkomst van dit alles nog even te melden, gezien het feit dat diverse FOK!ers geholpen hebben met de nodige informatie verzamelen.quote:
quote:Tja als er eerst een leek als u gaat zitten prutsen dan kan er wel eens onherstelbare schade uit voort komen!
Ik stop met verdere corrrespondentie, u weet wat u te doen staat.
En nogmaals ik zou maar stoppen met negatieve berichtgeving.
We hebben uw adres!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |