Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. SlimIk hoop dat je bewijs hebt dat ie opgehaald is oid? En dan gewoon naar de politie he? lijkt me duidelijke zaak..
Zijn ze niet failliet? Dan kun je het wel schudden waarschijnlijk..
Verder kan niemand neerzetten wie dit is. Daarvoor moet je naar de polizei.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
hoe kom ik erachter wie dit is, kan iemand dit zien en mij even mailen op marcoberkhout OP gmail PUNT com? Of hierneerzetten?
Met bewijs bedoel ik ook niet dat iemand anders z'n kenteken ook heeft maar meestal krijg je dan wel een bonnetje oidquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...
Dat weet ik inderdaad zeker, deze gegevens zag ik ook op de site van RDW, maar als ik naam en woonplaats weet kan ik hem even bellen en hopen dat hij dan wel mijn geld wil geven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef thefunny het volgende:
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming XM D12 BREAK COMFORT
Kleur(en) Grijs
Brandstof Diesel
Weet je zeker dat het deze auto was?
Ik zou juist gewoon aangifte doen... Chanteren is net zo fout.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zijn kenteken hebben, en als ik hem prive opbel en zeg dat ik mijn geld wil en dan mijn aangifte intrek hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg...
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef thefunny het volgende:
[..]
Verder kan niemand neerzetten wie dit is. Daarvoor moet je naar de polizei.
Ik zie het niet als chanteren, als ik zeg dat ik mijn aangifte intrek als hij mijn geld geef.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik zou juist gewoon aangifte doen... Chanteren is net zo fout.
Dan nog is dat niet de nette weg... (a.k.a. tvp)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.![]()
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan nog is dat niet de nette weg... (a.k.a. tvp)![]()
Dus eigenlijk vraag je iemand zijn ontslag te riskeren (neem aan dat ze dat niet zomaar mogen geven), omdat jij zo do bent geweestje te laten oplichten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij elke garage of verzekeringskantoor kunnen ze het zo nakijken, uiteraard zal ik de mail met de gegevens direct weer verwijderen nadat ik de gegevens heb opgeschreven.![]()
Ja maar ik denk dat iemand hier op Fok! die op een verzekeringskantoor werkt niet zomaar kentekengegevens uit kan geven. Kost m geheid zijn baan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Precies, ik zou dan ook niet bellen maar even langs gaan zodra ik de gegevens had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vraag je iemand zijn ontslag te riskeren (neem aan dat ze dat niet zomaar mogen geven), omdat jij zo do bent geweestje te laten oplichten?
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nou alstie een beetje slim is reageert ie niet op je chantage, en kun jij niet naar de politie want je hebt die gegevens niet legaal verkregen dus heb je geen zaakquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig niet![]()
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Welnee, want het mailtje zal direct verwijderd worden, daarnaast zijn er heel veel mensen die dit na kunnen kijken, alleen ik toevallig niet![]()
Weet jij een betere manier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.
Dan mag het vanavond wel met privemail gedaan wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.
Ik ben systeembeheerder, hier intern was ook een keer iemand zo grappig om vertrouwelijke shit te versturen over het internet aan iemand buiten dit bedrijf met het idee van: "komen ze toch nooit achter als ik het verwijder". Ik had m zo, staande voet ontslagen. It's not easy as that.
www.abccomputers.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef longinus het volgende:
Als je nou verteld om welk bedrijf het gaat dan kan je die opzoeken.
Daar ben ik al geweest, maar ik denk dat ik via direct contact meer kans heb om mijn geld terug te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar de politie zoals ieder normaal mens?
Hoezo met kwaad vergelden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef thefunny het volgende:
Dus gaan we gezellig kwaad met kwaad vergelden.
En als je het via webmail doet ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij kan het mailtje wel verwijderen, maar je vergeet dat dat mailtje langs een aantal servers gaat voor het bij jou komt, waaronder de mailserver/internetverbinding van de verzekeraar.
Ik ben systeembeheerder, hier intern was ook een keer iemand zo grappig om vertrouwelijke shit te versturen over het internet aan iemand buiten dit bedrijf met het idee van: "komen ze toch nooit achter als ik het verwijder". Ik had m zo, staande voet ontslagen. It's not easy as that.
There you go. Showtime.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kessels.com/whois/whois.php?InputQuery=abccomputers.nl&InputServer=--automatic--
Gegevens die zo op het internet te verkrijgen zijn
En legaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kessels.com/whois/whois.php?InputQuery=abccomputers.nl&InputServer=--automatic--
Gegevens die zo op het internet te verkrijgen zijn
Rights restricted by copyright. Seequote:
Ik zou ze in ieder geval even bellen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Randstad Computer-Discount
Irenestraat 31
2411 XE BODEGRAVEN
Netherlands
Is dus degene die de website beheerd?
Wat is er dan zoal bekend over dit bedrijf?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:36 schreef Prowl het volgende:
Daar noem je ook een bedrijf![]()
Toevallig op eBay gekocht?
Zoja,Centjes
![]()
http://www.internetoplich(...)270967;start=258#258quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat is er dan zoal bekend over dit bedrijf?
En registreer en reageer ff op www.internetoplichting.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.internetoplich(...)270967;start=258#258
http://www.internetoplich(...)31270967;start=61#61
2 hele topics vol!
Kortom ze hadden door jou 500 euro genoeg geld om eindelijk naar de bahama's te vertrekken, bedankt nogquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef midaro het volgende:
Net even bij de kamer van koophandelk gekeken daar staat een adres, maar ze zijn wel uitgeschreven
Dat is het bedrijf wat je moet hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Irenestraat 31
2411 XE BODEGRAVEN
Netherlands
Is dus degene die de website beheerd?
Tering.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
2 hele topics vol!
Lijkt het wel op.quote:
Kill and attack!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat is het bedrijf wat je moet hebben.
Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!quote:
Dat heeft geholpen merk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!
Een andere zaak, ei!quote:
Maar heb je nou al je geld terug of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
Is nog niet gezegd, de aanhouder wint: ik had ook niet gedacht ooit mijn geld terug te zien, maar via intensief contact met de politie, www.internetoplichting.nl en andere gedupeerde is de zak wel opgepakt en veroordeeld!
Alle gedupeerden van die zaak wel. Heeft wel een tijd geduurd, want als de politie het geld heeft, dan duurt het nog dik 6 weken voordat het gestort wordt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar heb je nou al je geld terug of niet?
P'cies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het wel over dezelfde ging.
Maar je bedoelde zelfde gezeik ander bedrijf
Dan heb je ernstig mazzel gehad want in 9 van de 10 gevallen valt er niks meer te halen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Alle gedupeerden van die zaak wel. Heeft wel een tijd geduurd, want als de politie het geld heeft, dan duurt het nog dik 6 weken voordat het gestort wordt!![]()
Het bedrag is groot genoeg om erachteraan te gaan... Als het lukt is het de moeite waard en er is reden genoeg om die schoften het zo moeilijk mogelijk te maken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dan heb je ernstig mazzel gehad want in 9 van de 10 gevallen valt er niks meer te halen.
Helaas is dit zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef TeleluvR het volgende:
Vaak weten banken ook veel, maar die mogen niks zeggen zonder Politie...
Klopt, even wat bestellen op een adres van een politiebureau, misschien begrijpen ze de hint...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef midaro het volgende:
Volgens mij is de website weer in de lucht?
Zo'n actie kan ik dan wel weer waarderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klopt, even wat bestellen op een adres van een politiebureau, misschien begrijpen ze de hint...![]()
Lijkt me echt super...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo'n actie kan ik dan wel weer waarderen
De site is in de lucht en er staat gewoon een telefoonnummer op. Waarom bel je die niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Nog iemand die het kenteken kan vinden?? Mijn mailadres is nog steeds bereikbaar ....
Waarschijnlijk omdat hij die al 2 dagen niet meer opneemt..... En het adres is ook vals, ik heb via www.ikhebje.nl achterhaald wie er wel op dat adres zitten, en die kennen geen ABCcomputers.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef nebelung het volgende:
[..]
De site is in de lucht en er staat gewoon een telefoonnummer op. Waarom bel je die niet?
Tot nu toe heb je er anders nog genoeg moeite mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb je kenteken XX-XX-XX, en het is niet veel moeite om te
achterhalen op wiens naam hij staat.
En denk niet dat die lui terug schrikken door dreigementen als zulks, al staat de politie op de stond dan geven ze nog niet opquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je er anders nog genoeg moeite mee.![]()
En edit het kenteken ook even weg! (zie je OP)
Telefoon wordt niet opgenomen, en op dat adres kennen ze geen ABCcomputersquote:
Even doorgeven aan 538 kan me van een poostje terug nog een gesprek herinneren tussen DJ en ook een 'oplichter' iedere dag dat hij niet zou leveren of terug betalen werd er een nr van z'n telefoon bekend gemaakt geweldigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Telefoon wordt niet opgenomen, en op dat adres kennen ze geen ABCcomputers
Ja achterhalen dat ie z'n mailtje via dat domein heeft gestuurd en daar heb je de gegevens al van als je hoopt een thuis adres te krijgen van diegene heb je hele dikke vette pech want dat gaat je nooit lukken tenzij je naar de politie gaat..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Kan niemand iets met de header die ik gepost heb?
Hij heeft dit via de mail bevestigd, en nadat ik hem mailde dat ik wist van welk bedrijf hij was en dat ik zijn kenteken heb stuurde hij net een mailtje dat hij het MOBO naar de fabrikant terug moest sturen en dat hij daarop moet wachten.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja achterhalen dat ie z'n mailtje via dat domein heeft gestuurd en daar heb je de gegevens al van als je hoopt een thuis adres te krijgen van diegene heb je hele dikke vette pech want dat gaat je nooit lukken tenzij je naar de politie gaat..
Je zit hier nu alleen maar een beetje gegevens te verzamelen maar doe er ook iets mee!
Begrijp me niet verkeerd ik vind het vervelend voor je maar je wilt op illegale wijze aan gegevens komen.. En dan? Ga je voor z'n deur staan? Waarschijnlijk is het een kerel van 2 bij 2 dus wat wou je dan beginnen?
En dat erbij wat ik je al heb gezegd met die gegevens kun je niets als je een eventuele zaak wilt beginnen.. Ook begrijp ik dat je geen bewijsje hebt dat hij hem opgehaald oid heeft? Dus als hij zegt ik weet van niets en houdt vol heb je geen poot om op te staan.
Garage's kunnen dat helemaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Oh want want?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef buzzer het volgende:
en op verzoek TS weer open
Het leek me wel terecht om de uitkomst van dit alles nog even te melden, gezien het feit dat diverse FOK!ers geholpen hebben met de nodige informatie verzamelen.quote:
quote:Tja als er eerst een leek als u gaat zitten prutsen dan kan er wel eens onherstelbare schade uit voort komen!
Ik stop met verdere corrrespondentie, u weet wat u te doen staat.
En nogmaals ik zou maar stoppen met negatieve berichtgeving.
We hebben uw adres!!
Tvn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tvp.
Gezellig, dat wordt aangifte 2 voor bedreigingquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik krijg nog een mailtje binnen, overigens hebben ze het zelf geinstalleerd:
[..]
Het is suggestief, maar het is niet bepaald een directe bedreiging. Helaas... (of gelukkig).quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezellig, dat wordt aangifte 2 voor bedreiging![]()
Mwah, als TS mailt met "ik heb jullie kenteken!!" vind ik deze reactie "Ik heb je adres!!" zelfs grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:45 schreef Sloggi het volgende:
Het is suggestief, maar het is niet bepaald een directe bedreiging. Helaas... (of gelukkig).
daarom verkast ie zoveel natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef boebiedoe het volgende:
Zo'n iemand moet mij dus echt niet een dergelijke mail met "we hebben uw adres" mailen want dan stamp ik meteen die toko binnen met een knuppel en zorg ervoor dat 'ie voortaan vloeibaar voedsel eet. Kankerlijer.
Overigens zou ik dat gelijk al gedaan hebben, maar dat terzijde.
Als hij mijn pc toen niet had teruggegeven had hij er al weken op gestaan, nu heeft hij nog de tijd gehad om die webshop te gebruiken... Overigens is het niet meer dan normaal dat ik mail dat ik een kenteken heb als ik dagen niets van iemand hoor, de telefoon niet wordt opgenomen en de mailtjes niet beantwoord worden. Maar het even melden bij de politie kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mwah, als TS mailt met "ik heb jullie kenteken!!" vind ik deze reactie "Ik heb je adres!!" zelfs grappig.
Wel vreemd dat die gast van die factuur vaak op opgelicht.nl voorkomt want hij heeft wel steeds een pc afgeleverd en "gerepareerd". Hij had toch weg kunnen gaan met het geld en de pc? De site ziet er verder ook niet uit of het slechts 1 dag gebouwd is.
nog raarder is dat de pliesie weinig tot niks onderneemt en de site nog in de lucht is en er nog talloze mensen opgelicht kunnen worden...![]()
Hij heeft toch meer mensen opgelicht? Waarom maakte hij voor jou een uitzondering? Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Als hij mijn pc toen niet had teruggegeven had hij er al weken op gestaan, nu heeft hij nog de tijd gehad om die webshop te gebruiken...
Je ziet mijn reply verkeerd. Ik zei alleen dat ik zijn reactie wel kon begrijpen op jouw reactie, niet dat ik niet kon begrijpen dat jij die reactie heb gemaild.quote:Overigens is het niet meer dan normaal dat ik mail dat ik een kenteken heb als ik dagen niets van iemand hoor, de telefoon niet wordt opgenomen en de mailtjes niet beantwoord worden. Maar het even melden bij de politie kan natuurlijk nooit kwaad.
Bovendien komt zijn naam daar meerdere keren voor, en is de site op naam van dat andere bedrijf geregistreerd, daarnaast zijn ze nu al op 3 adressen gevestigd geweest, en op de eerste 2 kennen ze heel het bedrijf niet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het kenteken even ge-edit, dat soort zaken mogen niet op fok.
Omdat ik hem direct op I.O. en fok zette, dat had hij natuurlijk liever niet.... Dan komen er minder mensen kopen, het staat namelijk redelijk bovenaan in google.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer mensen opgelicht? Waarom maakte hij voor jou een uitzondering? Dat bedoel ik...
Hij was in tussentijd verhuisd, en had een ander telefoonnummer gekregen, dat vond ik 2 opmerkelijke zaken, en daarom heb ik zijn kenteken opgeschreven.quote:Je ziet mijn reply verkeerd. Ik zei alleen dat ik zijn reactie wel kon begrijpen op jouw reactie, niet dat ik niet kon begrijpen dat jij die reactie heb gemaild.
Wel vind ik het ehm... apart dat je kentekens opschrijft? Ik zou daar niet zijn opgekomen denk ik?
Ik dus nu ook.... en gewone computerwinkels, dan maar een paar euro duurderquote:Sowiezo bestel ik alles via tweakers.net en let ik op de shopsurveys...![]()
Ik ga er morgen weer langs om aangifte te doen van bedreiging, dan kan ik gelijk vragen waarom de site nog online is. Ze hebben zijn ip adressen, website hoster adres incl telefoonnummer, en zijn kenteken. Hoe moeilijk kan het zijn om iets te doen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:33 schreef Casparovvv het volgende:
Al wat van de politie gehoord?
Vergeet niet de verzendkosten, die kunnen nog al eens oplopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef Arnold_fan het volgende:
<knipper de knip>
Ik dus nu ook.... en gewone computerwinkels, dan maar een paar euro duurder]
Wat ik wel klote vind is dat sommige webshops gelijk 8 euro of meer vragen voor verzendkosten ongeacht wat ze precies gaan sturen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vergeet niet de verzendkosten, die kunnen nog al eens oplopen.
Maar ik kijk ook altijd eerst opshopsurvey
Hij wordt door niemand bedreigd, waar maak je dat uit op? Als je aangifte bij de politie doen al ziet als bedreiging is er iets mis met je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Dit is lache, die kerel ligt helemaal dubbel en wordt bedreigd door een paar brillo'sIedereen trapt er telkens weer in, tsja.. kan beurennnn.. ik vermaak me wel in dit topic
Dan is er niets mis met je hoor.. Tenminste als je crimineel bent zie je de politie als bedreiging.. Lijkt me niet meer dan logisch!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij wordt door niemand bedreigd, waar maak je dat uit op? Als je aangifte bij de politie doen al ziet als bedreiging is er iets mis met je.
Doe het dan GOEDl.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp
idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef boebiedoe het volgende:
Zo'n iemand moet mij dus echt niet een dergelijke mail met "we hebben uw adres" mailen want dan stamp ik meteen die toko binnen met een knuppel en zorg ervoor dat 'ie voortaan vloeibaar voedsel eet. Kankerlijer.
Overigens zou ik dat gelijk al gedaan hebben, maar dat terzijde.
Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef DoMi-KuN het volgende:
[..]
idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..
jaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even doorgeven aan 538 kan me van een poostje terug nog een gesprek herinneren tussen DJ en ook een 'oplichter' iedere dag dat hij niet zou leveren of terug betalen werd er een nr van z'n telefoon bekend gemaakt geweldig
Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...
Daarbij.. degenen die hier het hardst brullen dat zij wel met een honkbalknuppel zouden langsgaan durven waarschijnlijk in het echt het minst..
Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven..
En terechtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven..
Ik heb nu al 3 adressen van abccomputer op hun website zien staan, eerst in Ridderkerk, daarna in Honselersdijk, en nu in Schiedam. Ik vrees dat het langsrijden weinig effect zal hebben. En de politie zei tegen mij dat ze er juist wel serieus mee bezig waren, ook omdat het onder randstad computers valt, en die hebben nogal wat op hun kerfstokquote:Op zondag 5 maart 2006 09:02 schreef Aarde het volgende:
de politie doet normaal pas wat met dit soort zaken als er meerdere aangiftes over hetzelfde bedrijf / persoon binnenkomen. geloof dat het aantal 10 is ofzo voor ze hun lasergun tijdelijk ophangen?
enfin bedreigd ben je niet; zo wel dan heb jij ze eerst net zo hard bedreigd. zorg dat je ze aan de lijn krijgt (ff je nummerversturing uitschakelen misschien helpt dat?) en maak concrete afspraken. dat lijkt me voor nu je enige serieuze optie.
en het is wel humor dit... geef je nog regelmatig je updates?
waarom kan ik hun shop eigenlijk niet vinden op shopsurvey van tweakers?
en volgens de website zitten ze in schiedam... waarom rijd je niet gewoon een keer langs![]()
en op de website van abc computer staat enkel een 06 nummer![]()
Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc. je nog veel verder van huis bent. Dat wil blijkbaar niet helemaal tot je koppie doordringen...![]()
Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'quote:Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie..
Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"quote:Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"
idd... dat gelul altijd. Als het netjes niet gaat moet het maar wat minder subtielquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |